Jump to content

Steve Sidwell


Hetland

Recommended Posts

hadde ikke gjort meg noe. Syns det var utrolig synd den gangen han ble solgt, og husker Wenger sa noe om å hente han tilbake i fremtiden engang. Meget god og hardtarbeidende spiller. Spørs vel om han isåfall kommer til å få så mye spilletid hos oss? Morsommere å være fast på Reading enn benkesliter i Arsenal kanskje? Jeg vet ikke, men takker ja til Steve ihvertfall:)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det ja, men vi begynner å få så mange spillere i de to forskjellige midtbaneposisjonene, at det blir for dumt om vi skal begynne å kjøpe inn alle som er gode nok. Det er ikke vits i å hente folk for å plassere dem på benken. Blir Gilberto skadet, har vi (en frisk) Diaby som kan komme inn å gjøre en god jobb, samme med Flamini, og Song vet jeg ikke hvor mye han har utviklet seg, men han har jo hatt en god pre-season og spilt bra for reservene så. Denilson skal jo være ett stort talent og det at han er kaptein på Brasils u19 gjør det ikke dårligere. Diaby kan jo også steppe inn for Fabregas, samme med Flamini, selv om ingen vil ha den samme effekten som Cesc. Derimot har vi også Rosicky, Hleb og Ljungberg som kan trekke inn sentralt. Så egentlig er det ikke noe spesielt sted på banen vi trenger bedre dekning.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå må ikke folk glemme at vi har klart oss meget bra på midtne i år - og det når vi har Baptista, Diaby og Ljungen skada. Det er jo så klart hyggelig meddenne spilleren, men han vil nok komme et stykke bak i rekken og må godta lite spilletid. Men hvis han er innstilt på det og godtar den situasjonen kan han bare komme.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sett for lite av han, men hører at han gjer det bra. Uansett forskjell i at han kan tenke seg å spille for Arsenal igjen, og at Wenger ønsker å hente han. Venter på det er interesse den veien....

 

 

Sidewell er god, men kan ikke se for meg at han er bedre enn den nye Vieira (Diaby)

Ellers bruker vi jo Gilberto og Cesc. Flamini er grei nok (Spilte bra mot Liverpool i går) Denilson er et talent og kan jo også bruke Bap og Rosicky der.

:)

 

Vi har en strålende sentral midtbane :D

Link to comment
Share on other sites

Så da blir den sentrale midbane rekka sånn: ?

 

Fabregas

Gilberto

Sidewell

Flamini

Diaby

Denilson

Song

(Føler det er noen jeg har glemt men..?) :)

Hvis jeg utelukker alle som KAN spille Sentral midtbane [Les: Hleb, Julio] ...

Link to comment
Share on other sites

Så da blir den sentrale midbane rekka sånn: ?

 

Fabregas

Gilberto

Sidewell

Flamini

Diaby

Denilson

Song

(Føler det er noen jeg har glemt men..?) :P

Hvis jeg utelukker alle som KAN spille Sentral midtbane [Les: Hleb, Julio] ...

Jeg vil tro at Diaby kommer foran Flamini så fort den nye vieira spiller seg i form igjen.

Link to comment
Share on other sites

Så da blir den sentrale midbane rekka sånn: ?

 

Fabregas

Gilberto

Sidewell

Flamini

Diaby

Denilson

Song

(Føler det er noen jeg har glemt men..?) ;)

Hvis jeg utelukker alle som KAN spille Sentral midtbane [Les: Hleb, Julio] ...

Jeg vil tro at Diaby kommer foran Flamini så fort den nye vieira spiller seg i form igjen.

 

tror og håper jeg og :P

 

hadde jo ikke sett så dumt ut det der, og sidwell er en engelskmann som for en gang skyld ikke trenger og koste mye, kontrakten hannes går vel ut etter denne sesongen :P

 

kansje kunne utfordret gilberto om plassen også

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...