Jump to content

Cannavaro


NasseBløff

Recommended Posts

Ja, som Real har lekket ut for lenge siden ble det han.

 

Var det riktig valg?

 

ja, jeg vil si det var et riktig valg, han var enorm i vm. så det er bare og ta av seg hatten for det.. men det som jeg ble overasket av var at Buffon kom på 2 plass, og Ronaldinho på 4

Link to comment
Share on other sites

Fortjent. Har var ekstrem i VM, og har vært god både før og etter også.

 

Dette er bare nesten korrekt. Han har ikke vært god etter VM. Et bevis på det er at han ble kjørt ball i hatt med av John Carew. Det er ikke noe særlig styrketegn for å si det sånn...

 

Må si meg enig i at det er nesten litt merkelig at TH14 ikke har fått den prisen enda...

Link to comment
Share on other sites

Hvordan Cannavaro har spilt i år skal ikke ha hatt noe å si, så den mindre gode sesongen sammenlignet med sist, har ikke noe å si. Men jeg må si meg mest fornøyd med at Ronaldinho ikke vant etter hans dårlig innsats i vm. Synd Henry ikke vant prisen, håper det motiverer han til å ville vinne prisen neste år!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Synd Henry ikke vant prisen, håper det motiverer han til å ville vinne prisen neste år!!!!!!!!

 

Nå har det vel gått 3-4-5 år på rad at Henry har kommet på 2 eller 3 plass i dene kåringen så eg tror ikke at han noen gang kommer til å vinne denne prisen som han har fortjent. :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, som Real har lekket ut for lenge siden ble det han.

 

Var det riktig valg?

 

 

Han fortjente den virkelig når vi tenker på hvor go han var i VM uten han hadde ikke Italia vinni.

 

Syns han har vært en av de beste bak i alle år i Inter og ikke minst i Juventus, så mange kamper med Juventus han var alltid go, den lille mannen, har en ennorm spenst og tar de fleste på hode til å være så liten. Ser jo Real har blitt så mye bedre bakover etter han kom dit også, det med Carew var bare utrolig uflaks at han gikk i takling og bomma så hvitt på ballen. Så Carew fikk med seg ballen, ser Lyon vær uke på viasat på tv og Carew han er 4-5 valge som spiss der. Carew spiller bare for de Lyon har så mange skader, han ligger godt and til å bli solgt ja, Lyon er ute etter 2 nye spisser, Carew skorer vært skudd år en spiss jeg aldri ville hatt i Arsenal vis vi hadde fått han gratis en gang :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes den var rett at Cannavaro fikk den, neste år Henry :P

 

Neste år? På hvilket grunnlag da? Hvis Henry ikke er hederen verdig etter sine prestasjoner de siste årene så får han den aldri. Han har en sjanse, å bli matchvinner i årets CL finale.

 

Hvor sansynlig det er kan diskuteres.....

Link to comment
Share on other sites

Ikkje alle som er einige i at Cannavaro reiste med ballen:

 

- Når det gjelder Cannavaro kan man jo bare se hva John Carew klarte å gjøre mot ham i Champions League-kampen. Etter å ha sett den kampen skjønner en at det er en grusom avgjørelse å gi gullballen til ham, sier Houllier, før han nådeløst fortsetter:

 

- Det er en skandale. Det som plager meg mest er at Thierry Henry, en spiller som har scoret 20 mål hver sesong i en årrekke og som spilte i to finaler i sesongen som gikk, knapt er tatt i betraktning. Han er rammet av en negativ kampanje, mener Houllier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...