Jump to content

Forumet mitt.


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg var innom en tur og så litt på forumreglene dine nettopp nå, og jeg la merke til denne:

 

7#: Forumet er IKKE til å hetse andre lag. Greit at du kanskje holder med et annet lag, men spar deg for spydigheter.

 

Hva er dette for en tøysete regel da? Er det ikke lov til å rakke ned Scum? Hva med Manure, Looserpool og Ch€£$ki?

 

Det bør ikke finnes et Arsenalforum hvor disse IKKE blir hudflettet etter alle kunstens regler...

Link to comment
Share on other sites

Jeg var innom en tur og så litt på forumreglene dine nettopp nå, og jeg la merke til denne:

 

7#: Forumet er IKKE til å hetse andre lag. Greit at du kanskje holder med et annet lag, men spar deg for spydigheter.

 

Hva er dette for en tøysete regel da? Er det ikke lov til å rakke ned Scum? Hva med Manure, Looserpool og Ch€£$ki?

 

Det bør ikke finnes et Arsenalforum hvor disse IKKE blir hudflettet etter alle kunstens regler...

 

Det er forskjell på å rakke ned og å hetse Gjermund.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var innom en tur og så litt på forumreglene dine nettopp nå, og jeg la merke til denne:

 

7#: Forumet er IKKE til å hetse andre lag. Greit at du kanskje holder med et annet lag, men spar deg for spydigheter.

 

Hva er dette for en tøysete regel da? Er det ikke lov til å rakke ned Scum? Hva med Manure, Looserpool og Ch€£$ki?

 

Det bør ikke finnes et Arsenalforum hvor disse IKKE blir hudflettet etter alle kunstens regler...

 

Forsåvidt..men dette er IKKE et Arsenalforum.. det er et PL-forum, der alle er sammen om ET forum. Da bør det ikke være lov.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var innom en tur og så litt på forumreglene dine nettopp nå, og jeg la merke til denne:

 

7#: Forumet er IKKE til å hetse andre lag. Greit at du kanskje holder med et annet lag, men spar deg for spydigheter.

 

Hva er dette for en tøysete regel da? Er det ikke lov til å rakke ned Scum? Hva med Manure, Looserpool og Ch€£$ki?

 

Det bør ikke finnes et Arsenalforum hvor disse IKKE blir hudflettet etter alle kunstens regler...

 

Det er forskjell på å rakke ned og å hetse Gjermund.

 

Når det gjelder Tottenham så ser jeg ikke forskjellen Ole...

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

For å være helt ærlig syns jeg designet ikke bare er litt kjedelig, men veldig kjedelig! I tillegg har dere valgt en piczo side, som jeg mener inneholder alt for mye reklame + at det gjør domenenavnet vanskelig å huske.

 

Jeg oppdaget også 1 såkalt "da og når" feil, og en annen feil i det engelske innlegget.

Feil er geit nok hvis det er et innlegg i et forum sånn som dette, men ikke hvis det står på fremsiden på en nettside. En og annen stavefeil er grei, men man ser lett at nyhetene ikke er brukt så lang tid på.

 

Siden har ikke så mye innhold, men dette kommer vel etterhvert.

 

Så kommer det positive:

 

Reklamen, domenenavnet og designet kan forbedres ... Dette er vel ei helt ny side?

 

Det at reglene står øverst på siden er helt klart en fordel, bra valg!

Dere har steder dere kan diskutere sånn omtrent alle de beste lagene, og det er bra.

Det at du ikke skal hetse ditt lag syns jeg det er bra hvis dere har, det er jo ikke et Arsenal-forum, men et PL-forum!

Link to comment
Share on other sites

Det dårlige designet har EN grunn. Det er att i har starta opp med ett gratis forum. Får vi flere gjster flere som diskuterer. Blir det et invisjon board forum i fremtiden.

 

Men jeg ville ikke prøve å lage ett forum som kosta flesk å lage. Nå må dere vise intresesse så blir dette et knakende godt forum

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...