Simbad Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Carrick linked with Gunners switch Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunders1 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Kommer aldri til å skje. Tottenham selger aldri Carrick til Arsenal ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Kommer aldri til å skje. Tottenham selger aldri Carrick til Arsenal ihvertfall. Stemmer det, veldig få lag som selger til erkefiender i samme liga som dem! Lite sannsynlig dette rykte, noe jeg velger å ikke tro på, men hvem vet med spurvene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Carrick er en spiller som kommer til å bli noe stort i fremtiden. Hvis Arsenal hadde kunnet snappet han fremfor united hadde det vært helt topp. jeg syntes han blir litt dyr. 15-20 millioner pund. Wenger har sagt at han skal kjøpe en til før seriestart, så da får vi håpe på enten han, Torres eller Saviola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalboy1993 Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 det er ikke mer enn 10% sjangs for at det skjer Jeg tror ikke spurs gir fra seg spilleren til erkerivalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Tror ikke dette er sant. Men hadde ikke sagt nei takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjulkapsel Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Ikke jeg heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonney Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Kommer aldri til å skje. Tottenham selger aldri Carrick til Arsenal ihvertfall. God spiller, men som sagt så kommer aldri spurs tl å selge Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataz Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Nei, dette tror ikke jeg heller noe på. Ikke er Wenger villig til å betale så mye til naboklubben. Og ikke er Spudz villig til å selge han til oss heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Kommer ikke til skje, men det hadde vært utrolig artig om han hadde kommet. Tipper at Spudz-leiren hadde gått amok nok en gang. Sånn sett kan en stor kjøpesum forsvares! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted June 19, 2006 Report Share Posted June 19, 2006 Hadde absolutt ikke gjort noenting, men lite sannsynlig at vi får aksept med et bud på han. Samme hvor mye gir. Sjansen er nok større for at han går til en annen klubb hvis de først skal selge han. Hadde vært litt gøy å påført Spudzen enda mer vrede da, er jo tross alt over en måned siden sist nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
NasseBløff Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Hadde vært greit å kjøpe bare for å "kødde" med spørs-gjengen!! I tillegg tror jeg han hadde passet inn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted June 22, 2006 Report Share Posted June 22, 2006 Han er god, kanskje kjøpe han rett foran Fergie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.