Jump to content

Carlos Tevez


Pål

Recommended Posts

Wenger er flink til å holde overganger unna media, så dette kan være sant, men dessverre kom disse nyhetene fra the sun

 

Kan vel neppe sies at denne "overgangen" har blitt holdt unna media.. :rolleyes:

 

But still, Mascherano og Tevez hadde vært en drøm, og av en eller annen grunn har jeg en god følelse for dette :)

 

P.S: Jeg har tatt feil før <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Blir snart sprø av div. rykter! Forsvinner Cole og Reyes? Kjøper Wenger Gallas, Tevez osv??! Gleder meg enormt til overgangsvinduet stenger slik at vi endelig kan konsentrere oss om selve fotballen igjen!

 

Det er jo ganske viktig med hvilke spillere som spiller for laget vårt å da

Link to comment
Share on other sites

Blir snart sprø av div. rykter! Forsvinner Cole og Reyes? Kjøper Wenger Gallas, Tevez osv??! Gleder meg enormt til overgangsvinduet stenger slik at vi endelig kan konsentrere oss om selve fotballen igjen!

 

Helt enig med deg her. Det er nok ingen tvil om at uroligheter rundt Reyes og kanskje særlig Cole har forstyrret hele klubben i forberedelsene til PL. Håper på Tevez og Masherano, samt at Reyes og Cole blir, det hadde heller ikke gjort noe om Wenger hadde kjøpt en god midtstopper...

Link to comment
Share on other sites

Blir snart sprø av div. rykter! Forsvinner Cole og Reyes? Kjøper Wenger Gallas, Tevez osv??! Gleder meg enormt til overgangsvinduet stenger slik at vi endelig kan konsentrere oss om selve fotballen igjen!

 

Helt enig med deg her. Det er nok ingen tvil om at uroligheter rundt Reyes og kanskje særlig Cole har forstyrret hele klubben i forberedelsene til PL. Håper på Tevez og Masherano, samt at Reyes og Cole blir, det hadde heller ikke gjort noe om Wenger hadde kjøpt en god midtstopper...

 

Ingen tvil om Reyes og Cole har forstyrra klubben utrolig mye og ødlagt for Wenger, hadde de 2 spilt første kampene tviler jeg sterkt på at vi bare hadde hatt et poeng nå. Men vi kan jo ikke la de 2 spille når de gjør alt for å komme seg vekk fra klubben, ja at dem ikke vil gi 100% for Arsenal lenger. Mange klubber vi ha dem men alle prøver å få den på billig salg, godt ikke Arsenal la seg presse, for meg så kan de 2 råttne på andre laget 1-2 år. Passe straff for at de oppfører seg som 2 amatører spør du meg.. :rolleyes:

 

Håper Wenger henter Tevez og Masherano :)

 

I samme slengen kunne Wenger henta Martin Petrov eller Maxi Rodriguez fra Atletico Madrid <_<

Link to comment
Share on other sites

midtstopper er vel det vi trenger mest føler jeg, på en god andreplass kommer en CM, tevez hadde hvert konge men er vel ikke det vi trenger mest, men hvis reyes stikker så hadde vi fått inn en mer en fullverdig erstatter i tevez..

 

reyes ut, tevez, mascerano/reo coker, davies/gallas inn <_< da hadde mine bekymringer stilnett kraftig..

 

har jeg troen på det??? ikke litt en gang :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dette må jeg si kom ut av det blå... :rolleyes:

 

Bare lurer på om spillerne har fått bestemt noe som helst selv i denne dealen?

Regner med de har ambisjoner om å spille Champions League og kanskje ikke valgt West Ham hvis de fikk velge selv...

De er vel sikkert fornøyd bare de får komme til Europa og tjene bedre..

 

Ingen tvil om at dette er overraskende, men eierne har mye makt og det ser ut som amerikanerne spiser seg mer og mer inn i Premier League-imperiet nå..

Link to comment
Share on other sites

Jeg er bare glad for at Tevez ikke kommer til Arsenal. Jeg mener faktisk at han er en smule oppskrytt, og jeg er ikke så overbevist om at han kommer til å passe inn i engelsk fotball.

 

Får håpe at Mascheranos ankomst åpner muligheten for at vi kan få tilslag på Reo Coker

Link to comment
Share on other sites

Dette må jeg si kom ut av det blå... :rolleyes:

 

Bare lurer på om spillerne har fått bestemt noe som helst selv i denne dealen?

Regner med de har ambisjoner om å spille Champions League og kanskje ikke valgt West Ham hvis de fikk velge selv...

De er vel sikkert fornøyd bare de får komme til Europa og tjene bedre..

 

Ingen tvil om at dette er overraskende, men eierne har mye makt og det ser ut som amerikanerne spiser seg mer og mer inn i Premier League-imperiet nå..

Det ryktes jo at dette er en plan fra eierne av spillerne, som

merkelig nok ikke er Corintihians, men Media Sports Investments.

(Brann, anyone?!)

De vil la de spille et år i England, for så å regne med et superbud

fra Ch€£$ki og/eller Moan U neste år. Evt. andre europeiske klubber.

At det ganske enkelt er et års fesjå... Slightly sickening, men sikkert

effektivt.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes jo at dette er en plan fra eierne av spillerne, som

merkelig nok ikke er Corintihians, men Media Sports Investments.

 

MSI = en viss russer (tungt inne der).

West Ham er nå blitt en farmerklubb for Chelsea.

Tevez og Mascherano spiller i blått neste år.

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes jo at dette er en plan fra eierne av spillerne, som

merkelig nok ikke er Corintihians, men Media Sports Investments.

 

MSI = en viss russer (tungt inne der).

West Ham er nå blitt en farmerklubb for Chelsea.

Tevez og Mascherano spiller i blått neste år.

 

Jepp, tenkte det samme :rolleyes:

Forøvrig ser det relativt done deal ut på Tevez' egen hjemmeside

(for de som kan lese spansk).

Link to comment
Share on other sites

Det ryktes jo at dette er en plan fra eierne av spillerne, som

merkelig nok ikke er Corintihians, men Media Sports Investments.

 

MSI = en viss russer (tungt inne der).

West Ham er nå blitt en farmerklubb for Chelsea.

Tevez og Mascherano spiller i blått neste år.

 

Jepp, tenkte det samme <_<

Forøvrig ser det relativt done deal ut på Tevez' egen hjemmeside

(for de som kan lese spansk).

 

Kan prøve å oversette:

 

Carlitos Tevez junto a su ex compañero del Corinthians, Javier Mascherano, firman contrato para jugar en el West Ham United de Inglaterra.

 

=

 

Carlitos Teves og hans eks-lagkamerat i Corinthians, Javier Mascherano, har nå godtatt en kontrakt med West Ham.

 

[Er ikke sikker, for har bare hatt en eneste spansktime på skolen :rolleyes: ]

Link to comment
Share on other sites

[Er ikke sikker, for har bare hatt en eneste spansktime på skolen :rolleyes: ]

Imponerende i så fall <_<

For oss mindre språkbegavede så holder det jo iofs. også

med navnene og logo+link til Hammers offisielle sider...

Link to comment
Share on other sites

Jeezez! Dette var det sprøeste jeg har sett! En kanonavtale for West Ham da! Fryktelig synd at det ikke var oss. :D

 

Fatter ikke at West Ham har penger til det? de skal bare bli lånt da, tror neppe West Ham har penger til å kjøpe begge to, de skal sikkert ha veldig høye lønninger også?

 

Men vis dette stemmer så er jeg Redd for Westa Ham kan være med å kjempe om 4 plassen i år :P

Link to comment
Share on other sites

det er chelski som har finansiert dette, tror abraham er medeier i den investorgruppen..

 

dette er gjort for at de skal spille ett år i west ham for og så gå til chelsvin neste år.

 

at de hadde ødelagt hele overgangsmarkedet har vi hvist en stund men dette tar jo kaken

Link to comment
Share on other sites

det er chelski som har finansiert dette, tror abraham er medeier i den investorgruppen..

 

dette er gjort for at de skal spille ett år i west ham for og så gå til chelsvin neste år.

 

at de hadde ødelagt hele overgangsmarkedet har vi hvist en stund men dette tar jo kaken

 

Jaaaaha er ikke noe bombe det vis det du sier stemmer, Chelsea gjør jo alt for at Arsenal ikke skal få noen go spillere, skulle vært skudd premie på Chelski han ødlegger fotballen med alt det tulle han driver med.

Ja hva skal Chelsea med de 2 spillerne? de har jo så utrolig mange go spillere på de plassene de 2 spiller på, helt lattelig spør du meg, ingen stjerne spillere som finner seg i å sitte på benke mye, det kan ikke gå til slutt, mange spillere på Chelsea vil så klart finne seg nye klubber etter vært. Bare Duff, Crespo og Gallas som har skjønt at de må komme seg vekk fra den dritt klubben, ingen som gidder å være benk sliter i all evighet :D

Link to comment
Share on other sites

Er Tevez og Mascherano 'done deal' for West Ham eller er det fortsatt håp? (tenker først og fremst på Mascherano)

 

Ingenting som er bekreftet på West Hams offisielle sider. Krysser fingrene for at Marcherano og Tevez (først og fremst førstnevnte) er å finne i en annen London-klubb før kvelden er omme. Det lukter ekstremt av de overgangene her mtp. MSI. Tror det her er temmelig skitne saker hvis det er noe i det. Men hvem vet, kan jo være at noen har hacket sida til Carlos Tevez for å lage litt puk?

Link to comment
Share on other sites

Er Tevez og Mascherano 'done deal' for West Ham eller er det fortsatt håp? (tenker først og fremst på Mascherano)

 

Ingenting som er bekreftet på West Hams offisielle sider. Krysser fingrene for at Marcherano og Tevez (først og fremst førstnevnte) er å finne i en annen London-klubb før kvelden er omme. Det lukter ekstremt av de overgangene her mtp. MSI. Tror det her er temmelig skitne saker hvis det er noe i det. Men hvem vet, kan jo være at noen har hacket sida til Carlos Tevez for å lage litt puk?

 

satt og tenkte den der tanken med hackingen jeg og, men så leste jeg det på side etter side og begynte og tro på det..

 

lever i håpet, kommet over stadiet der jeg hisser meg, har sagt alt for mye dumt innpå her de siste dagene..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...