Jump to content

Foe


Frank

Recommended Posts

R.I.P Marc Vivien Foe.

 

En kjær fotballspiller for mange, den aller siste som scoret på Manchester Citys gamle hjemmebane Maine road, en mange så opp til, en av kameruns virkelig store fotballspillere. Trist å se han faller om mye på grunn av at han hadde en strålende fremtid foran seg, men også mye på grunn av at han også hadde en strålende fortid som spiller. Han var en spiller som alltid ofret seg og som alltid ga alt i alle turneringer, kamper, taklinger, pasninger og løp. Trist at et slikt talent faller om på en fotballbane.

 

nok en gang....

 

R.I.P Marc Vivien Foe

 

<_<

Link to comment
Share on other sites

En flott fotballspiller. Husker jeg var på hytta for 3 år siden da jeg hørte på sporten at en kamerunsk spiller hadde falt om å død under Confederations cup. Jeg fikk sjokk. Slikt skjer bare ikke tenkte jeg. Er viktig med slike tråder her, hvor vi hyller spillere som dette. forøvrig rørende å se hvordan Henry og frankrike sammen med kamerun hyller Foe. Viser nok en gang hvilken stor fotballspiller vi har i Arsenal.

 

R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Dette var virkelig et tap for fotballverdenen. jeg felte et par tårer for han første gangen jeg hørte om denne tragiske ulykken <_< Helt enig med deg Haraldac.

R.I.P Marc Vivian Foe

Link to comment
Share on other sites

Burde da skrevet dette i går, men så det ike før nå.. blir helt trist av å se dette.. jeg fikk våte øyekroker, og jeg klarte ikke å se hele filmen om Mike Feher, eller hva han het..

 

men det var Foes dag i går... R.I.P <_<

Link to comment
Share on other sites

For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken.

Tragisk!!!!!!!!!!!!!

Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet :) " we have fun" :P

 

"We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg.

Link to comment
Share on other sites

For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken.

Tragisk!!!!!!!!!!!!!

Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet :) " we have fun" :P

 

"We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg.

Helt riktig de synger : We had fun

Link to comment
Share on other sites

For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken.

Tragisk!!!!!!!!!!!!!

Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet :) " we have fun" :P

 

"We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg.

Ok

Sorry, jeg hørte feil....

 

 

Trist uansett at slik skjer på en fotballbane

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hm..Seasons in the sun er vel låten om jeg ikke tar helt feil? Med Westlife og greier? Første gang jeg faktisk har likt en sang av dem.

Sangen er jo egentlig ikke Westlife sin.. Skrevet av Terry Jacks på 70-tallet. Men flere band har sunget sangen. Beach Boys, Mamas and Papas og Westlife..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...