Jump to content

Daniel Omoya Braathen


Guest el klikko

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Guest Gunnersforever

 

Det er nettopp det vi gjør :-|

 

Ja, og hva er poenget med det spurte jeg. Da kan man jo like godt diskutere om hvem som passer best som spiss av Tor Arne Hetland og Mia Hundvin...

 

 

Ja hvorfor ikke..

Link to comment
Share on other sites

 

Det er nettopp det vi gjør :-|

 

Ja, og hva er poenget med det spurte jeg. Da kan man jo like godt diskutere om hvem som passer best som spiss av Tor Arne Hetland og Mia Hundvin...

 

Jeg ville hatt Hetland. Bra fart og god utholdenhet :D

Link to comment
Share on other sites

 

Det er nettopp det vi gjør :o

 

Ja, og hva er poenget med det spurte jeg. Da kan man jo like godt diskutere om hvem som passer best som spiss av Tor Arne Hetland og Mia Hundvin...

 

Jeg ville hatt Hetland. Bra fart og god utholdenhet ;)

 

Hadde vi fått Mia, kunne hun jo bare løfta litt på shortsen, så hadde forsvarsspillerne blitt stående og måpe, og hun kunne spasert ballen i mår ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Det er nettopp det vi gjør :o

 

Ja, og hva er poenget med det spurte jeg. Da kan man jo like godt diskutere om hvem som passer best som spiss av Tor Arne Hetland og Mia Hundvin...

 

Jeg ville hatt Hetland. Bra fart og god utholdenhet ;)

 

Hadde vi fått Mia, kunne hun jo bare løfta litt på shortsen, så hadde forsvarsspillerne blitt stående og måpe, og hun kunne spasert ballen i mår ;)

 

Det hadde muligens fått opp motivasjonen i garderoben også ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Braaten er ikke noe serlig til spiller, mest oppskrytt synest eg. Vertfall ikke noe for Arsenal når han sliter med å imponere på et "middelmådig" tippeliga lag...

 

PS: visker du vekk B`en i ettenavnet hannes får du noe som passer bra :P To-tok du an? :)

 

Idiotisk dum kommentar... Den første jeg mener... Daniel Braaten er et av de største talentene i tippeligaen spør du meg... RBK tror jeg btw kommer til å pwne i tippeligaen i år ....

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Denne sesongen kommer Daniel til å bli mer stabil enn tidligere, og da får han vist det han er god for. Han kommer til å bli svært viktig for RBK i år.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Braaten er ikke noe serlig til spiller, mest oppskrytt synest eg. Vertfall ikke noe for Arsenal når han sliter med å imponere på et "middelmådig" tippeliga lag...

 

PS: visker du vekk B`en i ettenavnet hannes får du noe som passer bra ;) To-tok du an? ;)

 

Idiotisk dum kommentar... Den første jeg mener... Daniel Braaten er et av de største talentene i tippeligaen spør du meg... RBK tror jeg btw kommer til å pwne i tippeligaen i år ....

 

 

Ikke for å overbevise deg eller noe men etter min mening så er Skjellbreid tippeligaens største talent

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Braaten er ikke noe serlig til spiller, mest oppskrytt synest eg. Vertfall ikke noe for Arsenal når han sliter med å imponere på et "middelmådig" tippeliga lag...

 

PS: visker du vekk B`en i ettenavnet hannes får du noe som passer bra ;) To-tok du an? ;)

 

Idiotisk dum kommentar... Den første jeg mener... Daniel Braaten er et av de største talentene i tippeligaen spør du meg... RBK tror jeg btw kommer til å pwne i tippeligaen i år ....

 

 

Ikke for å overbevise deg eller noe men etter min mening så er Skjellbreid tippeligaens største talent

Er vel enig i det. Sammen med Grindheim da muligens.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Om Arsenal hadde hentet en nordmann, ville det økt interessen for klubbem i Norge, og vi ville i tillegg få muligheten til å få flere tv sendte kamper med Arsenal... Ikke godt å si hvem det kunne blitt. Ikke akkurat mange spillere fra Norge som kunne blitt aktuell for Arsenals 16 utvalgte...

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Når man nesten ikke er god nok for Rosenborg er man langt fra god nok for Arsenal.

 

 

Dine Rosenborg-kunnskaper kan i hvert fall ikke diskuteres...

 

hehe, helt enig med deg... Braaten er en av de største talentene på hele Rosenborg ... å si at han nesten ikke er god nok for rosenborg er noe av det dummeste jeg har hørt!

Link to comment
Share on other sites

Daniel Braaten er (fortsatt) litt vel mye en individualist. Kanskje må han få lov til å være det. Et av problemene har vært at han rett og slett har vært litt for dårlig trent. Nå har han riktignok en fysikk som gjør at han ikke er skapt for like mye utholdenhet som f.eks Hæstad og Grindheim, men han tar igjen i form av kraft og balanse. Utrolig vanskelig å vippe den karen av pinnen. Når det er sagt, skulle det være noen som kan få gutten inn i et system, så det må det være Wenger. Gutten har et kjempepotensiale, etter min mening langt utenpå Carews (når vi først diskuterer norske spillere).

 

Ellers, det største talenet her hjemme heter Per Ciljan Skjelbred. I år får guttungen sjansen gjennom hele sesongen, men ikke i CL. Det gjør at det blir enklere for RBK å holde på ham en sesong til, og dermed får han fortsette sin fantastiske utvikling. Jeg blir utrolig overrasket om ikke Ciljan får sin debut på landslaget i år. Om et par år kan dette være mannen for Emirates stadium, hvis det nå engang er så om og gjort med en nordmann på laget. Jeg personlig har ingen ønsker om det, da det fører til en del "fjortis-stoff" i avisene, og en hel haug med liksom-supportere som ikke vet navnet på mer enn en spiller på laget. Men bevares, kan en nordmann STYRKE laget, da er han selvsagt velkommen til nye THOF (for det blir vel det.. :( )

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...