Sir Carpenter Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Good point! Skremmer meg selv litt ved at jeg ikke tenkte på det selv med en gang! Hvis det lar seg gjøre så bytt gjerne fargene til litt mer "Arsenal"! les første innlegget til internettansvarlig ein gong til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Men få vekk den jævla blåfargen, man kunne jo tro dette var et yid forum! Klar melding! Mener jeg har hørt deg med omtrent samme kommentar i gang i tiden da det gamle chat-rommet (med blåfarge) var åpent? Er enig fargekommentaren. Det er ikke noe rart det er krig i verden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Det er ikke vondt ment, men jeg liker ikke helt dette "nye" forumet. Nå har jeg ikke vent meg til det veldig godt, men jeg synes det virker litt komplisert. Spesielt når det gjelder plasseringen av knapper. For meg er det lettere å trykke på feil knapp når jeg skal poste et innlegg, f.eks. Sålangt synes jeg faktisk at det forrige forumet var bedre... Jeg er vist den eneste her som er litt skeptisk til dette, men det bedrer seg sikkert. Etter en stund blir jeg vant til det "nye" forumet, og da skal det gå greit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Må dessverre si at jeg ikke liker det nye forumet så godt. Vender meg sikkert til det etterhvert. Synes det gamle var med penere design og mer oversiktlig. Håper det blir bedre når det kommer Arsenal design.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Det eneste jeg har merket meg som bør bli gjort noe med, er at det ikke finnes noen norsk versjon av dette forumet. Det burde det være, da vi ikke kan forvente at alle her inne er kløppere i engelsk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Skjer det noe med tanke på designet av forumet? Var vel planen med noen Arsenal effekter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted March 16, 2006 Author Report Share Posted March 16, 2006 Om ikke mye Arsenalbilder så jobber jeg vertfall med å få forumet i Arsenal relaterte farger. Er en del iconer etc som må endres, men jeg jobber med saken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted March 16, 2006 Report Share Posted March 16, 2006 Kjempebra det! Er fornøyd bare forumet blir mere rødt enn det er blått. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted April 11, 2006 Report Share Posted April 11, 2006 Når kommer det et litt mer Arsnela praga SKIN?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.