piscator Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Det er på tide å stille det store spørsmålet for alle fotball og hopp-interesserte. Vil vi få oppleve hopp over 300 meter før Tottenham vinner sitt neste ligagull. Stem ivei! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted March 22, 2005 Author Report Share Posted March 22, 2005 For å presisere. Velger man 'Ja' tror man at vi vil oppleve begge deler, men 300-meters hoppet først, velger man 'Nei' tror man også at man vil oppleve begge deler, men ligagull til Spurs først. Jeg glemte et femte alternativ, nemlig at man ikke tror at vi får oppleve noe av delene, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan endre pollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Man hopper 500 meter før Spurs tar et ligagull! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Den dagen Tottenham vinner ligaen, blir ikke verdensrekordene satt i Planica for å si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pires Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Det er utrolig vanskelig og svare på. Hopp over 300 meter er i hvertfall ingen realitet før om 10 år, mye kan skje på den tiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Tottenham vinner ikke ligaen igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 tottenham kommer aldri til å vinne pl noen sinne igjen.så de kommer til å hoppe flere km för de klarer det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Jeg ville sannsynligvis hoppet over 300 m NÅ og latt spudz få gullet for gull til Arsenal i dette tidspunktet er utenfor rekkevidde. Så det greit for meg at de tar gullet fra Chelsea og vi kommer på andre. + at jeg tar verdensrekorden i skiflygning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Tottenham vinner ikke ligaen igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 24, 2005 Report Share Posted March 24, 2005 Jeg ville sannsynligvis hoppet over 300 m NÅ og latt spudz få gullet for gull til Arsenal i dette tidspunktet er utenfor rekkevidde. Så det greit for meg at de tar gullet fra Chelsea og vi kommer på andre. + at jeg tar verdensrekorden i skiflygning 4062[/snapback] Sorry, leste ikke spørsmålet heilt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 30, 2005 Report Share Posted March 30, 2005 Man hopper 500 meter før Spurs tar et ligagull! 3995[/snapback] Så Spudz tar ligagull en dag??? Neppe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Vanskelig spørsmål. Det kan komme en milliardær til Tottenham og som i Chelsea, men skjer ikke det....no way. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted April 2, 2005 Report Share Posted April 2, 2005 Lever fast ved min tro at SPURS ALDRI VINNER PL IGJEN. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ljunghaf Posted April 3, 2005 Report Share Posted April 3, 2005 Vi snakker om storbakke NM i K1000m før spudz vinner noe som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.