Jump to content

Highbury the place to be


Legend14

Recommended Posts

Fant ikke noen topic med Highbury, men det hører vel med inn under nostalgi.

Fant en side, med noen flotte bilder og ett par kule videosnutter, er ett eller annet, men jeg savner alltid Highbury, og blir litt trist av tanken på å aldri se lage stille opp i tunnelen der igejn, men en leilighet der hadde ikke vært så dumt, om noen år kanskje,når jeg har tjent mine millioner :lol

 

http://www.thestadium-highbury.com/stadium_main.htm.

Link to comment
Share on other sites

Savner Highbury noe sinnsykt, trist å ta farvel, men livet må gå videre.

Og samtidig må jeg venne meg til Emirates, som jeg føler ikke er vår hjemmebane ennå.

Men det kommer til å bli det på ordentlig en gang, men jeg glemmer aldri Highbury. Den stadion vår perfekt, hadde ikke vært for at vi tjener mer penger på den nye stadion, ville jeg aldri ha flyttet.

Emirates blir nok like verdifull som Highbury engang men ikke før om 100 år!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det er aust og vestsida dei skal bygge leiligheiter ut av den fasaden som var. Ikkje North Bank og Clock End...

ok trode de skulle bygge av hele highbury jeg :)

 

Det skal bygges ting der Clock End og North Bank sto også, men det blir ikke leiligheter

Link to comment
Share on other sites

En ting er å forlate Highbury, en annen ting er å se den bli lagt i grus slik :) Grusomt!

Nå må dere en gang for alle slutte å syte og klage over Highbury. Denne tråden burde vært flyttet til "klagemuren". Highbury er historie og godt er det og den var ikke Arsenal verdig slik den fremsto på slutten. Liten, grå, sliten og trist. Husk at vi kan ikke stoppe utviklingen. Emirates Stadium er vår nye lede-halvmåne når vi kanskje om noen tiår vinner noe i Europa. :-|

Link to comment
Share on other sites

Er ganske enig med chaz der.vi måtte jo flytte se positivt på det, å nå er det enklere å få billetter ,

 

og når store klubber kommer til emirates i cl kommer det til bli mye mer penger på arsenal.

å ha en semifinale i cl med bare 38 000 på blir for litte.

 

 

men har et lite spørsmål hva het den første banen til arsenal vet det ikke selv

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...