Jump to content

TV3 - kampoppsett


Egemannen

Recommended Posts

De viser ihvertfall noen av kampene til Arsenal men de går på SportN(Er vel TV3 som eier SportN?).

 

nrk og tv3

HÆ?

Eier NRK SportN?

Hvor har du hørt det?

 

tror det fordi mange nrk sendinger blir sendt i reprise

Det er nok ikke NRK som eier det, tror heller det er tv3 i tilfelle.

Det er vel mer sansynlig at vi ser tv3 folk i et SportN studio enn NRK, men både Nrk og SportN går jo under Viasat.

Link to comment
Share on other sites

De viser ihvertfall noen av kampene til Arsenal men de går på SportN(Er vel TV3 som eier SportN?).

 

nrk og tv3

HÆ?

Eier NRK SportN?

Hvor har du hørt det?

 

tror det fordi mange nrk sendinger blir sendt i reprise

Det er nok ikke NRK som eier det, tror heller det er tv3 i tilfelle.

Det er vel mer sansynlig at vi ser tv3 folk i et SportN studio enn NRK, men både Nrk og SportN går jo under Viasat.

 

Øh... NRK eies vel strengt tatt av staten. Både Tv3 og SportN eies å drives av viasat. Men NRK og viasat har sammarbeidsavtaler som gjør at vi ofte ser ansatte fra de to selskapene flytte over. Det var lenge planer om at de skulle starte enda en Sports-/Fotballkanal som skulle være et sammarbeids prosjekt, men dette ble dropet etter at de ikke fikk alle de senderetighetene de ønsket.

Link to comment
Share on other sites

De viser ihvertfall noen av kampene til Arsenal men de går på SportN(Er vel TV3 som eier SportN?).

 

nrk og tv3

HÆ?

Eier NRK SportN?

Hvor har du hørt det?

 

tror det fordi mange nrk sendinger blir sendt i reprise

Det er nok ikke NRK som eier det, tror heller det er tv3 i tilfelle.

Det er vel mer sansynlig at vi ser tv3 folk i et SportN studio enn NRK, men både Nrk og SportN går jo under Viasat.

 

Øh... NRK eies vel strengt tatt av staten. Både Tv3 og SportN eies å drives av viasat. Men NRK og viasat har sammarbeidsavtaler som gjør at vi ofte ser ansatte fra de to selskapene flytte over. Det var lenge planer om at de skulle starte enda en Sports-/Fotballkanal som skulle være et sammarbeids prosjekt, men dette ble dropet etter at de ikke fikk alle de senderetighetene de ønsket.

OK

Jeg bare trudde ikke NRK eide det.

Jeg vet ikke jeg....

Link to comment
Share on other sites

Jeg ga opp TV3 for godt da de viste sitt sanne jeg og sendte Benfica-Liverpool framfor Arsenal-Real i fjor.

 

TV3 tenker kun på antall seere og ikke på kvaliteten på det som faktisk skal sendes. Det er en ærlig om enn høyst beklagelig sak.

Ja!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...