Jump to content

Rooney-brev til FA - truer med streik


Dannialdo

Recommended Posts

Er jo ikke noe nytt at Man Utd som alltid vil i mine øye være et jukselag, masse spillere og Alex som driver med sjuv triks. Premier League vil innføre videodømming og da tror jeg Man Utd skal slite en del, siden de har sleppet manga ganger unna tvilsome mål, filming, Rooney, Ronaldo og Solskjær, som har vært værst.

Hva mener dere om Rooney som stadig for rødekort og ikke gotar Fa sin beslutting?

Aldri klart den mannen der og vil aldri komme til å like den grinungen der heller. :blink:

Chelsea også Robben og Drogba som de værste til å filme. Men håper noen kommer med noen bare syn på Rooneys oppførsel? For man røde kort så mener jeg de skal bli staffa, samme om det er treningskamper.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127167

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126621

Link to comment
Share on other sites

Dæven!!! så det nå ja glømte og gjøre det om, er det mulig å gjøre det om da? den skulle jo ikke ligge på kamper da hmmm :rolleyes:

"Gjøre det om"?? Hvorfor la du den her i det hele tatt? :P

 

Alt er nytt på denne siden i forhold til den gammle, la meg til her for en stund siden, viste ikke man måtte velga hvem post man la den inn i, men min feil ;)

Link to comment
Share on other sites

Nokså tåpelig av Rooney det der, er jo bare ris til egen bak.

MEN, jeg forstår at han ble frustrert. Scholes fortjente lett

utvisningen (mannen kan jo ikke takle!), men Rooneys røde

var veldig strengt, syns jeg. Når dommen er kommet er det

bare å sone, dog. Det er som å tro at en dommer gjør om

på sin avgjørese om du bare kjefter på ham på banen. Hvor

ofte ser vi det hende?

Link to comment
Share on other sites

Mulig at denne utvisningen var streng, og mulig suspensjon i ligaen er urimelig for disse utvisningene, men som du skriver Didrik, Rooney risikerer vel her heller å lage ris til egen bak. Og dersom man tok hensyn til alle de røde kortene Rooney BURDE hatt, ja da hadde han knapt spilt en eneste kamp....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...