Jump to content

Jonathan Woodgate?


tRosicky

Recommended Posts

Leste på fansfc.com at Arsenal er ute etter Real's Jonathan Woodgate. Han er jo engelsk og forsvarsspiller, så der slår vi to fluer i en smekk. På tide med flere engelskmenn og forsvaret vårt kunne godt trengt en eller to backup-spillere. Ellers har vi en ganske bra stall, men håper virkelig på Woodgate ;)

 

Hva synes dere?

Link to comment
Share on other sites

Woogate har tapt seg siden tiden i leeds og newcastle. Han har vært ute i lang tid med skadene og jeg mener han har aldri kommet skikkelig tilbake. Vi trenger ikke spillere som spiller backup når vi har Senderos\Djorou. Woodgate ville bare vært overflødig.

 

Senderos er god men ikke like god som Gallas seff. Derfor tror jeg vi har landets beste midstopperpar når Gallas er tilbake, kanskje verdens beste par

 

Nå har jeg gjort om litt på denne posten

Link to comment
Share on other sites

Woogate har tapt seg siden tiden i leeds og newcastle. Han har vært ute i lang tid med skadene og jeg mener han har aldri kommet skikkelig tilbake. Jeg ville heller satset på en forsvarer som Curtis Davis. Vi trenger ikke spillere som spiller backup, men vi trenger en fast ved siden av Kolo.

 

Senderos er den beste midtstopperen ved siden av Toure, men han sliter veldig med pasningsspill\ballkontroll. Han er ikke i stand til å sende ballen oppover og er avhengig av toure der. Derfor er jeg enig i at vi trenger en fotballspiller, men jeg mener at Woodgate er feil mann.

 

 

 

synes da virkelig at Gallas er en mye bedre stopper en Senderos. også Djourou kommer foran i den køen.

 

 

men tilbake til topicen. Kunne godt tenkt meg Woodgate, han har hatt en dalende form siden Leeds g N`castle tiden ja, men han har stort sett vært skadet og i Madrid fikk han jo aldri tillit. Han var jo BB i kampen mot oss på Emirates når det ble 1-1 for nte gang. Tror han kunne vært en kvalitetspiller.Nå er jeg ikke sikker på hvor gammel han er, men er vel et stykke til han passerer 30???

 

Curtis Davis har jeg sett alt for lite til og uttale meg om, men ut fra hva jeg har hørt er det jo virkelig en spiller for fremtiden, så ikke dumt det nei. Men da må jo enten Senderos eller Djourou vike plass.

Hadde det vært opp til meg så hadde jeg bytta Senderos mot både Woodgate og Curtis ( usett)

Link to comment
Share on other sites

Woodgate er ikke bra nok for Arsenal, dessuten er han kjeks til de grader. En kakk på leggen, så er han ute i mangfoldige måneder.

 

Det at en spiller er engelsk er intet tegn på kvalitet, så jeg synes man må slutte å tenke på det. Så lenge de som aksler Arsenaltrøya blør og brenner for klubben spiller det vel ingen rolle om de er fra London eller Latvia? :)

Link to comment
Share on other sites

Nei takk! Han har helt klart hatt sine beste dager. Var helt klarte mye bedre før. Dessuten er han mye skadet.

 

Så lenge de som aksler Arsenaltrøya blør og brenner for klubben spiller det vel ingen rolle om de er fra London eller Latvia? ;)

 

Helt enig, har ingenting og si kor de kommer fra, så sant ikke alle er fra land uten om EØS da, får vel bare bruke 3 ikke EØS spillere i en kamp?

 

Woodgate ville kanskje ikke vert en direkte forsterkning. Men han ville blitt en god backup for Gallas og Toure.

 

Men ville heller hatt tilbake Upson. Enda lei meg for at han blei solgt.

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så ville Woodgate vert en kjempe signering....selv om han har vert lenge skada så er han fortsatt en kjempe spiller :)

 

lehmann

Toure woodgate gallas clichy

 

Helt konge spør du meg, slik ville jeg plassert forsvaret vårt om vi hadde fått woodgate ;)

 

Så selv om han har våre skada lenge synst jeg han hadde våre en kjempe signering :)

Link to comment
Share on other sites

Spør du meg så ville Woodgate vert en kjempe signering....selv om han har vert lenge skada så er han fortsatt en kjempe spiller :)

 

lehmann

Toure woodgate gallas clichy

 

Helt konge spør du meg, slik ville jeg plassert forsvaret vårt om vi hadde fått woodgate ;)

 

Så selv om han har våre skada lenge synst jeg han hadde våre en kjempe signering :)

 

Toure er langt bedre enn Jonathan Woodgate. Det å flytte en av PLs beste midtstoppere ut på backen og hente inn en kjeks som ikke har bevist noe som helst siden 2003(?) til å ta over plassen hans virker ekstremt merkelig.

 

Det ryktet her er nok ekte søppel fra ende til annen. Vi har fire midtstoppere som er bedre enn Woodgate.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Woodgate hadde passa inn hos Arsenal. Han kan drive med det han gjør det. Skal vel tilbake til Madrid neste sesong så får se da!

 

PS: Hvis jeg ikke husker totalt galt her, så er han bare på utlån til Sheffield!

 

Vet ikke hvorvidt dette stemmer, men uansett så tviler jeg veldig sterkt på at denne mannen kommer til å tre på seg en Real Madrid-trøye veldig mange ganger til nå..

 

Han har vel ikke vært på banen for RealM siden debuten, da han både scoret selvmål og fikk rødt kort.. Kan vel kalles en liten flopp... :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke Woodgate hadde passa inn hos Arsenal. Han kan drive med det han gjør det. Skal vel tilbake til Madrid neste sesong så får se da!

 

PS: Hvis jeg ikke husker totalt galt her, så er han bare på utlån til Sheffield!

 

Sheffield Middlesbrough da? :P Woodgate er på sesonglån fra Real til Middlesbrough. Forøvrig startet 20 kamper for Boro', har hatt en par gode kamper. Men jeg foretrekker å ha Senderos og Djourou som backup.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...