Legend14 Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Fant ikke noen topic med Highbury, men det hører vel med inn under nostalgi. Fant en side, med noen flotte bilder og ett par kule videosnutter, er ett eller annet, men jeg savner alltid Highbury, og blir litt trist av tanken på å aldri se lage stille opp i tunnelen der igejn, men en leilighet der hadde ikke vært så dumt, om noen år kanskje,når jeg har tjent mine millioner :lol http://www.thestadium-highbury.com/stadium_main.htm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Savner Highbury noe sinnsykt, trist å ta farvel, men livet må gå videre. Og samtidig må jeg venne meg til Emirates, som jeg føler ikke er vår hjemmebane ennå. Men det kommer til å bli det på ordentlig en gang, men jeg glemmer aldri Highbury. Den stadion vår perfekt, hadde ikke vært for at vi tjener mer penger på den nye stadion, ville jeg aldri ha flyttet. Emirates blir nok like verdifull som Highbury engang men ikke før om 100 år!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Up the Arse Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Highbury nå En smule trist å se. Up the Arse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Utrulig triste bilder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Hjerteskjærende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaussen Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 En ting er å forlate Highbury, en annen ting er å se den bli lagt i grus slik Grusomt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Helt forferdelig å se Highbury nærmest i ruiner, trist bilde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Det var ett utrolig trist bilde Synes nesten at det er en skam at den rives og bygges om. Skulle bare latt den stå Link to comment Share on other sites More sharing options...
ariokseth Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 tørr ikke å gå inn å se på den linken jeg... det jeg ikke vet har jeg ikke noe vondt av Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Highbury nå En smule trist å se. Up the Arse Utrolig trister du har der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Posted September 23, 2006 Report Share Posted September 23, 2006 Highbury nå En smule trist å se. Up the Arse Trister bilde går det ikke an å se for en Arsenal-fan. Buhu jeg fikk aldri dratt til Highbury. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Highbury nå En smule trist å se. Up the Arse trist å se Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 BBC En som forteller om hverdagen nå som Highbury er "RIP" (Tror jeg ) Avslutter med: The list goes on. Clock End RIP. Highbury may be gone, but it will never be forgotten. Veldig trist å høre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 20, 2006 Report Share Posted October 20, 2006 trist men klokka lever? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 trist men klokka lever? Ja, hører rykter om at den er bak en av skjermene på Emiraten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 ja leste det i tgp men hvorfor er the clock end rast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Det var nok det første de reiv.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 trode de skulle bygge leigliheter av det jeg ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Det er aust og vestsida dei skal bygge leiligheiter ut av den fasaden som var. Ikkje North Bank og Clock End... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 21, 2006 Report Share Posted October 21, 2006 Det er aust og vestsida dei skal bygge leiligheiter ut av den fasaden som var. Ikkje North Bank og Clock End... ok trode de skulle bygge av hele highbury jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted October 23, 2006 Report Share Posted October 23, 2006 Det er aust og vestsida dei skal bygge leiligheiter ut av den fasaden som var. Ikkje North Bank og Clock End... ok trode de skulle bygge av hele highbury jeg Det skal bygges ting der Clock End og North Bank sto også, men det blir ikke leiligheter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 kim vet du hva de skal bygge ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted October 26, 2006 Report Share Posted October 26, 2006 kim vet du hva de skal bygge ? Er ikke 100% sikker, men mener iallefall at det var snakk om å bygge ett kjøpesenter der hvor North Bank sto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 En ting er å forlate Highbury, en annen ting er å se den bli lagt i grus slik Grusomt! Nå må dere en gang for alle slutte å syte og klage over Highbury. Denne tråden burde vært flyttet til "klagemuren". Highbury er historie og godt er det og den var ikke Arsenal verdig slik den fremsto på slutten. Liten, grå, sliten og trist. Husk at vi kan ikke stoppe utviklingen. Emirates Stadium er vår nye lede-halvmåne når vi kanskje om noen tiår vinner noe i Europa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Aasen Posted October 27, 2006 Report Share Posted October 27, 2006 Er ganske enig med chaz der.vi måtte jo flytte se positivt på det, å nå er det enklere å få billetter , og når store klubber kommer til emirates i cl kommer det til bli mye mer penger på arsenal. å ha en semifinale i cl med bare 38 000 på blir for litte. men har et lite spørsmål hva het den første banen til arsenal vet det ikke selv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.