Frank Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 3 år siden Marc Vivian Foe falt om. RIP! http://www.youtube.com/watch?v=dHxtVrghpV4&search=foe Ufattelig trist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 R.I.P! Herlig å se Arsenal stjerner som føler med Foe! Edit: Er det akkuat 3 år siden i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner14 Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 R.I.P Marc Vivien Foe. En kjær fotballspiller for mange, den aller siste som scoret på Manchester Citys gamle hjemmebane Maine road, en mange så opp til, en av kameruns virkelig store fotballspillere. Trist å se han faller om mye på grunn av at han hadde en strålende fremtid foran seg, men også mye på grunn av at han også hadde en strålende fortid som spiller. Han var en spiller som alltid ofret seg og som alltid ga alt i alle turneringer, kamper, taklinger, pasninger og løp. Trist at et slikt talent faller om på en fotballbane. nok en gang.... R.I.P Marc Vivien Foe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Den dagen var en trist dag for fotballen. Det er liksom så uvirkelig når en spiller bare faller om på den måten. RIP Foe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 En flott fotballspiller. Husker jeg var på hytta for 3 år siden da jeg hørte på sporten at en kamerunsk spiller hadde falt om å død under Confederations cup. Jeg fikk sjokk. Slikt skjer bare ikke tenkte jeg. Er viktig med slike tråder her, hvor vi hyller spillere som dette. forøvrig rørende å se hvordan Henry og frankrike sammen med kamerun hyller Foe. Viser nok en gang hvilken stor fotballspiller vi har i Arsenal. R.I.P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Dette var virkelig et tap for fotballverdenen. jeg felte et par tårer for han første gangen jeg hørte om denne tragiske ulykken Helt enig med deg Haraldac. R.I.P Marc Vivian Foe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal the best Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Kommer til og huske det for resten av mitt liv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Forferdelig at slikt skjer,men dessverre. Rest in peace. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkampboy Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Skjærer dypt å se den scenen igjen. Tragisk! Henry viser hvilke stor person han er. Finnes ikke en mer sympatisk og fair fotballspiller enn vår kaptein! R.I.P. Foe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Triste greir RIP Foe RIP feher Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 begynte nesten aa grine naar jeg saa filmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted June 27, 2006 Report Share Posted June 27, 2006 Synes det setter ting i perspektiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Burde da skrevet dette i går, men så det ike før nå.. blir helt trist av å se dette.. jeg fikk våte øyekroker, og jeg klarte ikke å se hele filmen om Mike Feher, eller hva han het.. men det var Foes dag i går... R.I.P Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken. Tragisk!!!!!!!!!!!!! Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet " we have fun" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted July 1, 2006 Report Share Posted July 1, 2006 For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken. Tragisk!!!!!!!!!!!!! Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet " we have fun" "We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted July 2, 2006 Report Share Posted July 2, 2006 For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken. Tragisk!!!!!!!!!!!!! Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet " we have fun" "We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg. Helt riktig de synger : We had fun Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted July 2, 2006 Report Share Posted July 2, 2006 Det var en sikklig fin film det er så ufattelig trist å se på Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal_1886 Posted July 2, 2006 Report Share Posted July 2, 2006 For ikke å snakke om denne,får ett par tårer i øyekroken. Tragisk!!!!!!!!!!!!! Hvordan kan man putte en slik sang på en så tragisk hendelse.... De synger jo blandt annet " we have fun" "We had fun," synger de etter min oppfatning, og det er fullstendig riktig... bra sangvalg. Ok Sorry, jeg hørte feil.... Trist uansett at slik skjer på en fotballbane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted July 14, 2006 Report Share Posted July 14, 2006 Hm..Seasons in the sun er vel låten om jeg ikke tar helt feil? Med Westlife og greier? Første gang jeg faktisk har likt en sang av dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 14, 2006 Report Share Posted July 14, 2006 Hm..Seasons in the sun er vel låten om jeg ikke tar helt feil? Med Westlife og greier? Første gang jeg faktisk har likt en sang av dem. Sangen er jo egentlig ikke Westlife sin.. Skrevet av Terry Jacks på 70-tallet. Men flere band har sunget sangen. Beach Boys, Mamas and Papas og Westlife.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted July 16, 2006 Report Share Posted July 16, 2006 Ja,vet det. Men poenget mitt var at Westlife framførte den veldig bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.