Jump to content

Hellas - Norge


Eboue

Recommended Posts

Ja, så var Norge klar for sin kanskje vanskeligste kamp i gruppa i EM-kvalliken.

 

Ettersom jeg bygde opp et intenst personlig hat til Hellas' landslag etter forrige EM, og den irriterende måten de vant på, så håper jeg så inderlig at Norge knuser de kjepphøye Hellas, og hindrer dem totalt medlemskap av EM 2008(?)!! Hadde vært så utrolig kos hvis Hellas ikke var med engang, og det på bekostning av Norge.

 

Jeg tror dette kommer til å bli en utrolig jevn kamp, med ganske kjedelig fotball til tider. Jeg spår at Hellas kommer til å ligge bakpå, og bare sette opp hele laget på dødballer, og Norge kommer til å eie kula, men at de er redd for overganger mot, så de kommer ikke til å våge seg skikkelig frempå.

 

Jeg tror det blir 0-0 jeg... ihvertfall uavgjort. Men håper da som sagt på Norge.

 

hva tror dere om kampen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ett av lagene kommer til å presse høyt de første 20. Håper det blir oss og at vi klarer noe av det vi klarte mot Ungarn. Vi har to spisser som i de siste har hatt en ekstremt god tendens til å være på rett sted til rett tid. Midtbanen vår er ekstremt hardarbeidende, noe som kommer til å være avgjørende for denne kampen (så litt Arsenal i Norge i kampen mot Ungarn med tanke på arbeidskapasiteten som ble lagt på midten). Uansett tror jeg dette blir uavgjort etter en tett kamp der begge lag har sjanser, men ingen klarer å få 3 poeng.

Link to comment
Share on other sites

0-0 eller 1-0/0-1 i en usedvanlig sjansefattig kamp.

Masse innkast til Norge, masse ballbesittelse for Hellas.

 

Hvis 0-0: Hareide; brukbart fornøyd, men burde fått 1 straffespark og burde skapt mer på dødball.

Rehagel; ikke fornøyd, burde fått 2 straffespark og Hagen burde vært utvist.

 

Hvis 1-0: Tapende trener; dommerens feil.

Link to comment
Share on other sites

Det skal bli spennande å sjå om Norge kan følge opp den gode starten på EM-kvalikken. Personlig trur eg nedturen kjem idag, og at eit sterkt Hellas lag vinner. Det er forøvrig hyggelig at det er litt postivitet rundt landslaget igjen. Eg føler det har vært ei stund sidan sist.

 

Laget me stiller med er vel allereie klart. Myhre, Rambekk, Hagen, Hangeland, Riise, Strømstad, Hæstad, Andresen, Gamst, Solskjær og Ivers. Skulle gjerne sett Carew der. Kunne trengt farten hans til å avgjøre. Den einaste moglegheiten me har til å score er vel dødball, og der er også grekarane god så det blir nok få mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Norge vinner 1-0 etter at ballen treffer Solskjær i rompa for så å gå inn... Etter det kommer VG til å omdøpe sportsbilaget sitt til Solskjærbilaget i 25 år framover og kåre det fislemålet som tidenes mål i fotballhistorien, samtidig som de kommer til å forsterke tendenesen de har til å bruke 5 ganger mere spalteplass på at Solskjær er sjuende sistemann på en ball som går i mål for United, enn når Arsenal vinner Champions League neste år :) ....Tror nesten jeg hater landslagshelger nesten like mye som Tottenham jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Når er egentlig kampen, har jeg begynt å lure mer og mer på utover dagen i dag.. er den i dag? evt. hvilket klokkeslett? [*flau*]

 

Edit:

Ja, da fant jeg ut at det var i kveld ja, men når er den da? Finner det ikke noe sted.

Og vises den på TV2 Zeb..?

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal vi vinne. Det har bare gått nedover siden de vant EM for to år siden, og tillitten til Kong Otto er avtagende, siden han stiller med samme lag som ble Europamestere. Forståelig? Neppe.

 

Det er på den andre siden veldig hyggelig å se at nordmenn igjen slår ring rundt landslaget, for akkurat det har det vært dårlig med siden Drillos tid. Å bue på sitt eget lag på Ullevål er rett og slett forkastelig, mens motstanderlagets supportere står og hoier i med- og motgang. Vi har mye å lære. Veldig spent på Ole Gunnar i kveld, på 106-tommer i leiligheten skal det bli deilig å se grekerne svette.

 

Hellas - Norge 1-3

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Norge vinner 1-0 etter at ballen treffer Solskjær i rompa for så å gå inn... Etter det kommer VG til å omdøpe sportsbilaget sitt til Solskjærbilaget i 25 år framover og kåre det fislemålet som tidenes mål i fotballhistorien, samtidig som de kommer til å forsterke tendenesen de har til å bruke 5 ganger mere spalteplass på at Solskjær er sjuende sistemann på en ball som går i mål for United, enn når Arsenal vinner Champions League neste år :) ....Tror nesten jeg hater landslagshelger nesten like mye som Tottenham jeg :D

 

Hahahahaha, det verste av alt er at det ikke ville vært så langt fra virkeligheten.

Er det bare jeg som synes klakken til Zlatan er tidenes mest oppskrytte mål?

Link to comment
Share on other sites

0-0 eller 1-0/0-1 i en usedvanlig sjansefattig kamp.

Masse innkast til Norge, masse ballbesittelse for Hellas.

 

Hvis 0-0: Hareide; brukbart fornøyd, men burde fått 1 straffespark og burde skapt mer på dødball.

Rehagel; ikke fornøyd, burde fått 2 straffespark og Hagen burde vært utvist.

 

Hvis 1-0: Tapende trener; dommerens feil.

 

Tja, traff vel sånn nogenlunde...

Link to comment
Share on other sites

Makan! Hellas hadde to sjanser, første gikk inn. Den andre gikk hardt i stolpen og ut. Mens Norge hadde noe rundt 6 sjanser pluss den blinde linjedommeren som blåste av bråten mens han akkurat hadde rundet keeper!

 

Konklusjon, hvis ikke linjedommeren var blind så ville det vært 1-1.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...