Jump to content

Thomas Myhre


moen22

Recommended Posts

Nå sitter jo Myhre på benken for Charlton, han har også nevnt at han vil tilbake til Norge!

Tror dere at han flytter på seg? Og evt. hvor?

 

Jeg tror at han vil tilbake til stavanger til gamleklubben viking! Østenstad har sagt han er villig til og hente Myhre tilbake. Alle vet til nå at ingen av keeperene i viking har prestert så langt, så jeg håper på det (selv er jeg fra stavanger og dermed viking-gutt :) )

Link to comment
Share on other sites

Han har vel ikke så veldig mange år igjen av sin karriere og jeg tror han vil returnere til Norge etter denne sesongen. Han har sagt at han vil skifte klubb hvis han ikke for spille og det ser ikke ut som han får de heller.

 

Han har også sagt at han har ike noe imot å spille i Norge, men jeg tror han kanskje han havner i Strømsgodset. De har virkelig nød for keeper og det har gått noen rykter om at han er på vei der.

 

Uansett hvilket lag han kommer på vil han med en gang bli regnet som en av de beste keeprene i Norge fordi han er en veldig god keeper

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ha Asper han er jo ein av di beste keeperene i tippeligaen! (Jeg bare kødda)

 

Håper virkelig Østenstad kjøper Myre, hva er vitsen å vere i Charlton. Myre kommer sikkert å sitte på benken lenge, etter at førstelags keeperen til Charlton spillte bra i kampen mot Arsenal.

 

Så Østenstad løp og kjøp! Hvis Myre vil til Viking FK! :)

Link to comment
Share on other sites

Han har vel ikke så veldig mange år igjen av sin karriere og jeg tror han vil returnere til Norge etter denne sesongen. Han har sagt at han vil skifte klubb hvis han ikke for spille og det ser ikke ut som han får de heller.

 

Han har også sagt at han har ike noe imot å spille i Norge, men jeg tror han kanskje han havner i Strømsgodset. De har virkelig nød for keeper og det har gått noen rykter om at han er på vei der.

 

Uansett hvilket lag han kommer på vil han med en gang bli regnet som en av de beste keeprene i Norge fordi han er en veldig god keeper

 

 

Tviler meget sterkt på at Strømsgodset kommer til å prøve å hente han, Godset prøvde seg før han gikk til Charlton. Fikk da et nei. Dermed hentet de inn RBK's 3 keeper Espen Johnsen.

Link to comment
Share on other sites

kom til stavanger mye bedre enn å være reserve i charlton for en innlånt kepper :) som er dårligere :D

 

ser han som den nye thorsvedt

Carson dårligere enn Myhre?? Myhre er bare oppskrytt. Carson er en veldig god keeper! Det så vi blandt annet i går da han reddet CHarlton fra total ydmykelse. Men Myhre passer veldig bra i Viking, for som alle spillere der, har han alltid vondt i noe :P

Link to comment
Share on other sites

kom til stavanger mye bedre enn å være reserve i charlton for en innlånt kepper :( som er dårligere ;)

 

ser han som den nye thorsvedt

Carson dårligere enn Myhre?? Myhre er bare oppskrytt. Carson er en veldig god keeper! Det så vi blandt annet i går da han reddet CHarlton fra total ydmykelse. Men Myhre passer veldig bra i Viking, for som alle spillere der, har han alltid vondt i noe :P

 

Carson er bedre enn Myhre ja.. Men oppskytt? Neppe.. Så du kampen mellom Norge-Brasil.. Hvis ja, så vet du hva han er god for!!

Link to comment
Share on other sites

Siden han ikke får spilletid i Charlton er det greit han kommer seg vekk ja, hvis han fortsatt skal stå for Norge vel og merke.

 

Og er det et sted keeperen har mer og gjøre enn alle andre de 10 på banen så er det vel i Viking.. :(

Link to comment
Share on other sites

Siden han ikke får spilletid i Charlton er det greit han kommer seg vekk ja, hvis han fortsatt skal stå for Norge vel og merke.

 

Og er det et sted keeperen har mer og gjøre enn alle andre de 10 på banen så er det vel i Viking.. :(

Frekke i kjeften?! :P

Hvem var det som banka sølv-vinnerne med hele 5-0????? ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden han ikke får spilletid i Charlton er det greit han kommer seg vekk ja, hvis han fortsatt skal stå for Norge vel og merke.

 

Og er det et sted keeperen har mer og gjøre enn alle andre de 10 på banen så er det vel i Viking.. :(

Frekke i kjeften?! :P

Hvem var det som banka sølv-vinnerne med hele 5-0????? ;)

Nettopp det var Viking som slokka brannen!

Link to comment
Share on other sites

Siden han ikke får spilletid i Charlton er det greit han kommer seg vekk ja, hvis han fortsatt skal stå for Norge vel og merke.

 

Og er det et sted keeperen har mer og gjøre enn alle andre de 10 på banen så er det vel i Viking.. :(

Frekke i kjeften?! :P

Hvem var det som banka sølv-vinnerne med hele 5-0????? ;)

Nettopp det var Viking som slokka brannen!

Jeg tror regnet også var på vår side ;)

Link to comment
Share on other sites

Siden han ikke får spilletid i Charlton er det greit han kommer seg vekk ja, hvis han fortsatt skal stå for Norge vel og merke.

 

Og er det et sted keeperen har mer og gjøre enn alle andre de 10 på banen så er det vel i Viking.. :blink:

Frekke i kjeften?! :P

Hvem var det som banka sølv-vinnerne med hele 5-0????? :(

Nettopp det var Viking som slokka brannen!

Jeg tror regnet også var på vår side ;)

You make me sick :D

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke at Myhre vender nesa mot nord igjen. Det er mye som tyder på at han er på vei til Cahmpionship klubben West Bromvich Albion. De har akkurat lånt ut tredjekeeperen sin, og førstekeeperen skal selges. Så det er store sjanser. Foøvrig liker manageren dems norske spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hent han til Arsenal :P

 

Han er i mine øyne bedre enn Mart Poom og like god som Almunia. Hvorfor ikke? Myhre er en keeper som har overbevist meg om at han er god nok for å spille på det øverste nivået. Synd han spiller for et relativt dårlig lag.

 

Hadde han kommet til Arsenal ville han vært et godt kjøp uten tvil, men jeg tviler på at han vil være en reserve keeper nok en gang. Han er for god for det. Minner meg litt om Rami Shaaban. Wenger mente han var for "gammel" til å kun være reserve keeper, han burde komme seg ut å spille og det gjør han nå.

Link to comment
Share on other sites

håpe hn fortsette ii england i WBA eller noen sånne klubber, men visst han skulle finne ut å vende nesen mot norge, tror jeg han velger viking eller Aafk

 

Aafk? Hvorfor det? Hva skal han der? Han har vel ikke blitt kontaktet heller av Aafk!!?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå ser det ut som han er på vei til Stavanger igjen! :) Isåfall har han avslått kjempe tilbud fra LSK!

 

 

Link:

 

Myhre til Viking

Ja, endelig er Myre Viking spelar. Nå gleder eg meg bare til sesongen begynner igjen.

 

 

UT MED ASPER!!

Dette er så konge!!!

Begynner faktisk å få troa på Viking.

Bare håpe at Ødegaard får et suksessfullt år i forhold til det i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...