Jump to content

Piczo Sider (Eller Andre Hjemmesider)


T.Rosicky

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Litt morsomt å se at siden min er blitt litt "populær".

 

Ifølge Dot.tk sin traffic check, så har det vært nesten 400 besøkende kun i desember, hvor 90% av dem er fra Norge. Polen ligger på andreplass med betraktelig mindre besøkende enn fra Norge. Litt gøy å se. Man kan også sjekke hvor mange besøkende det har vært på de forskjellige dagene. Det meste hittil er 138 besøkende den 23 desember.

 

Bare litt inside info ;)

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra side du har, Imers!!!! :-|

 

Helt enig! Denne siden er enormt bra!

 

Det er jeg enig i.

Så bra at du bør finne deg en fyr som kan kode, så kan du mekke en skikkelig side med domene og alt.. hadde vært digg! Tror du hadde fått betraktelig mer brukere da. ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for all rosen! Når jeg begynner å tjene litt bedre enn det jeg gjør idag, da kan det hende jeg kjøper opp et ordentlig domene, dersom interessen vokser og vokser for siden min ;) Og det er bare å trykke på reklamen fra Google som er øverst på siden. Det gjør at "arsenalclips.tk" havner høyere opp på søkeresultatene fra Google dersom du f. eks søker etter "arsenal" eller "clips" osv i søkemotoren hos Google. ;) ... Noe som igjen betyr flere besøkende :-|

Link to comment
Share on other sites

Takk for all rosen! Når jeg begynner å tjene litt bedre enn det jeg gjør idag, da kan det hende jeg kjøper opp et ordentlig domene, dersom interessen vokser og vokser for siden min ;)

 

Tror du skal se at den vokser og vokser etter at du har fått domene... :-|

Men uansett.. ser poenget med pengene og det...vil bare at du skal vite at det kan bli enda bedre når noen tar initiativ med slike sider.

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra side du har, Imers!!!! :D

 

Helt enig! Denne siden er enormt bra!

 

Det er jeg enig i.

Så bra at du bør finne deg en fyr som kan kode, så kan du mekke en skikkelig side med domene og alt.. hadde vært digg! Tror du hadde fått betraktelig mer brukere da. :D

 

 

Kjempe bra side!! Bra med de klippene. Vist jeg ikke får sett kampene vet jeg vor jeg skal gå etter kampen!! BRA SIDE!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...