Guest Aliadiere Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 I dag har The Sun skrevet at Arsenal og manu kjemper om Jenas. Dette høres veldig bra ut spør du meg. Jenas er en ung lovende spiller, som kan benyttes i mange posisjoner. Håper han velger riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Jeg tror han kan bli et bra kjøp. han har slitt med spilletid i Newcaslte så det er ikke sikkert vi trenger å betale så mye. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted March 16, 2005 Report Share Posted March 16, 2005 Er ikke det å lese The SUn omtrent det samma som å lese se og hør a? Men et bra kjøp om det er sant Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted March 17, 2005 Report Share Posted March 17, 2005 Er ikke det å lese The SUn omtrent det samma som å lese se og hør a? Men et bra kjøp om det er sant 3517[/snapback] Er vel enig med deg der men han er jo såpass interresant så folk bryr seg vel ikke om hvilken avis de leser det i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alan Shearer Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 JJ Er nokk en god spiller han, men vi kan vell spørre oss sell va skal Arsenal med en benksliter på Newcastle?... JJ er ung og lovende, men det har han også vært noen år nu uten og ta det store skrittet....Men hvis Wenger vi betale penger for Souness sin benkemann som blir satt på benken framfor LEE BOWYER, AMDY FAYE,NICKY BUTT og Dyer. Jeg vil ikke akkurat anbefale det viss de vil styrke laget.. Hørte jeg at han kunne spille i flere posisjoner?.. Det må være det latterligste jeg har hørt Newcastle har prøvd han som ving uten nevneverdig hell han er og blir en sentral spiller..... på vingen kan vi heller putte Jens Lehmann det vil gjøre samme nytte, Han liker seg jo godt lang utenfor egen16m........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffo Posted March 23, 2005 Report Share Posted March 23, 2005 Jenas er det samme som å beholde Pennant! Trenger ikke to av samma ulla! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Jenas er et kjempe kjøp. BARE HANDLE WENGER Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 løp og kjøp............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Jenas er verken i newcastles førstelagstropp eller englands for tia! dessuten har vi da nok dekning på de plassene han spiller.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 10, 2005 Report Share Posted April 10, 2005 Jeg sier bare: Ikke tro på alt som står i avisene Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Mulig det du. Håper ikke Arsenal kjøper Jenas. Han har hatt en negativ formutvikling i Newcastle. Kan ikke se at Jenas kan bli noe fast på Arsenals førstelag heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Jenas eller Fabregas? Det er spørsmålet i tilfelle. Både og er uaktuelt med tanke på balansen i stallen. Med tanke på hva Fabregas har prestert denne sesongen kan ikke jeg skjønne annet enn at Jenas ville være en nedtur. Edu ut og Bentley inn. That's it - sansynligvis. Bare sprøyt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.