Jump to content

Dario Silva


Donaraz

Recommended Posts

Den uruguayanske fotballstjernen Dario Silva (33) måtte amputere det høyre benet etter å ha vært involvert i en alvorlig bilulykke søndag

 

Silva spilte 49 landskamper for Uruguay, og var i engelske Portsmouth inntil han ble løst fra kontrakten i februar. Siden har han vært klubbløs.

Kilde: VG

 

Utrolig synd at dette skjedde med Silva! Han fortjente virkelig en bedre skjebne, utrolig ironisk (på en dum måte) å miste beinet når du er fotballspiller :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Visste ikke at vi hadde et forumpoliti?

Hva mener du med det?

 

Retningslinjer

Følgende retningslinjer gjelder for nettforumet til Arsenal Norway.

 

1.Registrering

Alle som registrerer seg må være fylle ut fornavn og etternavn. Medlemmer av supporterklubben må fylle ut medlemsnummer.

 

Alle medlemmer som registrerer seg med korrekt fornavn,etternavn og medlemsnummer vil bli gitt tilgang.

 

Ikke medlemmer av supporterklubben kan anbefales av medlemmer og få skrivetilgang. Det skal da sendes en mail til forum@gunners.no vedrørende dette.

 

2.Lese og skrive.

Alle har tilgang til å lese på forumet. Medlemmer av Arsenal Norway, og spesielt anbefalte personer kan skrive.

 

3.Språk

Foruten den engelske delen, skal det skrives på norsk, henholdvis nynorsk eller bokmål. Overdreven dialekt eller sms-språk vil bli slått ned på. Forsøk å holde banning på et minimum.

 

4.Tråder

Tråder som opprettes bør være temabaserte. Vi ønsker at feks "Henry med ny kontrakt" kan være en tråd, i steden for at alt om Henry skal samles i en "Henry"-tråd med 40 sider. Bruk likevel søkefunksjonen for å finne svar på ting du lurer på. Dette er en endring på hvordan det har vært til nå. Moderatorer vil være ansvarlige for å flytte tråder under eksisterende dersom det oppstår dobbelttråder om samme tema. En skal slippe å være redd for å opprette en ny tråd!

 

Unntaket for overnevnte er kampforumet. Der ønsker vi å holde diskusjonen rundt hver kamp under den aktuelle kamptråden.

 

5.Poster

Tilstreb å gi informasjon i posten du legger til. Med dette menes at vi ønsker å unngå poster som "hehe", "nice" og enkeltord som gir lite mening. Gjentatt overtredelse av dette kan føre til utestengelse fra forumet.

 

6.Persondiskusjoner

Det skal diskuteres sak og ikke person. Dersom en bryter denne regelen, kan det føre til utestengelse.

 

7.Off topic

Politikk og religion skal ikke diskuteres noen steder på dette forumet.

 

7.Gjesteskribenter

Personer som er anbefaler en gjesteskribent vil stå ansvarlig for denne personen vedrørende retningslinjene. Dersom en gjesteskribent bryter dette, kan det føre til utestengelse av både gjesteskribenten og medlemmen som gjorde anbefalingen.

 

8.Klager

Dersom du har problemer med noe vedrørende personer på forumet, skal dette gå via moderatorene på forumet og ikke vi tråder på selve forumet. Overtredelse av dette kan føre til utestengelse.

 

 

Helt enig med Helmik'n, fullstendendig unødvendig

Link to comment
Share on other sites

Herregud, "stakkars jævel" er et utrykk og jeg sa det bare én gang. Det blir tullete at folk skal klage hver eneste gang noen sier så mye som ett banneord. Skal jeg plutselig begynne å rettte på alle som har skrivefeil? Nei, nettopp. Hvis jeg hadde bannet hver gang jeg skrev en post, kan jeg forstå at folk reagerer. Men når jeg bruker ett eneste banneord (les :utrykk) synes jeg det bare blir latterlig pirking når folk klager på at de ser et lite banneord. Meningen med å bruke utrykket var at jeg ville utrykke min medlidenhet på en sterkere måte enn å bare si "synd." Hvis noen tolket det på en annen måte beklager jeg det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...