Jump to content

2006.08.04 Boreham Wood B


Andain

Recommended Posts

Boreham Wood FC - Arsenal XI

Meadow Park, Fredag 4 August, klokken 20:30

 

Lagoppstilling:

Boreham Wood FC:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

Dette blir vel en kamp der vi tester unggutta håper jeg. jeg vil se Walcott, lupoli og bendtner.

 

ooog... Tòmas. Blir gøy å se han løpe rundt med nr. 7 på ryggen og putte i fleng!

 

Og så kunne det gjort seg hvis Torres også hadde fått litt spilletid i denne kampen. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir vel en kamp der vi tester unggutta håper jeg. jeg vil se Walcott, lupoli og bendtner.

 

ooog... Tòmas. Blir gøy å se han løpe rundt med nr. 7 på ryggen og putte i fleng!

 

Og så kunne det gjort seg hvis Torres også hadde fått litt spilletid i denne kampen. :ph34r:

Har Tomas fått 7'ern? :P :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Boreham Wood 0-3 Arsenal

Meadow Park, Fredag 4 August, klokken ????

 

Tropp:

 

Boreham Wood:

-

 

Arsenal:

Vito Mannone

Lee Butcher

Paul Rodgers

Ryan Garry

Joe O’Cearuille

Matthew Connolly

Vincent van den Berg

Giorgos Efrem

Jay Simpson

Arturo Lupoli

Kieran Gibbs

Gavin Hoyte

Rene Steer

Peggy Lokando

Shane Tracy

Marc Elston

Carl Parisio

Abu Ogogo

Fran Merida

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Gaël Clichy, Abou Diaby, Phillipe Senderos, Lauren Etame-Mayer, Fredrik Ljungberg

 

Før avspark

Uten at det er sikkert så blir denne kampen spilt på samme klokkeslett og dato som den andre Pre-Season kampen mot Alkmaar. Så Troppen for dagens match er ganske svekket, og det er bare reservelagsspillere.

Link to comment
Share on other sites

Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden.

Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda

Link to comment
Share on other sites

Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden.

Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda

Hvor så du det hen? Så vidt jeg kan se så står det ingen ting om det der.

 

Link? :)

Link to comment
Share on other sites

Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden.

Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda

Bedre sent enn aldri ? Nå var dette ikke korrekt resultat, men det ble oppgitt på SKY Sport sin livescore portal som du finner her : http://home.skysports.com/livescores/football/.

 

Ser forresten at det allerede eksisterte en tråd for denne kampen, slår dem samme

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...