Jump to content

Bør vi gå tilbake til røde sokker eller skal vi forsette med de hvite sokkene som blir brukt til hjemmedrakten i dag?


Veginho

Hvilken farge synes DU vi skal ha på sokkene våre?  

50 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det skal ikke være en hemmelighet at jeg synes vi bør gå tilbake til de røde leggsokkene vi brukte til drakten før vi brukte den lilla jubileumsdrakten forrige sesong. Dette synes jeg fordi jeg mener draktsettet blir både kjedelig og "kaldt" med de hvite leggsokkene vi bruker i dag.

Er dere enig med min oppfatning?

 

 

Se bare her: Etter min mening ser det mye bedre ut slik det var mot Chelsea:

 

http://msnbcmedia3.msn.com/j/getty/7134384...v_ars.widec.jpg

 

enn de hvite som Fabregas bruker her

 

http://espndeportes-att.espn.go.com/2003/p...bregas_vtop.jpg

 

:) Tidig bilde det siste da :)

 

 

 

Håper det ble rett nå.

Link to comment
Share on other sites

Definitivt HVITE sokker, med røde striper eller sånn som det er nå, er perfekte for meg!

 

Sokker som 82/83(rød og svart) eller 94/95(stripete rød og hvit nedover) eller svart og hvit som på 40-50'tallet vil jeg helst slippe å se igjen :)

 

97/98 - Hvite

01/02 - Hvite

03/04 - Hvite

 

God Jul :)

Link to comment
Share on other sites

Hvite sokker er det som passer best til drakta. Det gir en mer stilfull preg over drakta.

Enig! Grunnen til at vi brukte røde strømper mot russerne var fordi vi ikke hadde behov for å bruke bortedrakt, og russerne hadde hvite strømper. Derfor måtte vi ty til røde. Nå mot Watford, så hadde Watford gul hjemmedrakt og rød strømper, derfor hadde vi ikke behov for den gule bortedrakta og derfor brukte vi også HVITE strømper, for man kan ikke ha LIKE strømper.

 

Hvit passer mye bedre synes jeg. Drakta mister mye av stilen ved bruk av røde strømper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...