Jump to content

Arsenaldrakter


Lars Henry

Recommended Posts

jeg ville kjøpt på unisport.dk!!!!!!!!!!! B)

styr iallefall unna fotballshop som har ekkelt dyre priser på ting å tang ;)

jeg har bestillt ifra unisport.... å ble veldig fornøyd.

 

lite tips: hvis du har noen kompiser som skal handle ting lønner det seg å kjøpe sammen....

 

du betaler i underkant av 600nok. for den nye drakta med pl.merker å trykk.

 

toll/porto kommer på 350nok.

 

Lykke til :P

Link to comment
Share on other sites

Eg kjøpte årets heimedrakt på the Armoury ved sesongstart. Etter 2-3 vask så begynte "Fly Emirates" reklamen å gå av. Så no når eg var over sist, så fekk eg ny. Null problem.

 

På mange av dei nye draktane så har det vore eit problem med at reklamen går av etter eit par vask. Forhåpentligvis skjer ikkje det med den nyaste.

Link to comment
Share on other sites

Det samme skjedde hos meg, veldig irriterende, mistet hele F-en. men det er et firma i nærheten hos meg som fikset det. det var ikke den orginale f-en, men en som var ganske lik så bryr meg ikke nå. har bortedrakten også, men der sitter de som et skudd.

Link to comment
Share on other sites

Har dere husket vaskeinstruksen da? Max 40 grader eller noe.

ja....... det må ha vært feilprodusert på de første draktene, kjøpte bortedrakten for ikke veldig lenge siden, og den har det ikke vært noe problemer med

(blei vel veldig off topic nå)

Link to comment
Share on other sites

Kjøp på Arsenal.com ;)

 

Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på!

Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst.

Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com ;)

 

Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjøp på Arsenal.com ;)

 

Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på!

Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst.

Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com ;)

 

Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic ;)

Selv om man diskuterer i forumet off-topic, så skal man holde seg til tema i den tråden man diskuterer i.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp på Arsenal.com ;)

 

Jeg kjøpte derifra og det er topp kvalitet, er ikke noe å klage på!

Jeg kjøpte en keeperdrakt (den nåværende, grønn) og bestilte med et 1 tall og navnet mitt bakpå, i høst.

Nå begynner ett-tallet å løsne opp fra drakten. Og dette var fra Arsenal.com ;)

 

Og Kizzan, ikke glem: Vi er i forum Off Topic ;)

Selv om man diskuterer i forumet off-topic, så skal man holde seg til tema i den tråden man diskuterer i.

Jaja, men hvis jeg ikke tar helt feil så var det vel snakk om Arsenaldrakter i vaskemaskinen ;)

Men selfølgelig, er jeg klar over at man skal holde seg til tråden.

Link to comment
Share on other sites

jeg ville kjøpt på unisport.dk!!!!!!!!!!! ;)

styr iallefall unna fotballshop som har ekkelt dyre priser på ting å tang ;)

jeg har bestillt ifra unisport.... å ble veldig fornøyd.

 

lite tips: hvis du har noen kompiser som skal handle ting lønner det seg å kjøpe sammen....

 

du betaler i underkant av 600nok. for den nye drakta med pl.merker å trykk.

 

toll/porto kommer på 350nok.

 

Lykke til ;)

Så det blir oppimot 1000 kr for drakta med porto og toll? ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan bekrefte eller avkrefte om det ennå er et problem med at reklamen/navn/nummer fortsatt detter av etter få vask?

 

Om det er så er det jo helt tragisk, drakta mi fra 01/02 sesongen som er den jeg har brukt desidert mest og dermed også vasket mest har fortsatt alt inntakt, bare bunnen av det ene tallet som begynner å bli litt slitent.

Link to comment
Share on other sites

Så det blir oppimot 1000 kr for drakta med porto og toll? :P

 

ja hvis man kjøper alene så blir det jo det, men hvis man går sammen flere å kjøper drakt eller andre ting kommer man vel ikke så gærnt ut av det...... jeg har handlet drakt på fotbalshop før å betalte rundt 800,-

for trykk å merker....syns det er litt vel rått.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan bekrefte eller avkrefte om det ennå er et problem med at reklamen/navn/nummer fortsatt detter av etter få vask?

 

Om det er så er det jo helt tragisk, drakta mi fra 01/02 sesongen som er den jeg har brukt desidert mest og dermed også vasket mest har fortsatt alt inntakt, bare bunnen av det ene tallet som begynner å bli litt slitent.

 

Den jeg kjøpte fra Arsenal.com er i fukk stand enda. Er årets sesongs drakt. Men har vaska den MANGE ganger, etter slikt det står at det skal gjøres. Alt sitter like bra fortsatt!

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør det at Fly Emirates detter av. Etter mye vask reiv jeg av hele driten :) Liker best drakter uten sponsor, men nå har også Barca gått i samme felle... PENGER!!!

 

Forresten kjøp på unisport, første ute med den nye drakta tror jeg. Fikk den vel så fort som mulig, før den kom på Arsenal.com. Mulig jeg tar feil men er ganske sikker!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...