Jump to content

2006.07.25 SV Mattersburg B


Andain

Recommended Posts

Pre-season

SV Mattersburg 1-2 Arsenal

Mattersburg, Tirsdag 25 Juli, klokken 20:00

 

0-1 Aliadiere [5]

0-2 Hoyte [53]

1-2 Patocka [68]

 

Lagoppstilling:

SV Mattersburg: Pauschenwein, Kühbauer, Borenitsch, Sedloski, Ratajczyk, Mörz, Miroslav, Kaintz, Fuchs, Wagner, Naumoski.

Innbyttere: Almer, Atan, Malic, Bürger, Patocka, Schmidt.

 

Arsenal: Almunia, Cygan, Connolly, Hoyte, Traore, Randall, Flamini, Song, Hleb, Bendtner, Aliadiere.

Innbyttere: Poom, Toure, O'Cearuill, Eboue, Rosicky, Lupoli, Adebayor.

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

1-0 Aliadiere!! :( Frispark fra Traore som Aliadiere styrer i mål på en liten volley.

 

Nesten 2-0. Hleb bommer alene med keeper, Aliadiere header like over. Traore virker forresten spennende. Ikke vært så mye med i spillet i dag, men virket brukbar mot Ajax. Blir spennende å følge han videre i dag og videre fremover.

 

Cygan er forøvrig kaptein i dag.

 

Innlegg fra Hleb som Bendtner nesten får kontroll på og kunne økt ledelsen.

 

Lagoppstillingen er; Almunia, Hoyte, Connolly, Cygan, Traore, Hleb, Song, Randall, Flamini, Aliadiere, Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

Song har vært god så langt. Hadde akkurat en fin assist som Aliadiere delvis bommet på og som det ikke ble noe ut av.

 

Frispark til Mattersburg noen meter utenfor 16-meteren. Skuddet går rett i muren, og Mattersburg skyter utenfor på returen. Flamini litt groggy etter å ha fått frisparket rett i ansiktet.

 

Traore viser frem farten når han raser fremover på venstrekanten. Dessverre blir ikke innlegget like bra.

 

Nok en gang viser Traore frem farten sin. Innlegget går helt over til høyre, hvor Hleb skyter med venstre men ballen går utenfor. Traore og Song har imponert meg så langt.

 

29 min. Mattersburg spiller alene igjennom, men Almunia er fint ute og redder.

32 min. Igjen er Mattersburg alene igjennom. Denne gangen på venstrekanten, men nok en gang er Almunia ute og redder.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har gjort mye rart til nå og ikke fått utrettet svært mye.

Takk :)

Hvilke Arsenalspillere har utmerket seg mest? Har Randall fått gjort noe særlig enda?

 

Nei Randall har jeg nesten ikke sett noe til når jeg tenker etter. Så langt for meg så er det Almunia, Traore og Song som har utmerket seg.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har gjort mye rart til nå og ikke fått utrettet svært mye.

Takk :)

Hvilke Arsenalspillere har utmerket seg mest? Har Randall fått gjort noe særlig enda?

 

Nei Randall har jeg nesten ikke sett noe til når jeg tenker etter. Så langt for meg så er det Almunia, Traore og Song som har utmerket seg.

Får håpe Song endelig kan få vist hvorfor Wenger valgte å hente ham. Traore virker som en god venstreback. Likevel vil nok veien til førstelagsspill bli ganske lang spesielt hvis Cole til slutt blir.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har gjort mye rart til nå og ikke fått utrettet svært mye.

Takk :)

Hvilke Arsenalspillere har utmerket seg mest? Har Randall fått gjort noe særlig enda?

 

Nei Randall har jeg nesten ikke sett noe til når jeg tenker etter. Så langt for meg så er det Almunia, Traore og Song som har utmerket seg.

 

 

Synes i tillegg til de du nevner at Conolly og Hoyte har gjordt sakene sine bra. Bendtner er den stor skuffelsen.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har gjort mye rart til nå og ikke fått utrettet svært mye.

Takk :)

Hvilke Arsenalspillere har utmerket seg mest? Har Randall fått gjort noe særlig enda?

 

Nei Randall har jeg nesten ikke sett noe til når jeg tenker etter. Så langt for meg så er det Almunia, Traore og Song som har utmerket seg.

Får håpe Song endelig kan få vist hvorfor Wenger valgte å hente ham. Traore virker som en god venstreback. Likevel vil nok veien til førstelagsspill bli ganske lang spesielt hvis Cole til slutt blir.

 

Ja Traore virker veldig god. Litt vanskelig å bedømme han enda, fordi jeg har ikke sett han så mye, men helt klart en potensial venstreback etterhvert hvis utviklingen fortsetter i positiv retning. Bendtner hadde et skudd fra like utenfor 16 meter som keeper reddet enkelt.

 

45 min; Stor mulighet for Mattersburg som skyter like utenfor mål. 46 min; Pause. Arsenal leder 1-0 etter mål av Aliadiere. Bendtner har så langt vært den store skuffelsen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da har jeg betalt de kronene for å se Arsenal TV den neste måneden. Regner ikke med å få se så mye, men det blir greit å se denne kampen, da.

 

Jeg synes Almunia og Song har vært de beste på dagens Arsenallag. Og takk for infoen om Terry Neill. Så da blir spørsmålet hvem som er hovedkommentator?

 

Forøvrig synes jeg spillerene virker godt tunge. Slik det skal være på denne tiden.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg på en uhøytidelig liten spillervurdering til pause jeg:

 

Almunia, ett par klasse redninger. Trygg 8

Hoyte, har spillt på seg selvtillit i Sunderland. Rutinert på ett ungt lag 7

Conolly, Trygg i alt han gjør. Egentlig ikke blitt utfordret veldig 7

Cygan, Ingen feil. Spiller solid og på det trygge 7

Traore, God offensivt og for det mest bra men blir overløpt ett par ganger 7

Randall, Nesten usynlig, litt mere med de siste 10 min 5

Hleb, Livlig, spesiellt i starten. Burde hatt ett mål. 7

Flamini, Veldig variabel men gjør grov(Gilberto)jobben på midten 6

Song, Det beste jeg har sett av han noen sinne. Sjeldent få feilpasn. 7

Bendtner, Virker tung og nesten uinsperert. Rett og slett svak 4

Aliadiere, Begynnte veldig bra men svakere etterhver 6

 

Alt i alt en brukbar kamp så tidlig i oppkjøringen men Mattersburg burde hatt uavgjort til pause.

Link to comment
Share on other sites

Prøver meg på en uhøytidelig liten spillervurdering til pause jeg:

 

Almunia, ett par klasse redninger. Trygg 8

Hoyte, har spillt på seg selvtillit i Sunderland. Rutinert på ett ungt lag 7

Conolly, Trygg i alt han gjør. Egentlig ikke blitt utfordret veldig 7

Cygan, Ingen feil. Spiller solid og på det trygge 7

Traore, God offensivt og for det mest bra men blir overløpt ett par ganger 7

Randall, Nesten usynlig, litt mere med de siste 10 min 5

Hleb, Livlig, spesiellt i starten. Burde hatt ett mål. 7

Flamini, Veldig variabel men gjør grov(Gilberto)jobben på midten 6

Song, Det beste jeg har sett av han noen sinne. Sjeldent få feilpasn. 7

Bendtner, Virker tung og nesten uinsperert. Rett og slett svak 4

Aliadiere, Begynnte veldig bra men svakere etterhver 6

 

Alt i alt en brukbar kamp så tidlig i oppkjøringen men Mattersburg burde hatt uavgjort til pause.

 

Da tar jeg meg den friheten å korrigere med å gi Cygan 6 for blemmen i forkant av en av Almunias kjemperedninger. Ellers synes jeg ikke Hoyte og Connoly skal ha 7. Traore har vært den klart beste i forsvarsrekka!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...