Jump to content

Jenas


Guest Aliadiere

Recommended Posts

Guest Aliadiere

I dag har The Sun skrevet at Arsenal og manu kjemper om Jenas. Dette høres veldig bra ut spør du meg. Jenas er en ung lovende spiller, som kan benyttes i mange posisjoner. Håper han velger riktig.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke det å lese The SUn omtrent det samma som å lese se og hør a?

 

Men et bra kjøp om det er sant :D

3517[/snapback]

 

 

Er vel enig med deg der men han er jo såpass interresant så folk bryr seg vel ikke om hvilken avis de leser det i :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Alan Shearer
:rolleyes: JJ Er nokk en god spiller han, men vi kan vell spørre oss sell va skal Arsenal med en benksliter på Newcastle?... JJ er ung og lovende, men det har han også vært noen år nu uten og ta det store skrittet....Men hvis Wenger vi betale penger for Souness sin benkemann som blir satt på benken framfor LEE BOWYER, AMDY FAYE,NICKY BUTT og Dyer. Jeg vil ikke akkurat anbefale det viss de vil styrke laget.. Hørte jeg at han kunne spille i flere posisjoner?.. Det må være det latterligste jeg har hørt Newcastle har prøvd han som ving uten nevneverdig hell han er og blir en sentral spiller..... på vingen kan vi heller putte Jens Lehmann det vil gjøre samme nytte, Han liker seg jo godt lang utenfor egen16m........ :lol:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jenas eller Fabregas? Det er spørsmålet i tilfelle. Både og er uaktuelt med tanke på balansen i stallen. Med tanke på hva Fabregas har prestert denne sesongen kan ikke jeg skjønne annet enn at Jenas ville være en nedtur. Edu ut og Bentley inn. That's it - sansynligvis.

 

Bare sprøyt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...