Jump to content

14 Arsenalspillere til VM


Donaraz

Recommended Posts

Vi har også tydeligvis med en gjeng med temmelig målfarlige spillere i VM:

Henry 2

Rosicky 2

Gilberto 1

Senderos 1

Ljungberg 1

van Persie 1

 

Det var ikke vår Gilberto som scoret........

 

Beklager. Så ikke kampen, leste bare kjapt gjennom et referat etter kampen. Da får vi stryke han da ;)

Link to comment
Share on other sites

Synd at Big Phil er ute resten av Vm, men det åpner døren for Djorou..

 

Djourou gikk ut tidlig for Sveits.. skade eller mente treneren at han virkelig spilte så dårlig at han kunne ta ham ut..

 

Han holdt seg til mage og nese på benken, noe jeg synes så ut som bitte små pustevansker, men jeg vet ikke? NOEN som vet?

Link to comment
Share on other sites

Det er da herlig at både Fabregas, Senderos, Djorou, Rosicky, Ljungberg, Van Persie er ute av VM. <_<

En lettelse!

 

[Reyes, Eboue, Toure, Adebayor, også..]

 

ja, delvis, men de kunne ha godt av mer erfaring fra VM, spesiellt de unge, Senderos, Fabregas, Reyes, r.v.Persie, Djorou, Eboue, Adè...

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ble vanvittig skuffet over Thierry i kampen mot Spania. HAn uttalte jo etter CL-finalen "Jeg faller ikke for ingenting,jeg er ikke dame heller" også gjør han dette. SKuffende <_<

 

Henry var på banen mot Spania for å åpne rom for Ribery og de andre. Jobben til Henry var å oppholde Puyol sånn at forsvaret ikke ser de andre. Det funka på målet til Ribery, og der ble det vist hva som skjer..

 

Jeg blir mye brukt til det samme når vi spiller med laget vårt.. ufattelig kjedelig, men det funker, og i VM er det det som teller.

 

Eller tenker du kanskje på da Puyol traff ham i brystet, og han holder til ansiktet.. jeg sier bare en ting til det...: Rivaldo!

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme at jeg ble vanvittig skuffet over Thierry i kampen mot Spania. HAn uttalte jo etter CL-finalen "Jeg faller ikke for ingenting,jeg er ikke dame heller" også gjør han dette. SKuffende <_<

 

Henry var på banen mot Spania for å åpne rom for Ribery og de andre. Jobben til Henry var å oppholde Puyol sånn at forsvaret ikke ser de andre. Det funka på målet til Ribery, og der ble det vist hva som skjer..

 

Jeg blir mye brukt til det samme når vi spiller med laget vårt.. ufattelig kjedelig, men det funker, og i VM er det det som teller.

 

Eller tenker du kanskje på da Puyol traff ham i brystet, og han holder til ansiktet.. jeg sier bare en ting til det...: Rivaldo!

JA tenkte på den filmeepisoden!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...