Jump to content

Arsenal speidere i Norge


taugooneren

Recommended Posts

Jeg så Sporten på tv2

Det var speidere fra Arsenal som så på 15-16 åringer...norske altså!!!

Hadde vært kjekt med et par nordmenn i troppen til laget vårt :huh:

Jeg synes selv det er veldig mange gode talenter i Norge!

Hva synes dere?

 

(fant ikke noen link på nettavisen om dette)

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært en drøm for meg når jeg blir 15 eller 16 år å vite at det er Arsenalspeidere i Norge,

da for jeg kanskje en sjanse..

Hadde vært kult om det ikke bare hadde vært Pål Lydersen som eneste norske spiller i Arsenal, så håper det blir flere talenter i Norge, og at noen hadde komt til Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av :)

 

Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato

Link to comment
Share on other sites

Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av :)

 

Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato

 

Aldri i verden gode nok....

Link to comment
Share on other sites

Mye spennende unggutteri Norge for tiden.. De beste av utenlandsk opprinnelse da :)

 

Hvis det skulle vært noen norsk spiller som kunne vært god nok for Arsenal så må det vel være Riise. Hadde gått rett inn på laget, med de backene vi har nå. Ellers er det vel bare Gamsten som kanskje kunne vært god nok.

Link to comment
Share on other sites

Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av :)

 

Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato

 

Aldri i verden gode nok....

Enig med deg Nataz, hvertfall ikke Hangeland!!

Link to comment
Share on other sites

tja, er det virkelig så mange gode unge talenter? Yngre landslag hevder seg lite, lite talenter som etablerer seg i tobbklubbene. Tror rett og slett ikke Norge har så mange talenter. Aldri galt av Arsenal å se se omking er for det altså, men tror de prioriterer andre land som Frankrike og Nederland høyere.. Mer talent der mildt sagt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...