Jump to content

Tom Nordlie fikk sparken i Start!!


Jazze

Recommended Posts

Må si jeg er overasket ja! Man skulle tro at selv i norge, hvor man sparker fotballtrenere over en lav sko, hadde en trener som har ledet et lag fra første div til sølv i elite div litt mer tillit enn som så... Start ligger riktignok nest sist, men det er ikke mer en 4 poeng opp til 4. plass og Royal Leauge.

 

Jeg går nesten utifra at d ligger noe utenomsportslig bak dette, men har litt vanskleig for å forstå hva det skal være. Slik jeg har oppfattet det virket det nå som Tom er en grei kar, som har en tendens til å ta litt av i enkelte situasjoner. Men jeg overasket og svært nysgjerig på hva som har forårsaket dette...

Link to comment
Share on other sites

Egentlig litt overrasket over dette. Selv om Start ligger nest nederst, så er det veldig jevnt så langt. Tror kanskje at dette er et resultat etter flere diverse hendelser.

 

Nordli kommer garantert tilbake. Spørsmålet er hva som skjer med Start ut sesongen.

 

so what!

forumet er jaggu blitt dårlig i sommer!!!!!!!!!

 

Og du gjør ditt for å heve forumet! ;)

Link to comment
Share on other sites

Å gi Nordlie sparken, er rett og slett latterlig...Men så er det vel heller ingen som kan beskylde Soler & Co for å ha peiling på fotball

 

En ting er det rent fotballfaglige Kim, en helt annen ting er den menneskelige faktoren, oppførselen og fremferden til den godeste herr Nordlie. Selv en fotballtrener på toppnivå kan ikke gjøre, og oppføre seg, akkurat som han vil. Og den godeste Tom har, i følge "pålitelige" kilder, oppført seg totalt under enhver kritikk ved mange anledninger.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Tom Nordli er en solid trener og som har gjort mirakler på en rekke felt. Problemet er vel litt som Chaz er inne på. Tror mediene har rett når de antyder at Nordli sliter ut omgivelsene. I hans posisjon blir det lagt ekstra merke til når en rekke uheldige episoder kommer frem.

 

Ser vi bort i fra de dårlige sidene, så må jeg innrømme at jeg har sansen for Keiko.

Link to comment
Share on other sites

 

Ser vi bort i fra de dårlige sidene, så må jeg innrømme at jeg har sansen for Keiko.

 

Jeg er ikke så aller verst selv heller hvis man ser bort fra alle de dårlige sidene mine :)

 

Keiko er forresten konge, uten sånne personligheter i norsk fotball sitter vi kun igjen med det nitriste banespillet....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...