Jump to content

FA Cup trekning..


Sindre

Recommended Posts

27januar spilles kampen.EDIT: Er selvsagt rett som Rosicky!! sier at kampen spilles 26. 27. eller 28. Men det er i Januar!

 

Ingen god trekning for oss, men dette skal vi absolutt klare!

Kunne gjerne fått en "walkover" i denne kampen siden det er ganske mange elendige lag med enda.

To trekninger på rad har vi trukket et lag blant de fem beste i Premier League: Hva var oddsen for det?

Link to comment
Share on other sites

27januar spilles kampen.

 

Ingen god trekning for oss, men dette skal vi absolutt klare!

Kunne gjerne fått en "walkover" i denne kampen siden det er ganske mange elendige lag med enda.

To trekninger på rad har vi trukket et lag blant de fem beste i Premier League: Hva var oddsen for det?

 

Henger meg på deg! Hva i all verden er oddsen??!!! Men men... dette skal vi klare! Rocisky mot resten ;)

Link to comment
Share on other sites

Bolton! ;) Uff, hater de kampene. Endelig får vi i hvert fall spille på hjemmebane. Men kunne vi ikke heller trukket Swansea, Chester eller Tottenham?? Møkkatrekning..

Link to comment
Share on other sites

27januar spilles kampen.

 

Ingen god trekning for oss, men dette skal vi absolutt klare!

Kunne gjerne fått en "walkover" i denne kampen siden det er ganske mange elendige lag med enda.

To trekninger på rad har vi trukket et lag blant de fem beste i Premier League: Hva var oddsen for det?

 

Henger meg på deg! Hva i all verden er oddsen??!!! Men men... dette skal vi klare! Rocisky mot resten :D

 

Har funnet ut at oddsen var slik at hvis vi var med i FAcupen 163ganger ville dette i gjennomsnitt skjedd en gang. ;) Kjipt at vi trakk Bolton som har hatt bra tak på oss i det siste. I tillegg er vel Bolton en av de klubbene som passer oss aller dårligst på grunn av deres fysiske spillestil. Likevel skal vi klare å spille de ut på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Typisk dette her altså!

Men med enda flere spillere tilbake fra skade når denne kampen nærmer seg, tror jeg vi kan gi Bolton en skikkelig leksjon i hvordan fotball skal spilles!

 

Jeg spår det blir viktig å sette en av de første sjansene, da Mr. Jääskelainen kommer til å stå nok en praktkamp!

Link to comment
Share on other sites

Ja, men i 2005 vant vi på Reebok, eller er hukommelsen min gått helt bananas?

Stemmer det!

Da gikk vi jo helt til topps!

Utrolig at vi klarte å holde ManU unna scoring i den finalen.

Vi vant jo etter at Scholes som eneste bomma i straffekonken. Det var så sinnsykt deilig når Vieira satte inn den avgjørende straffen. Noen som husker Lauren sin tommel opp til publikum da de buet noe voldsomt før han skulle ta straffe? Sinnsykt fett gjort.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...