Jump to content

Hvilken spillere tror dere kommer til sommeren


Guest Andrew

Recommended Posts

Guest robert7pires
E håper at AW forsterker laget med minst en mann på hvert ledd.

 

Mål: Given/Robinson

 

Forsvar: King/Riise

 

Midtbane: Hargreaves/Wright Phillips/Jenas

 

Spiss: Robinho

 

;)

10576[/snapback]

HVor mange ganger må jeg si det? Dere får ikke disse spillerne! Dere har ikke kapasitet til det, og de kommer aldri i livet til å gå til dere!!! Kanskje Hargreaves ettersom han ikke trives i Bayern lengre!!!!!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
E håper at AW forsterker laget med minst en mann på hvert ledd.

 

Mål: Given/Robinson

 

Forsvar: King/Riise

 

Midtbane: Hargreaves/Wright Phillips/Jenas

 

Spiss: Robinho

 

:D

10576[/snapback]

HVor mange ganger må jeg si det? Dere får ikke disse spillerne! Dere har ikke kapasitet til det, og de kommer aldri i livet til å gå til dere!!! Kanskje Hargreaves ettersom han ikke trives i Bayern lengre!!!!!!! :huh:

11858[/snapback]

 

 

Og du er..? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Skulle gjerne sett Carew i Arsenal. Tror han kan bidra sportslig, og at vi får enda mer blest om klubben i Norge!

11193[/snapback]

 

Enig i at vi trenger en spiss, men John Carew er jeg helt sikker på at vil bli en flopp dersom han kommer til Arsenal. Dessuten er han, etter min mening, en uspiselig type.

Bildebevis:

1109748314.81865.jpg

 

 

Jeg mener dessuten at vi ikke trenger så all verden mye mer blest rundt Arsenal i Norge, rett og slett fordi vi vil få altfor mange supportere av den typen United har altfor mange av i dag. Jeg liker meg bedre som litt "underdog" jeg, og jeg ønsker ikke at Arsenal skal ta opp kampen med United om antall medgangssupportere.

11195[/snapback]

 

Så enig, så enig.

Visst Carew skulle ende opp i Arsenal, noko eg tvilar på, vil vi få altfor mange folk som plutseleg seier at dei held med Arsenal. Likar ikkje den type supportarar, minnar meg som sagt for mykje om ManU. Dessutan, Carew står for alt det Arsenal ikkje ønsker å stå for. Pengegriskheit, utsvevande privatliv, Se og Hør-oppslag, fine bilar og meir opptatt av hårsveisar enn sin egen son.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Jeg er nesten overbevist om at Chelsea byr oss i senk på de fleste spillerne vi ønsker...ikke fordi de vil ha dem selv, men slik at vi IKKE får dem....

Sikkert noen ukjente ungutter som kommer til sommern

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Sikkert noen ukjente ungutter som kommer til sommern

12278[/snapback]

Ja det ville vært rart om det ikke kom nye unggutter. Håper det er en ung forsvarsspiller som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene
Jeg er nesten overbevist om at Chelsea byr oss i senk på de fleste spillerne  vi ønsker...ikke fordi de vil ha dem selv, men slik at vi IKKE får dem....

Sikkert noen ukjente ungutter som kommer til sommern

12278[/snapback]

 

 

Derfor tror jeg sommerens kjøp vil komme som lyn fra klar himmel. Arsenal har hatt en tendens til å hoppe ut av forhandlinger når disse lekker til pressen.

Derimot tror jeg Wenger på hans ord når han sier han vil hente erfarne spillere som vil styrke laget.

Jeg venter i ulidelig spennin... <_<

Link to comment
Share on other sites

Tror det er veldig mange som lurer på hvem Wenger mener er "erfaren og kan styrke laget".

Han har jo lovt oss minst én slik spiller. Om det er en velkjent og berømt spiller tviler jeg nok sterkt på, det er ikke Wengers stil.

Men først av alt trenger vi enten en ny ving, som kan gi enten/både Freddie og Pires god konkurranse. Hvis ryktene om at Pires forsvinner i sommer er riktige, vil vi få et problem om vi ikke da setter Reyes ut på venstrekanten, eller bytter om taktikken til en slags 4-3-1-2, det siste tviler jeg sterkt på at Wenger kommer til å gjøre.

 

Jeg er veldig spent på hvem Arsené kan komme til å finne fram i løpet av sommeren. Men som vi alle vet, Wenger knows <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...