Jump to content

Carlos Tevez


Pål

Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

ARSENAL are poised to make a £17million bid for Argentina World Cup star Carlos Tevez.

 

Get Tev

 

Dette ryktet stemmer vel fra The Sun? Det samme gjorde ryktet om Mascherano. Arsenal kommer aldri etter hva jeg kan forstå til å bruke så mye penger på noen av dem. De er også etablerte stjerner. Slike kommer det ikke mange av inn dørene hos oss. Rosicky kom og det er en stjerne nok for i år hvsi man skal se på transferhistorikken.

Link to comment
Share on other sites

ARSENAL are poised to make a £17million bid for Argentina World Cup star Carlos Tevez.

 

Get Tev

 

Dette ryktet stemmer vel fra The Sun? Det samme gjorde ryktet om Mascherano. Arsenal kommer aldri etter hva jeg kan forstå til å bruke så mye penger på noen av dem. De er også etablerte stjerner. Slike kommer det ikke mange av inn dørene hos oss. Rosicky kom og det er en stjerne nok for i år hvsi man skal se på transferhistorikken.

 

enig med deg dær.vist vi kjøper så tror jeg det blir en defansiv spiller.

Link to comment
Share on other sites

Wenger har vel sagt han har ingen planer om å hente en spiss?

 

Må jo i tilfelle være en slags erstatter for Reyes. Tror heller ikke Wenger er villig til å bruke £17 mill. på han.

Nei, dette tror jeg ikke noe på før arsenal.com bekrefter det.

 

Skal det kjøpes noe spiss tror jeg heller det bør hentes en som VIL spille i Arsenal og England generelt.

Fleste av disse sør-amerikanske spissene vil jo til Spania likevel etter en stund pga. språket og kulturen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette ryktet er fra den minst troverdige avisen i England, så jeg vil ikke kalle det et rykte. Men jeg tror heller at Wenger kjøper en defensiv spiller(gallas, Davies eller Mascherano).

Han har jo sagt at han skulle hente inn 1 eller flere rutinerte spillere før transfervinduet stenger. så da får jeg håpe det er sant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er større sjanse for at vi henter Ronaldhino og Eto'o i bytte mot Cygan enn at Wenger kjøper gutten med de fine tennene :)

 

uansett vil jeg ikke ha Tevez. han er rask og teknisk, men han er alt for dyr og jeg tror han kan bli litt veik. Videre virker han ganske ego, noe som ikke hører hjemme på vårt lag. Men viktigst av alt sier jeg nei-takk til alle spisser med unntak av Torres og Klose. Det er midtforsvaret og midtstopper-plassen vi må styrke - lurer på hvor mange ganger jeg har sagt dette ;)

Link to comment
Share on other sites

.......uansett vil jeg ikke ha Tevez. han er rask og teknisk, men han er alt for dyr og jeg tror han kan bli litt veik. Videre virker han ganske ego, noe som ikke hører hjemme på vårt lag.

 

 

Et lag må ha noen egoer også, sånn som ManU har CRonaldo, og Chel$ea delvis har Robben. Det trengs i et lag.

 

På dagens Arsenallag så er folka så lite ego at de ikke skyter utenfor 16-meteren.. er det det vi vil ha? Nei, GO FOR TEVEZ!!!

Link to comment
Share on other sites

http://gunnerblog.com/?p=376

 

Dette stemmer nok ikke, men fy f*** så deilig det hadde vært!

Mascherano inn for å få orden på musklene på midten, og Tevez inn for å erstatte Reyes, som kanskje er på vei til Atletico!

Ingen bakdel at to lagkamerater joiner samtidig heller! :)

Tør forøvrig ikke drømme om dette, da dette er altfor "uwengersk"

Link to comment
Share on other sites

Hadde det vært noe i dette så hadde det nok stått på teamtalk,skysports osv også..så det med medicalen er nok bare piss!

 

Da vi henta Thomas sto det ikke noe steder før han hadde skrevet under, så hvem vet Wenger er en luring, da vi henta Reyes også gikk overgangen ganske som fort den også :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...