Jump to content

Vieira


Arsenal90

Recommended Posts

La ham heller råtne i serie B eller C enn at han går til ManU..

hmm ja Man Utd hadde ikke vært ideelt nei. Jeg håper uansett ikke at han råtner noe sted. Denne herlige, sympatiske herføreren som har spilt på midtbanen vår i mange år, fortjener noen gode år fremover nå. Han kan gjerne komme tilbake til Nord London, N5.

Link to comment
Share on other sites

Han kan gjerne komme tilbake til Nord London, N5.

 

Hva skal han gjøre der? Være med på å bygge om Highbury til leiligheter?

 

Emirates ligger ikke i N5

Link to comment
Share on other sites

Han kan gjerne komme tilbake til Nord London, N5.

 

Hva skal han gjøre der? Være med på å bygge om Highbury til leiligheter?

 

Emirates ligger ikke i N5

Jeg tror du skjønte hva jeg mente.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Skjer det at Vieira går til Man utd, så har jeg ingen ting til overs med han. "Jeg trenger nye utfordringer" Da kommer du ikke tilbake, værtfall ikke til en rivaliserende klubb. Og spesielt ikke til til manure, han burde ha mer vett enn som så. Ser ut til at plakaten av ham, forsvinner i båset viss han havner der ;)

Link to comment
Share on other sites

Går han til United, så kommer jeg til å ha null respekt for ha, og han kommer til å bli et yndet hatobjekt

 

Det kommer ikke til å være noe sjakktrekk fra Vieira sin side om han velger Man U. Et sted går grensen. Håper virkelig at jeg slipper å se han på teateret.

Link to comment
Share on other sites

I følge News of The Wold så skulle visst Vieira være klar for Inter Milan til uka for rundt £8 millioner pund.

 

Siterer:

 

Patrick Vieira will sign for Inter Milan this week in an £8million deal.

 

Her er linken: http://www.sportinglife.com/football/trans...centre/teamtalk

 

Gå inn på linken og trykk deretter "paper talk" helt oppe på skjermen

Link to comment
Share on other sites

Vieira utelukker ikke Manchester United :unsure:

 

Hvis han skulle gå dit vil jeg ikke lenger se på han som en legende for klubben!!

 

For det første: Det står på VG --> Ikke ålitet kilde. Bare for å få alle de tusenvis av ekle Man U fans til å sikle og for at mange skal lese VG.

 

For det andre: Man U fikk seg Carrick i går. Han kosta nesten 200 mill kr og har den samme rollen som Veiria.

 

For det tredje: Denne mannen har en sjel og et hjerte (dog utenfor forballbanen :unsure:). Jeg tviler sterkt på at han vil dra til rivalklubben til et lag som han spilte i 8 (?) år for.

Link to comment
Share on other sites

Vieira utelukker ikke Manchester United :unsure:

 

Hvis han skulle gå dit vil jeg ikke lenger se på han som en legende for klubben!!

 

For det første: Det står på VG --> Ikke ålitet kilde. Bare for å få alle de tusenvis av ekle Man U fans til å sikle og for at mange skal lese VG.

 

Du må tenke litt før du skriver sånt som det der... Det samme står på Dagbladet.no, og det er lagt ut film der han sier det*. Må være litt forsiktig med sånne ting.

 

En annen ting som bekrefter at du ikke har lest skikkelig gjennom artikkelen er at du lurer på hvor lenge han spilte for oss. Det står at han spilte 9 sesonger.

 

[* = At han ikke utelukker ManU]

Link to comment
Share on other sites

Vieira utelukker ikke Manchester United :)

 

Hvis han skulle gå dit vil jeg ikke lenger se på han som en legende for klubben!!

 

For det første: Det står på VG --> Ikke ålitet kilde. Bare for å få alle de tusenvis av ekle Man U fans til å sikle og for at mange skal lese VG.

 

Du må tenke litt før du skriver sånt som det der... Det samme står på Dagbladet.no, og det er lagt ut film der han sier det*. Må være litt forsiktig med sånne ting.

 

En annen ting som bekrefter at du ikke har lest skikkelig gjennom artikkelen er at du lurer på hvor lenge han spilte for oss. Det står at han spilte 9 sesonger.

 

[* = At han ikke utelukker ManU]

 

Nå var det jo slik at Vieira så å si har vært klar for Inter lenge. Det var derfor jeg mente at det var så tull å blusse opp noen så uskyldige svar. Vieira svarer høflig på spørsmålene der journalistene bare fisker etter å få han til å si noe som kan få han linka til Man U. Han ville sagt så i si det samme om noen hadde spurt de samme spørsmålene om andre klubber som f.eks. var Barca, Real og Pool. Det er så ###### at journalister fisker ut svar slik at de kan starte et rykte bare fordi de ikke har noe bedre å skrive om.

 

For det andre skumleste jeg bare gjennom artikkelen for å få med meg de viktigste detaljene. Om Vieira spilte i Arsenal i 7,8 eller 9 år er bare en sær pirkedetalje som er helt irrelevant.

 

Nå er det bekreftet at Vieira drar til inter så det er egentlig ikke noe vits i å fortsett diskusjonen lenger........

Lykke til Vieira!!!

Link to comment
Share on other sites

Lykke til i Inter, Vieira! Syns synd på han at ting skulle gå som det gikk etter at han kom til Juve, men det er i alle fall fint at han kommer seg videre til en ny klubb, så får vi håpe at dette oppholdet i Milano blir bedre enn sist gang. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...