Jump to content

Flamini


pacman

Recommended Posts

skulle legge til denne nyheten da jeg fant ut at det ikke fantes noen tråd om Flamini..

 

synes selv ikke at han er god nok til og være med der, men han kommer inn for noen som er skadet..

håper det slår positivt ut for hannes egen del og for arsenal sin del, han har jo håpet på dette lenge..

 

litt av grunnen til at dette ikke er den spilleren jeg liker best på arsenal, er at jeg ikke tror han og Fabregas vil fungere på midten sammen i lengden, grunnen er fysikk, i PL er det rett og slett ikke idielt med to sentrale midtbane spillere på godt under 180 cm begge to..

og Fabregas er bankers!!!

 

anyway: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...amini&channel=&

Link to comment
Share on other sites

Dette er fullt fortjent. Noe Frankrike virkelig trenger så er det en hardt arbeidende midtbane som Flamini. Etter min mening så er han verdens beste av denne spillertypen. Egentlig ganske lik som Doffen sin spillestil. Håper og tror at Flamini kommer til å bli flittig brukt både i Arsenal og på det franske landslaget.

 

Gratulerer Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er rart at Flamini blir tatt ut, var det kampe mot Boro som avgjorde saken :P

Neida, alltid hyggelig med Arsenalspillere på landslag, når de ikke blir skadet da ;)

Likevel rart at en stor fotallnasjon ikke har bedre spillere enn Flamini.

 

Men som Wenger sier, landslagstrenerne bruker spillerne som leiebiler: De betaler ikke leien og sender bilen tilbake ødelagt. Håper virkelig ingen Arsenal-spillere blir skadet i denne landslagsuken. Vi har mer enn nok skader allerede!

Link to comment
Share on other sites

Dette er fullt fortjent. Noe Frankrike virkelig trenger så er det en hardt arbeidende midtbane som Flamini. Etter min mening så er han verdens beste av denne spillertypen. Egentlig ganske lik som Doffen sin spillestil. Håper og tror at Flamini kommer til å bli flittig brukt både i Arsenal og på det franske landslaget.

 

Gratulerer Flamini.

 

det var og dra det litt langt synes jeg!!!!

 

flamini er ikke verdens beste til noen ting, greit han er flink og løpe, men han vinner virkelig ikke så mange baller at han kan sammenlinges med noen av de som faktisk er verdens klasse i den posisjonen...

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke bredden i Frankrikes tropp som tok de til VM-finalen i 2006 i hvert fall...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...