Detex Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Vet ikke om jeg skal gidde å lage en post om dette ryktet her, men selv om jeg ikke tror det er noe i dette ryktet så kan det være spennnede så se hva dere andre synes. http://www.tribalfootball.com/article.php?id=10706 Hva skal Chelsea med Bendtner ? Greit at han er lovende og en spennende spiller. Men hvis han er god nok for chelsea så er han vel god nok for Arsenal !?!?! Hvis det blir salg så kan det jo hende vi får mer av chelsea enn hva vi hadde fått av andre klubber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Også skysports melder dette: http://home.skysports.com/list.aspx?HLID=4...me&f=rss&clid=3 Aner vi en Bendtnergate affære? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Foreløpig velger jeg å tro at dette ryktet har to årsaker: Benny Nielsen har dobbel agenda: speider for Chelski er en ting, men han har vel ikke vært nok i pressen heller... Og dessuten antar jeg han har behov for å snakke pent om "nye" danske stjerner - og sikkert ønsker ham til sin egen arbeidsgiver. Pressen vil vel elske enhver potensiell konflikt mellom Arsenal og Chelski i lang tid fremover, og alt vil bli blåst milevis ut av proporsjoner og ikke-eksisterende problem- stillinger vil få spalteplass fordi det gjelder disse to klubbene. Jeg mener, har Bendtner noen større sjanse til å få spille fast i Chelski enn i Arsenal? Neppe. Dessuten tror jeg han utmerket godt vet hvor han er blitt så god som han er. Man kan jo lese noen av innleggene hans i Gunners Post Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 Vet ikke hvor lang kontrakt Bendtner har, men et salg av en dansk landslagsspiller hadde jo gitt noen mynter i kassa. Jeg blir ikke bekymret over disse ryktene. Morsomt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 hvorfor skulle chelski ha lyst på bendter når de har shevchenko, drogba osv? er nok bare no piss spør du meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted September 7, 2006 Report Share Posted September 7, 2006 I utgangspunktet høres dette helt feil ut, men med Chelsea vet man jo aldri. Tror det hele er et rykte som ikke tilfeldig har dukket opp etter den siste tids sirkus med overgangene til Cole og Gallas. Tror for øvrig at dansken har en bedre fremtid hos oss enn hos Chelsea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NasseBløff Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 Dette er bare positivt, øker verdien på vår egen spiller. Tviler på om gutten vil bytte klubb uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted September 8, 2006 Report Share Posted September 8, 2006 Dette er bare positivt, øker verdien på vår egen spiller. Tviler på om gutten vil bytte klubb uansett. ja enig der. Han er en god spiller men fortsatt ung. Stor og sterk, bør få en sjanse neste år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.