Andain Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Boreham Wood FC - Arsenal XI Meadow Park, Fredag 4 August, klokken 20:30 Lagoppstilling: Boreham Wood FC: - Arsenal: - Dommer: TV kanaler: TV / Radio streams: Nedlastning av de ulike stream programmene: PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts Skader/suspendert/utilgjengelig: Før avspark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Dette blir vel en kamp der vi tester unggutta håper jeg. jeg vil se Walcott, lupoli og bendtner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Dette blir vel en kamp der vi tester unggutta håper jeg. jeg vil se Walcott, lupoli og bendtner. ooog... Tòmas. Blir gøy å se han løpe rundt med nr. 7 på ryggen og putte i fleng! Og så kunne det gjort seg hvis Torres også hadde fått litt spilletid i denne kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Dette blir vel en kamp der vi tester unggutta håper jeg. jeg vil se Walcott, lupoli og bendtner. ooog... Tòmas. Blir gøy å se han løpe rundt med nr. 7 på ryggen og putte i fleng! Og så kunne det gjort seg hvis Torres også hadde fått litt spilletid i denne kampen. Har Tomas fått 7'ern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Rosický får nok 10ern.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Rosický får nok 10ern.. Det er det jeg tror og håper, men hvis Torres kommer, håper jeg det blir Rosicky 7, og Torres 10 Kanskje Rosicky får 4'ern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Boreham Wood 0-3 Arsenal Meadow Park, Fredag 4 August, klokken ???? Tropp: Boreham Wood: - Arsenal: Vito Mannone Lee Butcher Paul Rodgers Ryan Garry Joe O’Cearuille Matthew Connolly Vincent van den Berg Giorgos Efrem Jay Simpson Arturo Lupoli Kieran Gibbs Gavin Hoyte Rene Steer Peggy Lokando Shane Tracy Marc Elston Carl Parisio Abu Ogogo Fran Merida Dommer: TV kanaler: TV / Radio streams: Skader/suspendert/utilgjengelig: Gaël Clichy, Abou Diaby, Phillipe Senderos, Lauren Etame-Mayer, Fredrik Ljungberg Før avspark Uten at det er sikkert så blir denne kampen spilt på samme klokkeslett og dato som den andre Pre-Season kampen mot Alkmaar. Så Troppen for dagens match er ganske svekket, og det er bare reservelagsspillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Det skal bli spennende å se hvordan merida klarer seg! Er Gavin Hoyte broren tl justin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Det skal bli spennende å se hvordan merida klarer seg! Er Gavin Hoyte broren tl justin? Ja, det er han vettu!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 4, 2006 Author Report Share Posted August 4, 2006 Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden. Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden. Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda Hvor så du det hen? Så vidt jeg kan se så står det ingen ting om det der. Link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=297662 Vi vant 4-0! Lover bra; Fran Merida marked his first appearance on English soil with a goal to remember as a youthful Arsenal XI eased to victory at Boreham Wood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=297662 Arsenal 4 - 0 Boreham Wood Edit: Så ikke at Frank var før meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted August 5, 2006 Report Share Posted August 5, 2006 http://www.arsenal.com/matchreport.asp?thi...res&fxid=297662 Vi vant 4-0! Lover bra; Fran Merida marked his first appearance on English soil with a goal to remember as a youthful Arsenal XI eased to victory at Boreham Wood. Nydelig. Herlig å se at Fran Merida scorer i Arsenaltrøye Han blir stor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted August 6, 2006 Report Share Posted August 6, 2006 Noen som har link til målene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted August 6, 2006 Author Report Share Posted August 6, 2006 Litt spent på korleis unggutta har gjort det i kveld. Forhåpentligvis kjem Arsenal.com med fyldig rapport og høgdepunkter seinare på kvelden. Det ble en 3-0 seier iflg SKY Sports, men ingen kamprapport på www.arsenal.com enda Bedre sent enn aldri ? Nå var dette ikke korrekt resultat, men det ble oppgitt på SKY Sport sin livescore portal som du finner her : http://home.skysports.com/livescores/football/. Ser forresten at det allerede eksisterte en tråd for denne kampen, slår dem samme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.