Jump to content

Canis Canem Edit


Imerslundinho

Recommended Posts

Noen som har Canis Canem Edit? Det sies at dette er et meget bra spill. Ligner litt på GTA, men her starter du som en 15 år gammel gutt (problembarn), som blir sendt på privatskole av foreldrene sine. I dette spillet gjelder det å opparbeide seg respekt i skolegården hos de forskjellige gjengene (nerdene, gangsterne osv.)

 

For meg virker det som et dritbra spill, og av den grunn har jeg nylig (i dag) bestilt dette spillet på Amazon.co.uk til ca £24 (porto inkl.)

 

Spillets navn er latinsk og betyr "hund spiser hund". Er det noen som har dette spillet? Kan det anbefales? Er det et bra spill?

 

Dersom du også er interessert i spillet; Sjekk traileren og les om det på: Dagbladet.no eller bare les litt om det på Gamer.no

 

(Vet det finnes en del spilltråder, men det er mest angående PC-spill og disse trådene var 1 år gamle)

Link to comment
Share on other sites

Høres tøft ut, men venter på Gears Of War til X-Boks 360. Det blir makalaust :P Har foresten ikke PS2 så¨da er det spillet du nevner uaktuelt :D

Venter i spenning jeg og til Gears of War kommer ut på fredag. Ikke lenge igjen nå :o Skulle bare ønske at jeg hadde sorrou og HD-tv for dette spillet skal være den beste audivisuelle opplevelsen noensinne!!!!

Link to comment
Share on other sites

det hetter x-box eller xbox

Det er noe som heter X-Box 360!

Hvis du ikke visste det!

 

Hva mente du med det innlegget?

 

å fortele dem at x-boks som dem skriver , skrives x-box

Du tar ihvertfall den rankinga alvorlig, tydligvis :D

 

Sier ikke mer....... :D

Snakker du til meg eller Aasen?

 

Du sa det samme om meg i en annen tråd, men denne gang har du ikke sitert meg.

Link to comment
Share on other sites

det hetter x-box eller xbox

Det er noe som heter X-Box 360!

Hvis du ikke visste det!

 

Hva mente du med det innlegget?

 

å fortele dem at x-boks som dem skriver , skrives x-box

Du tar ihvertfall den rankinga alvorlig, tydligvis :D

 

Sier ikke mer....... :D

Snakker du til meg eller Aasen?

 

Du sa det samme om meg i en annen tråd, men denne gang har du ikke sitert meg.

 

Er det i det hele tatt noe poeng i å diskutere x-box eller x-boks når dette innlegget handler om et PS2 spill??? Say no more

Link to comment
Share on other sites

det hetter x-box eller xbox

Det er noe som heter X-Box 360!

Hvis du ikke visste det!

 

Hva mente du med det innlegget?

 

å fortele dem at x-boks som dem skriver , skrives x-box

Du tar ihvertfall den rankinga alvorlig, tydligvis :D

 

Sier ikke mer....... :D

Snakker du til meg eller Aasen?

 

Du sa det samme om meg i en annen tråd, men denne gang har du ikke sitert meg.

Jeg sa det til Aasen.

Du må nok hatt forvekslet meg med en annen :P :D

Link to comment
Share on other sites

Høres tøft ut, men venter på Gears Of War til X-Boks 360. Det blir makalaust :-| Har foresten ikke PS2 så¨da er det spillet du nevner uaktuelt :D

Venter i spenning jeg og til Gears of War kommer ut på fredag. Ikke lenge igjen nå :) Skulle bare ønske at jeg hadde sorrou og HD-tv for dette spillet skal være den beste audivisuelle opplevelsen noensinne!!!!

 

HEYYYYYY!!! I dag kommer endelig Gears Of War :( Er faktisk så heldig å ha HD-TV og souround. Gleder MEG! Årets nest beste spill :D

Link to comment
Share on other sites

Høres tøft ut, men venter på Gears Of War til X-Boks 360. Det blir makalaust ;) Har foresten ikke PS2 så¨da er det spillet du nevner uaktuelt ;)

Venter i spenning jeg og til Gears of War kommer ut på fredag. Ikke lenge igjen nå ;) Skulle bare ønske at jeg hadde sorrou og HD-tv for dette spillet skal være den beste audivisuelle opplevelsen noensinne!!!!

 

HEYYYYYY!!! I dag kommer endelig Gears Of War :) Er faktisk så heldig å ha HD-TV og souround. Gleder MEG! Årets nest beste spill ;)

Jeg kjøpte det på dagen. Har spilt litt for mye og har allerede rundet det på hardcore :P. Blir aldri lei av headshotene eller motorsagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Xbox, i ett ord. Idioter.

 

Og det er verdens undergang? ;)

 

 

 

 

Jeg kjøpte det på dagen. Har spilt litt for mye og har allerede rundet det på hardcore :P. Blir aldri lei av headshotene eller motorsagen ;)

 

Hefti! kjøpte det på dagen jeg å ;) Runna spillet i går på det letteste. Utrolig hefti spill! Skal i gang med hardcore i dag tenker jeg :)

 

Geværet med motorsaga må være det heftigste ever!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...