Jump to content

Simao Sabrosa


pacman

Recommended Posts

Han ble utrolig god på et cm game jeg hadde en gang. Var på cm 97/98.

Tviler uansett på at det kommer til å bli en overgang på denne portugiseren, da det er andre lagdeler som trenger forsterkninger fremfor vingen.

Link to comment
Share on other sites

Han ble utrolig god på et cm game jeg hadde en gang. Var på cm 97/98.

;)

 

Hå hå....

 

Fra spøk til revolver: Jeg syns rett og slett at vi ikke trenger denne portugiseren.

Vi har nok midtbanespillere i stallen nå. Jeg kommer neppe til å dra på smilebåndet

hvis han ankommer The Gunners. Pengesløsing kalles det da ihvertfall.

 

Det vi trenger nå det er en ENGELSK, ja, merk ordet ENGELSK, en ENGELSK midstopper er det vi virkelig trenger. Vi eier jo omtrent ikke engelskmenn, så en stor sterk ENGELSK midtstopper ala Anton Ferdinand er det vi virkelig trenger.

Link to comment
Share on other sites

Neineineineinei, denne gutten komme ikke til å passe inn i det hele tatt. Hvis vi skal ha en ny vong skal det i så fall bli ribery eller Yossi Benayoun!!

 

Men det er uansett en god engelsk midtstopper vi trenger - og en sentral midtbanespiller med muskler og et godt skuddbein. Bare tenk dere hvor mye vi hadde slitet hvis Gilberto og Fabregas ble skada?

Link to comment
Share on other sites

Han ble utrolig god på et cm game jeg hadde en gang. Var på cm 97/98.

:P

 

Hå hå....

 

 

 

Det vi trenger nå det er en ENGELSK, ja, merk ordet ENGELSK, en ENGELSK midstopper er det vi virkelig trenger. Vi eier jo omtrent ikke engelskmenn, så en stor sterk ENGELSK midtstopper ala Anton Ferdinand er det vi virkelig trenger.

 

 

Jeg synes det ikke er så viktig om han er Engelsk. Kjøp etter ferdigheter. Men er enig med att vi trenger en Midtstopper. :) Merida Er litt Unødvendig...

Link to comment
Share on other sites

Han ble utrolig god på et cm game jeg hadde en gang. Var på cm 97/98.

:blink:

 

Hå hå....

 

Fra spøk til revolver: Jeg syns rett og slett at vi ikke trenger denne portugiseren.

Vi har nok midtbanespillere i stallen nå. Jeg kommer neppe til å dra på smilebåndet

hvis han ankommer The Gunners. Pengesløsing kalles det da ihvertfall.

 

Det vi trenger nå det er en ENGELSK, ja, merk ordet ENGELSK, en ENGELSK midstopper er det vi virkelig trenger. Vi eier jo omtrent ikke engelskmenn, så en stor sterk ENGELSK midtstopper ala Anton Ferdinand er det vi virkelig trenger.

 

Kunne ikke vært mer enig! En skikkelig engelsk stopper er det vi trenger!

Link to comment
Share on other sites

Er det noe vi har nok av er det vinger.Kjøp sentral defensiv midtbanespiller.Det trengs mer.

 

Føler vi ikke har en onkelig ving spiller i laget, alle klumper seg mere inn i mtten heletiden.

 

Wenger har ikke en typisk vingspill i spillestilen sin.

 

Syns Robben, Gamst, Giggs er mere typsik ving spillere ikke Ljungberg, Rosicky og Hleb er mere typiske inndreløpere og mittbane spillere.

 

Van Persie er go ving spiller, men han må spille spiss som jeg syns han ikke har helt klart bra.

 

 

 

Er det noe vi har nok av er det vinger.Kjøp sentral defensiv midtbanespiller.Det trengs mer.

 

Føler vi ikke har en onkelig ving spiller i laget, alle klumper seg mere inn i mitten heletiden.

 

Wenger har ikke en typisk vingspill i spillestilen sin.

 

Syns Robben, Gamst, Giggs er mere typsik ving spillere ikke Ljungberg, Rosicky og Hleb er mere typiske inndreløpere og mittbane spillere.

 

Van Persie er go ving spiller, men han må spille spiss som jeg syns han ikke har helt klart bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...