Jump to content

Hvilken spillere tror dere kommer til sommeren


Guest Andrew

Recommended Posts

Guest Andrew

Jeg tror Ledley King og Michael Essien kommer til sommeren det er tross alt det vi trenger. så tror jeg 2 nye keepere kommer + en spiss som ikke er altfor dyr Andrew Johnson kunne vært bra.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Guest Parelius

Tipper (mest håper) at Shaun Wright-Phillips kommer. Tror ikke han handler inn ny midtstopper, værtfall ikke en på Campbells nivå.. Kanskje en ny høyreback.

 

Emre er aktuell, Wenger liker jo best lave spillere, men håper ikke Arsene henter ham.

 

Når det gjelder Keeper håper jeg virkelig de henter Frey, han går kanskje gratis. Ellers kan Cudicini være aktuell....

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Tror og håper at Wenger vill hente mins en klassespiller i hvert ledd. Jeg håper at han da henter: Valdes, King, Mexes, Essien, S.W.P, Torres B) B) :)

Link to comment
Share on other sites

Tipper (mest håper) at Shaun Wright-Phillips kommer. Tror ikke han handler inn ny midtstopper, værtfall ikke en på Campbells nivå.. Kanskje en ny høyreback.

 

Emre er aktuell, Wenger liker jo best lave spillere, men håper ikke Arsene henter ham.

 

Når det gjelder Keeper håper jeg virkelig de henter Frey, han går kanskje gratis. Ellers kan Cudicini være aktuell....

3507[/snapback]

 

 

Tviler på Wenger måler høyde......Vi har både gode lave spillere og gode store spillere....

Link to comment
Share on other sites

Tipper (mest håper) at Shaun Wright-Phillips kommer. Tror ikke han handler inn ny midtstopper, værtfall ikke en på Campbells nivå.. Kanskje en ny høyreback.

 

Emre er aktuell, Wenger liker jo best lave spillere, men håper ikke Arsene henter ham.

 

Når det gjelder Keeper håper jeg virkelig de henter Frey, han går kanskje gratis. Ellers kan Cudicini være aktuell....

3507[/snapback]

tviler på at det blir ny rein høyreback for nå har vi Lauren, Hoyte og Eboue. Heller en ny stopper.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei...!

 

Jeg synes at Wenger er tøff som manager å ikke kjøpe klasse-spillere.... :(

 

Alle de andre gør jo det da.... ;)

 

Men jeg ELSKER det....! ;)

 

Åh! :D

Bare se på alle de unge stjerne spillerne på arsenal som stjerne spiller da....! ;) :)

 

Han gjør det lurt der og Wenger....

For jeg har hørt snakk om at FA skal komme med en regel om at du bare kan ha så og så mange innkjøpte spillere på banen....

 

Det betyr at Wenger gjør det STORT som manager.... :D :o

 

_________________________________________________________________________

 

 

Arsenal 4 ever and even more than that!

 

Arsenal -> A Pride for London -> A Pride for England -> A PRIDE FOR THE WORLD

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Ja det har vært for mye ansvar på Cesc, Flamini, Senderos osv. i år.

 

Skal det gå bedre neste sesong, må vi rett og slett kjøpe inn rutinerte spillere i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

jeg tror wenger kjøper 1.keeper:Kameni/Frey

(viss cole går) 1.back: Del Horno

1.midtbane:Hleb

 

det kan godt hende han kjøper noen unge talenter, som han pleier.

viss Reyes går så kjøper han nok en klassespiss.

Link to comment
Share on other sites

Guest Emiren

Wenger bør forsterke følgende ledd:

 

-keeperplassen. Almunia ikke god nok, det samme gjelder nok trolig for S. Taylor. Lehmann har vært god i det siste og vil sannsynligvis gi alt neste sesong mht VM på hjemmebane, men heller tvilsomt om han noengang blir en stabil og pålitelig sisteskanse. For dårlig med ball i beina og i feltarbeidet.

 

Wenger vil kjøpe: Frey/ Kameni/Given

 

midtstopper: I Campbell, Toure og Senderos har vi tre gode stoppere. Men Campbell er mye skadet, Toure varierer i prestasjonene mens Senderos ennå er noe uferdig. Cygan er ikke god nok.

Wenger vil kjøpe: Lucio/Ledley King/ Chivu

 

- ving: Ingen alternativer til Ljungberg på høyrekant ettersom Pennant forsvinner. Cesc er ingen høyreving. Litt usikkert med venstresiden ettersom Pires viser svakhetstegn i de store kampene i Europa og hva skjer med Reyes? Hvis Reyes blir værende, noe jeg tror han blir, må han snarest drilles i en bestemt rolle, enten som spiss eller som venstreving. Mye taler for at han tar Pires' rolle. Clichy er grei back-up på venstrevingen, men ikke noe mer.

Wenger vil kjøpe: SWP (trolig i dyreste laget)/ Hleb(Stuttgart) - kan spille overalt på midtbanen, kreativ og trolig nokså billig.

Link to comment
Share on other sites

Wenger bør forsterke følgende ledd:

 

-keeperplassen. Almunia ikke god nok, det samme gjelder nok trolig for S. Taylor. Lehmann har vært god i det siste og vil sannsynligvis gi alt neste sesong mht VM på hjemmebane, men heller tvilsomt om han noengang blir en stabil og pålitelig sisteskanse. For dårlig med ball i beina og i feltarbeidet.

 

Wenger vil kjøpe: Frey/ Kameni/Given

 

midtstopper: I Campbell, Toure og Senderos har vi tre gode stoppere. Men Campbell er mye skadet, Toure varierer i prestasjonene mens Senderos ennå er noe uferdig. Cygan er ikke god nok.

Wenger vil kjøpe: Lucio/Ledley King/ Chivu

 

- ving: Ingen alternativer til Ljungberg på høyrekant ettersom Pennant forsvinner. Cesc er ingen høyreving. Litt usikkert med venstresiden ettersom Pires viser svakhetstegn i de store kampene i Europa og hva skjer med Reyes? Hvis Reyes blir værende, noe jeg tror han blir, må han snarest drilles i en bestemt rolle, enten som spiss eller som venstreving. Mye taler for at han tar Pires' rolle. Clichy er grei back-up på venstrevingen, men ikke noe mer.

Wenger vil kjøpe: SWP (trolig i dyreste laget)/ Hleb(Stuttgart) - kan spille overalt på midtbanen, kreativ og trolig nokså billig.

6295[/snapback]

 

 

 

Enig med deg når det gjelder keeperne, men jeg tror ikke han henter en stopper. Senderos har vist seg såpass god at han får nok tillit neste sesong. Og jeg tror Aleksander Hleb er utrolig aktuell. Han har fart, teknikk og bra overblikk. Wenger liker spillere med stor fart. Dessuten tror jeg ikke Wenger er ute etter å hente en spiller til en bestemt posisjon. Tror han bare vil hente en god offensiv spiller.

Link to comment
Share on other sites

Wenger - I'll strengthen the squad

 

“This year we have the money available and I will spend it if I find what is really needed for the squad in any department."

 

“There will not necessarily be a revolution. You know me, I go for stability. We will be confident with what we have. But I will try to add one or two.”

 

[...]

 

“I have an Under-21 team then we have those in the over-30s category, exceptional players like Bergkamp and Pires. We need a little more in the 24 to 27-year-old bracket.”

 

Alle som tror at Arsenal vil kjøpe inn flere nye spillere, må sannsynligvis tro om igjen. Forhåpentligvis vil det komme et par ordentlige forsterkninger inn. Jeg kan ikke se for meg at Wenger kjøper squad players i alderen 24-27. Skal han hente inn spillere i den alderen må noe av poenget være at de er bedre enn ungguttene som allerede er i stallen. Selv om Fabregas, Flamini, van Persie etc. vil være både ett år eldre, mer erfarne og sterkere neste sesong, er det, som mange påpeker, fremdeles for tidlig å kunne forvente at de skal bære hovedansvaret i laget.

 

Selv tror jeg Wenger er fornøyd med det defensive nå som Senderos har vist seg som en mann å stole på. Fire midtstoppere er nok. Wenger har vist at han anser Cygan som en del av laget, og med mindre Pascal selv krever å bli solgt, skjer det neppe noe nytt bakerst.

 

Skal man tro Wenger, vil han ikke blokkere utsiktene til videre utvikling for noen av de yngre spillerne. Derfor tror jeg ikke det hentes inn noen ren sentral midtbanespiller. En mer fleksibel spiller, som også kan operere på en av vingene har jeg større tro på.

 

Avhengig av om Bergkamp, Reyes eller Aliadiere forsvinner, hentes det nok inn en ny angriper. Hvis alle tre blir, så tror jeg ikke Wenger vil gå for noen ny angriper.

 

Jeg har med andre ord vanskelig å se for meg mer enn et par nye fjes til sommeren med mindre det blir store avganger i laget.

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste for oss er å ikke miste for mange spillere i sommer. Laget vårt er veldig bra og solid når vi slipper unna skader, samt at de unge spillerne helt klart vil være mer erfarne og bedre neste sesong. Vi står bedre rustet da. Det virker som om Chelsea er suverent mye bedre enn oss, siden de ligger 11 poeng, eller 14 poeng foran oss i øyeblikket, men hadde vi sluppet unna alle skadene så tror jeg det ville vært dødt løp på toppen av tabellen.

 

Senderos spiller bra om dagen, men jeg føler uansett at vi trenger en erfaren spiller inn, som kan spille ved siden av Campbell. Slik at Toure (selv om han er god) kan bli en backup på midtstopperplass og høyreback. Senderos har vi da også i backup.

 

Midtstopperen behøver ikke være en langtidsløsning, bare en spiller som kan komme inn og styrke forsvaret vårt nå, slik at Toure og Senderos får mer tid til å modnes. Keeper er uten tvil noe vi trenger å forsterke til sommeren, vi kan gjerne beholde Lehmann som andre keeper, selv om han neppe vil det, med Almunia som tredje keeper. Det hadde vært ypperlig. Og hentet inn en keeper som f.eks Frey, Niemi eller kanskje Cudicini.

 

Midtbanen er vi egentlig ganske sterke på, hvis vi slipper skader på de største stjernene. Kunne uansett tenkt meg en midtbanespiller til, som gjerne kan være backup, kantspiller f.eks.

 

Behold Bergkamp ett år til, gi Aliadiere mer spilletid nå etter skaden og få inn en brukbar spiss til. Helst en spiller alla Morientes, en spiller som er erfaren og kan stå inni boksen og putte ballene i nettet. Håper Reyes får en bedre sesong neste år, så blir ikke altfor deppa hvis Wenger ikke velger å hente noen ny spiss, med tanke på at vi har van Persie også.

 

Mitt drømmelag foran neste år:

 

Frey

Lauren, Ayala, Campbell, Cole

Ljungberg, Gilberto, Vieira, Pires

Henry, Reyes

 

Subs: Lehmann, Toure, Fabregas, Bergkamp, van Persie.

 

Føler egentlig at vi må ha inn noen flere backupere, slik at vi ikke blir så utsatt for skader.

Link to comment
Share on other sites

Guest devon

Hva med Quincy?

 

 

 

 

 

 

_____________________________________________________________________________

1 for all

all for 1

All for Arsenal

arsenal for all

Decvon for all

all for devon:

Devon to arsenal

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste for oss er å ikke miste for mange spillere i sommer. Laget vårt er veldig bra og solid når vi slipper unna skader, samt at de unge spillerne helt klart vil være mer erfarne og bedre neste sesong. Vi står bedre rustet da. Det virker som om Chelsea er suverent mye bedre enn oss, siden de ligger 11 poeng, eller 14 poeng foran oss i øyeblikket, men hadde vi sluppet unna alle skadene så tror jeg det ville vært dødt løp på toppen av tabellen.

 

Senderos spiller bra om dagen, men jeg føler uansett at vi trenger en erfaren spiller inn, som kan spille ved siden av Campbell. Slik at Toure (selv om han er god) kan bli en backup på midtstopperplass og høyreback. Senderos har vi da også i backup.

 

Midtstopperen behøver ikke være en langtidsløsning, bare en spiller som kan komme inn og styrke forsvaret vårt nå, slik at Toure og Senderos får mer tid til å modnes. Keeper er uten tvil noe vi trenger å forsterke til sommeren, vi kan gjerne beholde Lehmann som andre keeper, selv om han neppe vil det, med Almunia som tredje keeper. Det hadde vært ypperlig. Og hentet inn en keeper som f.eks Frey, Niemi eller kanskje Cudicini.

 

Midtbanen er vi egentlig ganske sterke på, hvis vi slipper skader på de største stjernene. Kunne uansett tenkt meg en midtbanespiller til, som gjerne kan være backup, kantspiller f.eks.

 

Behold Bergkamp ett år til, gi Aliadiere mer spilletid nå etter skaden og få inn en brukbar spiss til. Helst en spiller alla Morientes, en spiller som er erfaren og kan stå inni boksen og putte ballene i nettet. Håper Reyes får en bedre sesong neste år, så blir ikke altfor deppa hvis Wenger ikke velger å hente noen ny spiss, med tanke på at vi har van Persie også.

 

Mitt drømmelag foran neste år:

 

Frey

Lauren, Ayala, Campbell, Cole

Ljungberg, Gilberto, Vieira, Pires

Henry, Reyes

 

Subs: Lehmann, Toure, Fabregas, Bergkamp, van Persie.

 

Føler egentlig at vi må ha inn noen flere backupere, slik at vi ikke blir så utsatt for skader.

7024[/snapback]

 

På de siste 11 kampene etter olympiastadion har vi sluppet inn 2 mål. Mot Southampton og Norwich. I disse 2 kampene har Cygan figurert med Cygan og Kolo Toure. I 9 av disse kampene har Kolo Toure og Senderos spilt sammen, og så lenge de har spilt har vi ikke sluppet inn mål.

 

 

Fortell meg hvorfor vi skal gjøre noe så latterlig som å hente inn noe for at Senderos skal sitte på benken?!?! Han er fremtidens mann i vår bakre 4. Han har fått klassespisser til å se ut som smågutter, det sier vel litt om hvor god han er......

 

 

Skal vi handle bør det være en offensiv spiller som vil heve oss i europa, og gjerne en som kan brukes på flere plasser. og som Wenger nevnte, i alderen 24-27 år. Utenom dette vil jeg ha en keeper som og holder toppklasse.

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

helt enig med deg wurku. vi trenger ikke noe midtstopper nå!!!!

kansje en keeper selv om lehman har stått meget godt i det siste.

 

jeg er ganske sikker på at arsenal kommer til å kjøpe Hleb til sommeren. han er en offensiv spiller som kan spille over alt og kommer til å gli rett inn i arsenals spillerstil. wenger har jo også sagt at han kommer til å kjøpe spillere mellom 24 og 27 år( er ikke Hleb 24 år???) han er også ganske billig til å være så god. håper og tror wenger kjøper Hleb!!

 

men det har også vært rykter i det siste at arsenal er meget interessert i Gilardino men milan ledet jaketen så langt(bare rykter dette da) jeg har sett gilardino i noen kamper og han er utrloig effektiv og scorer på mange sjanser!! han har mange lure avslutninger og finner seg også rom. han er stor og sterk ganske god i lufta også. viss han bare hadde kvittet seg med filmingen så tror jeg han kunne ha gjort det kjempe bra i arsenal.

han er jo utrolig dyr og så vi får se.

 

 

viss reyes, bergkamp og aliardiere blir i arsenal så kjøper de nok han ikke.( er bombesikker på at Reyes blir i arsenal!)

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig med både Wurku og Reyes, at vi kanskje ikke trenger noen ny midtstopper. Jeg har tross alt vært en av de største supporterne av Senderos her inne, så ser gjerne at han spiller masse! :angry: Grunnen er problemene tidligere i sesongen som bekymrer meg. Vi har sluppet inn altfor mange billige mål, og det er greit nok at forsvaret er bra nå, men kan vi stole 100% på at det blir like solid hele neste sesong? Toure var kjempegod ifjor, litt mer rusten i år, derfor er det litt ustabilt og vi har ikke råd til å ta sjansen på at de sikkert får en god sesong mener nå jeg. Jeg føler at vi kunne hentet inn en litt mer erfaren midtstopper, slik at både Toure og Senderos får mer tid på seg, blir mer stabile og skaper mer bredde i midtforsvaret. Vi skal tross alt kjempe i CL, PL og FA cup, da syns jeg at det ikke holder helt mål med Senderos, Campbell, Toure og Cygan.

 

Senderos har vært glimrende så langt og kommer til å bli enda bedre, men jeg føler meg fortsatt litt utrygg på forsvaret, og vi har ikke råd til å gå på for mange blemmer hver sesong.

Derfor må vi ha spillere som kan danne et bunnsolid forsvar en hel sesong igjennom.

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig med både Wurku og Reyes, at vi kanskje ikke trenger noen ny midtstopper. Jeg har tross alt vært en av de største supporterne av Senderos her inne, så ser gjerne at han spiller masse! :angry: Grunnen er problemene tidligere i sesongen som bekymrer meg. Vi har sluppet inn altfor mange billige mål, og det er greit nok at forsvaret er bra nå, men kan vi stole 100% på at det blir like solid hele neste sesong? Toure var kjempegod ifjor, litt mer rusten i år, derfor er det litt ustabilt og vi har ikke råd til å ta sjansen på at de sikkert får en god sesong mener nå jeg. Jeg føler at vi kunne hentet inn en litt mer erfaren midtstopper, slik at både Toure og Senderos får mer tid på seg, blir mer stabile og skaper mer bredde i midtforsvaret. Vi skal tross alt kjempe i CL, PL og FA cup, da syns jeg at det ikke holder helt mål med Senderos, Campbell, Toure og Cygan.

 

Senderos har vært glimrende så langt og kommer til å bli enda bedre, men jeg føler meg fortsatt litt utrygg på forsvaret, og vi har ikke råd til å gå på for mange blemmer hver sesong.

Derfor må vi ha spillere som kan danne et bunnsolid forsvar en hel sesong igjennom.

7241[/snapback]

 

 

Ser poenget ditt, men nå har vi tross alt 3 stoppere som er gode...Det betyr at får vi feks en skade på Campbell neste sesong så spiller Senderos og Kolo. Ikke Cygan med en av de...Keeperplassen synes jeg er den viktigste plassen å forsterke. Chelsea har Cech og han betyr UTROLIG mye for laget!! Men keeperplassen er risky, man vet jo ikke alltid hvordan keeperne takler PL.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...