Jump to content

Det er i slike øyeblikk Arsenal skiller.....


Chaz

Recommended Posts

Ingen skal i hvertfall si at de gutta ikke er optimister by nature! :)

38171[/snapback]

 

Den skal jammen du og ha Chaz

38179[/snapback]

 

Sier du det? :P Egentlig ser jeg på meg selv som realist av natur. Dog lever jeg ut fra det faktum at alt ikke er like forklarbart. Det er derfor vi bør glede oss til resten av denne sesongens CL turnering.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Jo visst er det en nedtur under hans standard Bertie, men hele poenget dreier jo seg om hva man har lov å forvente. Man kan ikke forvente en seiersrekke a-la United på 90 tallet, ei heller at vi skal slå Milan i finalen etter å ha ligget under tre null til pause. Slike ting skjer bare ikke av seg selv....Wenger bygger nytt og fremfor å skrike på ny manager eller kjøp i CM klassen så bør vi stille oss bak og vente litt. Være litt tålmodig og gå ut fra at mannen som ser disse spillerne hver dag på trening vet hva han snakker om... Han er jo utvilsomt den som er mest kvalifisert til å vurdere dette av samtlige som har med Arsenal å gjøre... Visst er det vondt å ryke for Bolton og Wigan, vi er ikke vant til det vi unge, men kam an, NÅ må vi støtte laget vårt og hjelpe gutta vekk fra den vonde trenden...

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå må dere jammen gi dere! Hva slags nedtur er det vi snakker om?

Vi har jammen vunnet titler i en haug de seneste årene. At vi ikke skal vinne noe i år må vel ikke bety det samme som om vi ikke skal vinne noe de neste 20 årene. Jeg vil nesten ikke være med på at vi snakker om nedtur. Allerede neste år kan vi vinne både serie og andre turneringer.

38169[/snapback]

 

Er ikke dette nedtur, så er ingenting nedtur!

Spillet er så elendig at det er til å grine av.

Spillere som Hleb, Reyes, Flamini, Ljungberg og Bergkamp holder langt fra den standarden som Arsenal har holdt siden 1997.

 

Spillet er helt forferdelig for tiden. Det er ikke arsenalsk å ikke tro på seier, men bortekampen mot Bolton var jeg rimelig sikker på exit i Fa-cupen. Overraskende at Arsenal egentlig klarte "bare" 0-1.

 

Men å jatte om at alt var verre på 80-tallet, og at det derved ikke er nedtur, er patetisk.

Denne sesongen er NEDTUR i forhold til det vi er vant med under Wenger!

38188[/snapback]

 

 

En liten nedtur hittil. Leeds, de opplever en nedtur. Vi kan fortsatt gjøre denne sesongen til helt grei, eller faktisk bra utifra forutsetningene.

Link to comment
Share on other sites

Denne sesongen er NEDTUR i forhold til det vi er vant med under Wenger!

38188[/snapback]

 

Tror du at noen er uenige med deg i dette utsagnet, Oskar?

38196[/snapback]

 

Dersom vi ikke vinner noe de neste fem årene, skal jeg være enig i at vi har med en reell nedtur å gjøre. Men om vi ikke vinner noe i år, da vi går gjennom en så formidabel fornying i både stall og klubb, så er det ikke noen nedtur for meg. Jeg klarer meg svært godt uten medaljer i år med tanke på alt det andre klubben går gjennom av positive forandringer. Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Link to comment
Share on other sites

Den sesongen her har egentlig vært okey sesong... Selv om vi ikke kjemper om noen titler, untatt CL... Vi er inne i den situasjonen at vi bringer fram gode og unge spillere som blir gode neste sesong... Som da kan bringe fram Trofèer :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS

Don`t care, don`t care...

38113[/snapback]

 

Nei Alexander, jeg vet det. Det er derfor du heller aldri, hvis du ikke endrer holdning, vil oppnå min respekt. Ikke det at jeg tror det bryr deg, men det er likefullt greit å få sagt det.

38122[/snapback]

 

Stemmer det. Den bedreviter-holdningen din interesserer meg nada. Jeg er meg selv, og hvordan jeg fremstår for deg og andre på dette forumet - stiller jeg meg rett og slett likegyldig til! Jeg har alltid respektert andre mennesker, du burde prøve det samme selv, Chaz.

 

Faktum er at innsatsen blant flere av spillerne er under all kritikk for tiden. Prestasjonene er enda dårligere. Det er bare piss, piss, piss. Skjerper ikke Ljungberg seg, så er det rett tilbake til Halmstad! Han scorer ikke lengre, setter ikke andre medspillere opp lengre, og da er han rett og slett ubrukelig!

Link to comment
Share on other sites

Dette engasjerer meg! Med den suksessen som Arsenal har oppnådd med Graham og Wenger er det ikke rart at vi blir bortskjemte. Selv husker jeg veldig godt skuffelsen etter finaletapet i 78, men gleden over seieren i 79 var nok større enn gleden over seieren i Cupfinalen 05. Enkelt og greit fordi vi har blitt vant med suksess. Gleden over vårt neste trofe blir bare større med den lille motbakken vi opplever nå. Det var tankevekkende å snakke med Arsenalsupporteren på en av bortekampene i fjor. Han fortalte at han savnet 70- og 80-tallet med sine nedturer og kraftige oppturer. Jeg takker og bukker for alle trofeer, men det er i motgang vi vokser! En klisje, men sant.

Jeg så kampen mot Bolton i går på en Fotball-pub, og opplevde at et stort antall nøytrale håpet at Arsenal røk ut. Bare vent, tenkte jeg. Arsenal kommer tilbake. Arsenal kommer alltid tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal MENN!

 

Wenger MUS! (han har ikke gjort det)

38154[/snapback]

I forhold til Wenger er du bare en usynlig liten loppe.

 

Btw, satt å så på "gamle" høydepunkter fra 03/04 sesongen. Tok tilbake minner fra min første Arsenal-sesong med Canal+. Den første sesongen jeg så Arsenalkamper regelmessig hver helg. Og tjohei som det gikk unna. Deretter så jeg på høydepunkter fra pizzakampen på Old Stinkford, og det er rart. Jeg ble så sint og frustrert bare av å se på høydepunktene der. Pulsen min steg opp i et x-antall slag pr min. Jeg var så sint at jeg nesten ble helt borte. Det var så rart. Etter det satt jeg på Paddy og Co løfte ligatrofeet etter unbeatables sesongen. Og herregud. Tårene strømmet på og nok en gang fikk jeg bekreftet hvor høyt jeg elsker Arsenal.

 

Vi har så høye forhåpninger til laget, og når de innfrir er vi så høyt som i himmelen. Desverre er enkelte ikke flinke nok til å stå bak laget når de ikke innfrir.

 

Og AlexanderS, du må være bant de som bare legger seg ned i rennesteinen så fort det butter litt imot. Er det mulig å bli så negativ?

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad
Arsenal MENN!

 

Wenger MUS! (han har ikke gjort det)

38154[/snapback]

I forhold til Wenger er du bare en usynlig liten loppe.

 

Btw, satt å så på "gamle" høydepunkter fra 03/04 sesongen. Tok tilbake minner fra min første Arsenal-sesong med Canal+. Den første sesongen jeg så Arsenalkamper regelmessig hver helg. Og tjohei som det gikk unna. Deretter så jeg på høydepunkter fra pizzakampen på Old Stinkford, og det er rart. Jeg ble så sint og frustrert bare av å se på høydepunktene der. Pulsen min steg opp i et x-antall slag pr min. Jeg var så sint at jeg nesten ble helt borte. Det var så rart. Etter det satt jeg på Paddy og Co løfte ligatrofeet etter unbeatables sesongen. Og herregud. Tårene strømmet på og nok en gang fikk jeg bekreftet hvor høyt jeg elsker Arsenal.

 

Vi har så høye forhåpninger til laget, og når de innfrir er vi så høyt som i himmelen. Desverre er enkelte ikke flinke nok til å stå bak laget når de ikke innfrir.

 

Og AlexanderS, du må være bant de som bare legger seg ned i rennesteinen så fort det butter litt imot. Er det mulig å bli så negativ?

38212[/snapback]

 

 

Herregud... Jeg støtter Arsenal! Vil alltid stå bak Arsenal. Men jeg mener at Wengers tid er over. Han er ikke mannen til å ta oss det neste steget. Jeg og kan sette på Arsenal dvdene mine og drømme om at det som utspiller seg på skjermen vil skje igjen med Wenger. Men det har jeg ikke tro på. Og det må jeg da få lov til å ytre mening om uten å bli stemplet som medgangsupporter, eller?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Oskar! Det må gå an å tvile litt på Wenger iblandt uten å bli kalt medgangssupporter.

 

Man kan ikke alltid tenke: "Nei ikke spark Wenger, tenk på alt han har gjort for klubben!".

Det blir for tåpelig.

Man må tenke hva på han kan klare å utrette med laget i fremtiden og per i dag så ser det dårlig ut.

Det må til og med en ihuga Arsenalsupporter få lov til å tenke.

Link to comment
Share on other sites

Men måten han kritiserer Wenger på og argumenterer for hans exit er jo latterlig. Kom med noe konstruktivt. Tenk Ferguson. Han har hatt mange drittsesonger uten trofeer. Hittil er dette den tredje på rad. Han har ikke fått sparken enda, og selv om jeg hater å si det, så styrer han englands nest beste lag for tiden.

 

Gode argumenter for at Wenger skal bli:

 

* Godt forhold til Henry, Pires og mange andre spillere. At han drar vil nok kanskje følge til at enkelte andre drar. Tenk også på at både Walcott og Diaby valgte Arsenal delvis pga Wenger.

 

* Wenger har bygget opp et framtidsslag "undercover" en stund. Begynner å ha min tro på at dette laget bygges rundt Toure, Fabregas, van Persie, Clichy og Reyes som hovedrolleinntagerne. Wenger er den som har startet en ny Arsenal-epoke, og i mine øyne den eneste som kan fortsette den.

 

* Hvem skal ta over etter Wenger? Kom med noen realistiske forslag som er et både kortsiktig og langsiktig bedre alternativ enn Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt må det være lov å stille spørsmålstegn med hvem som helst uten at man skal får stempel som medgangsupporter.

 

Kunne dog vært interessant om dere hadde noen forslag til hvem som skal overta for Wenger? Hvem har dere tro på skal løfte laget videre?

 

Selv har jeg tro på at de som driver å styrer klubben vet hva de holder på med og at Wenger er mannen som kan styre klubben videre inn i fremtiden med suksess.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Oskar! Det må gå an å tvile litt på Wenger iblandt uten å bli kalt medgangssupporter.

 

Man kan ikke alltid tenke: "Nei ikke spark Wenger, tenk på alt han har gjort for klubben!".

Det blir for tåpelig.

Man må tenke hva på han kan klare å utrette med laget i fremtiden og per i dag så ser det dårlig ut.

Det må til og med en ihuga Arsenalsupporter få lov til å tenke.

38228[/snapback]

 

Selvsagt må du og dere mene dette, men så er det jo slik at vi jeg og flere er uenige. Pr i dag er det faktisk slik at det meste ser lovende ut! Og jeg mener at de som ikke ser dette, er medgangsupportere!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

sånn som igår angret jeg på at jeg i hele tatt begynte å se på fotball og ikke kuntsløp isteden....

 

jeg kjenner meg sånn igjen i hovedpersonen i fever pitch

 

og jeg var langt nede i går, og i dag også,, kommende uke blir ei tøff uke

 

 

men det er vel for de fleste av oss ikke noe alternativ, kommer alltid til å følge arsenal..

 

har stor tro på Wenger, og det han driver med

 

og i Diaby må jeg si jeg ser en ny Vieira, var det noen som fikk med seg vendinga da han dro av to spillere og stormet fremover.... han er dog mer teknisk enn Vieira:)

 

en tøff periode som supporter

 

livet mitt avhenger for mye av hvordan det går med Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Den bedreviter-holdningen din interesserer meg nada. Jeg er meg selv, og hvordan jeg fremstår for deg og andre på dette forumet - stiller jeg meg rett og slett likegyldig til! Jeg har alltid respektert andre mennesker, du burde prøve det samme selv, Chaz.

 

Jeg har IKKE noen bedreviterholdning, MEN jeg har en meget klar formening om hvordan en Arsenal supporter bør fremstå. Både i medgang og i motgang.

 

 

De to siste setningene i ovenstående sitat er vel de to mest selvmotsigende setningene dette forumet noensinne har sett. Nuff said...

 

Faktum er at innsatsen blant flere av spillerne er under all kritikk for tiden. Prestasjonene er enda dårligere. Det er bare piss, piss, piss. Skjerper ikke Ljungberg seg, så er det rett tilbake til Halmstad!

 

Er det ikke greit at du faktisk talt ikke er manager for Arsenal? Det er nok at du ødelegger for enkelte av oss debaterende Arsenal supportere på dette og andre fora, om du ikke også skulle ødelegge klubben vi elsker med inkompetent manager/fotball-leder evner. Inkompetansenivået ditt skremmer meg virkelig, Alexander.

 

Jeg gjentar meg selv nok en gang; i min verden så er du en skam som Arsenal supporter. Ordet ydmykhet finnes ikke i ditt vokabular. Beklager, men sånn er det bare. Og det er ikke basert på "bedreviterholdninger"......

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært svoren Arsenal-fan siden 1975. Fulgt laget i tykt og tynt i over 30 år... Tre tiår med utrolig mye glede og massevis av dyp fortvilelse. Ett fotballiv hvis følelsesmessig mest av alt minner om en berg og dalbane tur.

 

Jeg reiser over til London vært eneste år, enkelte ganger, flere ganger i året. Mitt forhold til Arsenal har preget livet mitt, familien min og omgangskretsen min.

 

Sterke meninger om Arsenal har jeg alltid hatt. Ja, til og med meninger som går på tvers av managegeren`s. Belive it or not. Allikevel har jeg aldri følt meg som noen mindreverdig suporter eller medgangssuporter for den saks skyld.

 

Når det gjelder debatten rundt Wenger og hans være eller ikke være så synes jeg det er helt på sin plass at det diskuteres, uten at enkelte blir framstilt som medgangssuportere.

 

Personlig har jeg ikke noe ønske om managerbytte. Ihvertfall ikke nå. Jeg ser helt klart at Wenger gjennomfører ett generasjonsskifte i klubben. Det som bekymrer meg en smule er at det mannskapet vi har i dag neppe vil være slagkraftig før om to tre år. Dvs dersom de fleste unggutta fortsetter framgangen og tar steget helt opp på ypperste nivå.

 

Til alle parter vil jeg si: Denne diskusjonen må vi tåle men jeg er kritisk til at enkelte forsøker å heve seg selv opp til bedre supportere enn andre ved å kalle disse medgangssupportere.

Link to comment
Share on other sites

De fleste er vel like frustrerte over det som foregår. Alle ville vel helst slåss om titler. Men jeg sier meg enig med helgeaarsvoll. Ser man på alt annet enn resultatene ser man jo at Wenger jobber knallhardt for at klubben skal få resultater de neste 10-15 åra.

 

Man er ikke medgangssupporter hvis man ikke ser det....Blind kanskje..??

Link to comment
Share on other sites

 

Når det gjelder debatten rundt Wenger og hans være eller ikke være så synes jeg det er helt på sin plass at det diskuteres, uten at enkelte blir framstilt som medgangssuportere.

 

38277[/snapback]

 

Dette er jeg skjønt enig i. Dog forventer jeg både fornuftig språkbruk, og snev av fornuftig argumentasjon. Ydmykhet i med og motgang kan også være greit. Dette gjelder selvsagt også i vurderingen av spillerne. Og her er jeg av den formening at hos enkelte så er det store mangler.

Link to comment
Share on other sites

Guest wengerslad

 

Når det gjelder debatten rundt Wenger og hans være eller ikke være så synes jeg det er helt på sin plass at det diskuteres, uten at enkelte blir framstilt som medgangssuportere.

 

38277[/snapback]

 

Dette er jeg skjønt enig i. Dog forventer jeg både fornuftig språkbruk, og snev av fornuftig argumentasjon. Ydmykhet i med og motgang kan også være greit. Dette gjelder selvsagt også i vurderingen av spillerne. Og her er jeg av den formening at hos enkelte så er det store mangler.

38280[/snapback]

 

Right back at ya Chaz når det gjelder din mening om andre Goonere. Og skal du ha bevis... Les dine egne innleg i dette topicet.

 

NUFF FUCKIN`SAID!

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt må du og dere mene dette, men så er det jo slik at vi jeg og flere er uenige. Pr i dag er det faktisk slik at det meste ser lovende ut! Og jeg mener at de som ikke ser dette, er medgangsupportere!

38241[/snapback]

 

-Det der må være en feil-formulering? Du kan da ikke påstå at du mener dette? Alle som har et mer kritisk syn enn deg, og er mer pessimistiske av natur, er medgangssupportere? Snakker om mangel på gangsyn...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...