Jump to content

Afrikamesterskapet


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Det har ikkje falt dykk inn at denne saka kan vere vridd litt på? Mora er sjuk, kor alvorlig veit vi ikkje, men er det veldig alvorlig er det kanskje ikkje unaturlig at han heller vil til mora enn å spele i ANC??

Link to comment
Share on other sites

Det har ikkje falt dykk inn at denne saka kan vere vridd litt på? Mora er sjuk, kor alvorlig veit vi ikkje, men er det veldig alvorlig er det kanskje ikkje unaturlig at han heller vil til mora enn å spele i ANC??

36807[/snapback]

 

Med mindre at moren befinner seg i London er nok dette tvilsomt utifra hans kommentar idag (les Adebayor explains walkout)

 

Stadfester vel problemet mellom han og landslagssjefen til Togo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Herregud, lagene i Afrikamesterskapet er inneffektive! Jeg har sjelden sett lag som brenner så store sjanser som Kongo, Angola, Togo osv.

 

Kan dette være et svakhetstegn for afrikanske spillere? At de er inneffektive altså? :)

Link to comment
Share on other sites

Herregud, lagene i Afrikamesterskapet er inneffektive! Jeg har sjelden sett lag som brenner så store sjanser som Kongo, Angola, Togo osv.

 

Kan dette være et svakhetstegn for afrikanske spillere? At de er inneffektive altså? :)

37661[/snapback]

 

I så fall skulle vel Adebayor passe bra inn i Arsenal-laget :D :D

Link to comment
Share on other sites

Imåra skal vi spille mot Bolton i FA-cupen. Og vi må klare oss uten mange, veldig mange av våre faste menn, bla. pga. Afrikanske mesterskapet. Så da lurer jeg litt på om dere håper at lag med våre spillere gjør det bra? eller dere ønsker lag som Elfenbeinskysten og Tongo alt vondt og en snar exit så vi får igjen våre spillere?

 

Personlig vil jeg har di hjem fortere enn svint.... Men på ei aen side er det jo kjekt å vite at våre spillere har vert viktige brikker i ett vinnerlag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så på Egypt - Elfenbenskysten her om dagen, la spesielt merke til en av midtstopperne til Elfenbenskysten og tenkte; han dær kunne vært no for Arsenal. Så fikk jeg se navnet på ryggen: Eboue! :)

38399[/snapback]

Hehe,artig at du nevner det for satt igjen med nøyaktig det samme inntrykket.. Satt og så på kampen og la merke til backen til Elfenbenkysten og tenkte: Shit,han var frisk..Og kameraene zoomet inn og det var visst Eboue! :)

Link to comment
Share on other sites

Spørsmålet er når "våre" lag blir slått ut. Slik forsvaret er i Arsenal om dagen, ser jeg helst at både Eboue og Toure kommer seg tilbake til London så fort som mulig.

 

Har dessverre ikke fått fulgt med så mye. Litt synd, for vanligvis pleier dette mesterskaper å by på god underholdning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hører at hvis Elfenbenskysten taper mot Kamerun neste uke så kommer Kolo og Emmanuel hjem? Stemmer det?

 

Og Adebayor er vel også på vei hjem? Kanskje han skal brukes på midtbanen hvis Gilberto og Flamini skal spille forsvar. Bare en tanke...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Måtte faktisk dra på VG for å finne denne artikkelen: :huh:

 

 

Senegal til semifinale

 

 

Og for bare en liten stund siden sikret Egypt seg en semifinaleplass, ved å knuse Kongo 4-1:

 

 

http://www.nrk.no/sport/resultat/?kamp=ep1...109&sesong=2006

 

 

I morgen kl. 14 spiller Nigeria mot Tunisia. Kl. 18 er det kamp mellom Kamerun og Elfenbenskysten, med Kolo og Emmanuel i hovedrollene! :D

Link to comment
Share on other sites

Imåra skal vi spille mot Bolton i FA-cupen. Og vi må klare oss uten mange, veldig mange av våre faste menn, bla. pga. Afrikanske mesterskapet. Så da lurer jeg litt på om dere håper at lag med våre spillere gjør det bra? eller dere ønsker lag som Elfenbeinskysten og Tongo alt vondt og en snar exit så vi får igjen våre spillere?

 

Personlig vil jeg har di hjem fortere enn svint.... Men på ei aen side er det jo kjekt å vite at våre spillere har vert viktige brikker i ett vinnerlag.

37802[/snapback]

 

Jeg vil jo selvfølgelig ha dem hjem fortere enn svint, særlig med dagens skadekrikse, men jeg vil jo heller ikke at f.eks Elfenbenskysten skal ryke ut pga en tabbe av Toure

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var imponerende saker. Dessverre vant Elfenbenskysten til slutt, og Eboue måtte ut med skade. Det er litt typisk...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...