Jump to content

Wembley Stadium


Cesc-15

Recommended Posts

Da er Englands storstue snart klar for bruk igjen..

Gleder meg virkelig til å se gutta våre stå å løfte "bøtta" der igjen..

 

Fikk med meg en kamp på gamle Wembley,(cupfinalen i non league mener jeg det var, ca 20 000 tilskuere på den kampen) ikke no storkamp men moro å få med seg gamle Wembley før den ble borte.

 

Så jeg håper gutta våre får en kamp der snart slik at jeg kan besøke den nye stadioen.

Link to comment
Share on other sites

Sjuk fin stadio, 90000 sitteplasser er regne Nou Camp jo. Tenk en masse på 90000 som brøler ut supppprter sanger osv. når de spilles kamper der. Kommer til å bli sinnsykt. Gleder meg til opningskampen der!

Bare håper vi vinner på Reebok sånn at vi kan kjempe om første lag som får trofè på blandingen av Emirates og Nou Camp :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morro med mange nye stadioner nå! De fleste PL lagene har vel nå relativt gode faciliteter!!! Men vår egen Emirates er bare konge:-D Hadde vært konge med FA cup finale i år ja!!!! fotball ER gøy:D

Desverre ;)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152133

- Wembley klar til FA-cupfinalen

 

1171365058888_666.jpg

SNART KLART? Nye Wembley nærmer seg åpning.

Link to comment
Share on other sites

Litt mye fram og tilbake for Wembley.

Først skal den holde finalen, deretter ikke, men så er den plutselig klar igjen.

 

Stemmer! Tror ikke at finalen spilles der i år jeg.. :blink:

 

Ikke jeg heller. Men hadde vært fantastisk. Blir et forrykende åpningsshow og alt. Muse er det bandet som har blitt leid inn til å spille! Blir knall! :)

Link to comment
Share on other sites

Vet dere hvor semifinalene i FA-cupen skal holdes?

Spilles ikke dem på nøytral grunn?

 

Nøytral grunn ja! Egentlig skal de spilles på Wembley, men det ser ikke ut som stadionet blir klar til semi-finalene, og dermed spilles de på en hjemmebane til et lag som ikke er med i finalen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...