taugooneren Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Jeg så Sporten på tv2 Det var speidere fra Arsenal som så på 15-16 åringer...norske altså!!! Hadde vært kjekt med et par nordmenn i troppen til laget vårt Jeg synes selv det er veldig mange gode talenter i Norge! Hva synes dere? (fant ikke noen link på nettavisen om dette) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Hadde vært en drøm for meg når jeg blir 15 eller 16 år å vite at det er Arsenalspeidere i Norge, da for jeg kanskje en sjanse.. Hadde vært kult om det ikke bare hadde vært Pål Lydersen som eneste norske spiller i Arsenal, så håper det blir flere talenter i Norge, og at noen hadde komt til Arsenal.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandis Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Ja det er vel bare å pusse fotballskoene, og børste støv av proff-drømmen da....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato Aldri i verden gode nok.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Mye spennende unggutteri Norge for tiden.. De beste av utenlandsk opprinnelse da Hvis det skulle vært noen norsk spiller som kunne vært god nok for Arsenal så må det vel være Riise. Hadde gått rett inn på laget, med de backene vi har nå. Ellers er det vel bare Gamsten som kanskje kunne vært god nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Per dags dato finns det vel ikke en nordmann som forsterker Arsenallaget. Men tar gjerne noen norske talenter til klubben. Talenter blir det aldri for mye av Gamsten eller Hangeland tror jeg hadde passa inn i Arsenal per dags dato Aldri i verden gode nok.... Enig med deg Nataz, hvertfall ikke Hangeland!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veginho Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 Henry har jo uttalt at han drømmer om å ha John Carew som spisskamerat. Både Gamsten og Riise hadde vel også vært gode forsterkninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted September 13, 2006 Report Share Posted September 13, 2006 tja, er det virkelig så mange gode unge talenter? Yngre landslag hevder seg lite, lite talenter som etablerer seg i tobbklubbene. Tror rett og slett ikke Norge har så mange talenter. Aldri galt av Arsenal å se se omking er for det altså, men tror de prioriterer andre land som Frankrike og Nederland høyere.. Mer talent der mildt sagt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 En jeg mener hadde vært spennende å fått over til London er Vålerengas 17-åring Mohammed Fellah. Har selv spilt mot han og sett en del av og han kommer til å bli no stort! Ekstremt hurtig,teknisk og en slegge av et venstrebein. Spennende spiller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.