Lars Henry Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Vet dere hvor det er billigst Arsenal drakter? (Så ingen andre topics om det) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsrud Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Prøv gunners.no Under "butikk" finner du drakter. Fikk også en mail nylig ang. lagersalg, der gamle drakter ble solgt billig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 unisport har rimelige drakter. Dette eksempelet er 2. sort, men det merkes skjelden.. Dette er fra danmark, så må fortolles.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHenry Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 unisport har rimelige drakter. Dette eksempelet er 2. sort, men det merkes skjelden.. Dette er fra danmark, så må fortolles.. Hvor mye blir det etter at det er blitt "fortollet"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Du kan prøve www.footballshop.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
henry#14 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Kjøp på Arsenal.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Kjøp på Arsenal.com Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 8, 2007 Author Report Share Posted February 8, 2007 unisport har rimelige drakter. Dette eksempelet er 2. sort, men det merkes skjelden.. Dette er fra danmark, så må fortolles.. Takk for informasjonen men hvor mye koster det alt i alt?(med frakt og det der...) Har du kjøpt derfra? Isåfall var det noe synlig feil ved din? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sande Lien Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 jeg ville kjøpt på unisport.dk!!!!!!!!!!! styr iallefall unna fotballshop som har ekkelt dyre priser på ting å tang jeg har bestillt ifra unisport.... å ble veldig fornøyd. lite tips: hvis du har noen kompiser som skal handle ting lønner det seg å kjøpe sammen.... du betaler i underkant av 600nok. for den nye drakta med pl.merker å trykk. toll/porto kommer på 350nok. Lykke til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Jeg kjøpte på fotballshop,bra der,men noe som irriterer meg er at d fly emirates holder på og dette av?..noen som har d samme prob.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
firefox^ Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Jeg kjøpte på fotballshop,bra der,men noe som irriterer meg er at d fly emirates holder på og dette av?..noen som har d samme prob.? jepp, alt det er vekke hos meg no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Eg kjøpte årets heimedrakt på the Armoury ved sesongstart. Etter 2-3 vask så begynte "Fly Emirates" reklamen å gå av. Så no når eg var over sist, så fekk eg ny. Null problem. På mange av dei nye draktane så har det vore eit problem med at reklamen går av etter eit par vask. Forhåpentligvis skjer ikkje det med den nyaste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Det samme skjedde hos meg, veldig irriterende, mistet hele F-en. men det er et firma i nærheten hos meg som fikset det. det var ikke den orginale f-en, men en som var ganske lik så bryr meg ikke nå. har bortedrakten også, men der sitter de som et skudd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabregas15 Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Jeg vasker drakta for hånd. Ikke noe problem så langt, har vaska drakta en 15 ganger kansje men alt henger på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Har dere husket vaskeinstruksen da? Max 40 grader eller noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Har dere husket vaskeinstruksen da? Max 40 grader eller noe. ja....... det må ha vært feilprodusert på de første draktene, kjøpte bortedrakten for ikke veldig lenge siden, og den har det ikke vært noe problemer med (blei vel veldig off topic nå) Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Kjøp på Arsenal.com Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på! Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst. Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Kjøp på Arsenal.com Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på! Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst. Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic Selv om man diskuterer i forumet off-topic, så skal man holde seg til tema i den tråden man diskuterer i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Kjøp på Arsenal.com Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på! Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst. Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic Selv om man diskuterer i forumet off-topic, så skal man holde seg til tema i den tråden man diskuterer i. Jaja, men hvis jeg ikke tar helt feil så var det vel snakk om Arsenaldrakter i vaskemaskinen Men selfølgelig, er jeg klar over at man skal holde seg til tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 jeg ville kjøpt på unisport.dk!!!!!!!!!!! styr iallefall unna fotballshop som har ekkelt dyre priser på ting å tang jeg har bestillt ifra unisport.... å ble veldig fornøyd. lite tips: hvis du har noen kompiser som skal handle ting lønner det seg å kjøpe sammen.... du betaler i underkant av 600nok. for den nye drakta med pl.merker å trykk. toll/porto kommer på 350nok. Lykke til Så det blir oppimot 1000 kr for drakta med porto og toll? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte om det ennå er et problem med at reklamen/navn/nummer fortsatt detter av etter få vask? Om det er så er det jo helt tragisk, drakta mi fra 01/02 sesongen som er den jeg har brukt desidert mest og dermed også vasket mest har fortsatt alt inntakt, bare bunnen av det ene tallet som begynner å bli litt slitent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sande Lien Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Så det blir oppimot 1000 kr for drakta med porto og toll? ja hvis man kjøper alene så blir det jo det, men hvis man går sammen flere å kjøper drakt eller andre ting kommer man vel ikke så gærnt ut av det...... jeg har handlet drakt på fotbalshop før å betalte rundt 800,- for trykk å merker....syns det er litt vel rått. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eldar Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 synes det er best å bestille fra gunners.no, får bra kvalitet og du støtter klubben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emirates89 Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Noen som kan bekrefte eller avkrefte om det ennå er et problem med at reklamen/navn/nummer fortsatt detter av etter få vask? Om det er så er det jo helt tragisk, drakta mi fra 01/02 sesongen som er den jeg har brukt desidert mest og dermed også vasket mest har fortsatt alt inntakt, bare bunnen av det ene tallet som begynner å bli litt slitent. Den jeg kjøpte fra Arsenal.com er i fukk stand enda. Er årets sesongs drakt. Men har vaska den MANGE ganger, etter slikt det står at det skal gjøres. Alt sitter like bra fortsatt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 Hva gjør det at Fly Emirates detter av. Etter mye vask reiv jeg av hele driten Liker best drakter uten sponsor, men nå har også Barca gått i samme felle... PENGER!!! Forresten kjøp på unisport, første ute med den nye drakta tror jeg. Fikk den vel så fort som mulig, før den kom på Arsenal.com. Mulig jeg tar feil men er ganske sikker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.