magys Posted January 4, 2007 Report Share Posted January 4, 2007 Nå har jeg laget et eget forum som jeg lurer på om dere vil være med i? adressen er: www.magnus-forum.zikforum.com Hadde vært gøy om dere ville være med! PS: Si ifra vist dere ikke får begynt og skrive og sånn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted January 4, 2007 Report Share Posted January 4, 2007 Jeg registrerte meg, jeg har også ett, ikke mye trafikk, men hadde gjort seg med et par til http://s8.invisionfree.com/Fotballforum_JoakimF/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted January 4, 2007 Author Report Share Posted January 4, 2007 Jeg laga det i dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted January 5, 2007 Author Report Share Posted January 5, 2007 Da er det gjort oppdateringer der... Meld dere inn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalerik Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Jeg har nå registrert meg, men det mangler bare at du sjekker meg så kan jeg begynne å skrive antar jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted January 6, 2007 Report Share Posted January 6, 2007 Er det noen her som har registrert seg på mitt forum med navn Cokingdinho? Link to comment Share on other sites More sharing options...
magys Posted January 7, 2007 Author Report Share Posted January 7, 2007 Jeg har nå registrert meg, men det mangler bare at du sjekker meg så kan jeg begynne å skrive antar jeg Jeg gjør ikke noe når dere registrer dere...! Dere får mail som dere må åpna fra første gangen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Soccer Web Norway Jeg blir veldig glad om jeg får tilbakemelding på evt. hjemmesiden og forumet. Jeg vet at jeg har postet den et par ganger før, men trenger forslag eller tips.....og selfølgelig, blir jeg/vi veldig happy om noen registrerer seg i forumene :'( PS! Siden det ikke står noe i Retningslinjene om at dette er ulovlig, antar jeg at det er lovlig :'( You're Welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Er der allerede,bare og melde seg på. Veldig bra forum,og utviklingen blir bedre og bedre Registrer deg der å dere Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Sorry gutter, men holder med til her Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted April 12, 2007 Report Share Posted April 12, 2007 Sorry gutter, men holder med til her Det funker og være på begge forumene da. Men det bestemmer du selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evy Posted April 16, 2007 Report Share Posted April 16, 2007 Ser en gang iblandt,det trengs flere medlemmer. Skal kansje registrere meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.