Jump to content

Arsenaldrakter


Lars Henry

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Er det dyrere å få trykket på sånne ekte tall som er på A-lagsdraktene?

 

Er det eventuelt de tallene/bokstavene man får trykket på her på gunners.no?

 

Du får vel ikke trykt på uekte tall og bokstaver hvis du kjøper en drakt med Henry bakpå, det er nok ekte vare!

nei men det fins to forskjellige typer tall

Link to comment
Share on other sites

hva mener du med det? jeg anakket om tallene på drakta, det fins sånne vanlige f.a. premier league tall men arsenal har jo sånne andre hvis du forstår:P

'

Tidligere i tråden var det diskutert at endel drakter gikk "i oppløsning", ved at bokstaver og logoer datt av. Og tydligvis er det et anerkjent problem. ;)

 

DET mente jeg med det.

Link to comment
Share on other sites

hva mener du med det? jeg anakket om tallene på drakta, det fins sånne vanlige f.a. premier league tall men arsenal har jo sånne andre hvis du forstår:P

'

Tidligere i tråden var det diskutert at endel drakter gikk "i oppløsning", ved at bokstaver og logoer datt av. Og tydligvis er det et anerkjent problem. ;)

 

DET mente jeg med det.

ok sorry men har du noe peiling på det :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

eg satt en dag og kjeda meg og tenkte da å se litt nærmere på de nye Arsenal draktene eg kjøpte i år og de fra i fjor og eg ble veldig forbauset over hvor mange land som hadde laget draktene mine.

 

Indonesia, Thailand, Marokko, Portugal og Tunisia er de landene som sto på hvor de hadde blitt laget, nå skal det sies at eg har bestilt drakter fra gunners.no shoppen, fotballshop.no og unisport.dk, men det er allikevel rart at det er 5 forskjellige land som har laget de siste 7 Arsenal draktene eg har... er det noen som kan svare på hvorfor det er så mange land som har laget de?? alle er "ekte" nike merker på, ikke noe "fake" i utganspunktet..

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...