Jump to content

Afrikamesterskapet


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

Hvem tror dere vinner afrika mesterskapet?? Jeg tror Ghana og Kamerun kommer til å være sterke kandidater, men spiller fortsatt Lauren får Kamerun eller har han gitt seg med landslags spill???

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Fornuftig av Lauren å slutte med landslagsspill!

 

Elfenbenskysten skal klare å vinne dette mesterskapet relativt greit. Med så mange gode spillere, ser jeg få land som kan utfordre Toure og Eboues hjemland. Kanskje Kamerun, Senegal og Tunisia kan stelle i stand trøbbel, men jeg tror nok at vinner av Afrikamesterskapet 2006 blir Elfenbenskysten.

 

Må si at jeg ikke følger noe særlig med på det som skjer i afrikansk fotball, så flere av dere andre vet sikkert mer om utfordrere til mesterskapet. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Idag var åpningskampen i Afrikamesterskapet.

 

Egypt banket Libya 3-0 etter scoringer av Mido (17 min), Abo Treka (22 min) og Ahmed Hassan (77 min). Banens beste ble Egypts Mohamed Shawki.

 

Kampen ble forøvrig spilt i Kairo.

 

Gleder meg også til imorgen for da skal Elfenbenskysten spille mot Marokko og da får vi trolig se Toure i aksjon og muligens Eboue.

 

Denne kampen skal også spilles i Kairo.

Link to comment
Share on other sites

Idag var åpningskampen i Afrikamesterskapet.

 

Egypt banket Libya 3-0 etter scoringer av Mido (17 min), Abo Treka (22 min) og Ahmed Hassan (77 min). Banens beste ble Egypts Mohamed Shawki.

 

Kampen ble forøvrig spilt i Kairo.

 

Gleder meg også til imorgen for da skal Elfenbenskysten spille mot Marokko og da får vi trolig se Toure i aksjon og muligens Eboue.

 

Denne kampen skal også spilles i Kairo.

36521[/snapback]

 

Hvor vises disse kampene?

Link to comment
Share on other sites

Idag var åpningskampen i Afrikamesterskapet.

 

Egypt banket Libya 3-0 etter scoringer av Mido (17 min), Abo Treka (22 min) og Ahmed Hassan (77 min). Banens beste ble Egypts Mohamed Shawki.

 

Kampen ble forøvrig spilt i Kairo.

 

Gleder meg også til imorgen for da skal Elfenbenskysten spille mot Marokko og da får vi trolig se Toure i aksjon og muligens Eboue.

 

Denne kampen skal også spilles i Kairo.

36521[/snapback]

 

Hvor vises disse kampene?

36549[/snapback]

Noen av kampen blir vist på Eurosport

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10

Syns Congo imponerte ved å slå Vm klare Togo 2-0.. Adebayor skulle egentlig starte, men trakk seg pga magetrøbbel, men kom inn på i 2 omgang.. Syns han spilte bra på topp, men ble jo helt alene.. Ingen av medspillerne hjalp han, men han skapte noen sjanser.. Spennende spiller.. Tror Lomano Tresor Lualua ble banens beste med et mål og en assist.. Bra kamp :lol:

Link to comment
Share on other sites

Syns Congo imponerte ved å slå Vm klare Togo 2-0.. Adebayor skulle egentlig starte, men trakk seg pga magetrøbbel, men kom inn på i 2 omgang.. Syns han spilte bra på topp, men ble jo helt alene.. Ingen av medspillerne hjalp han, men han skapte noen sjanser.. Spennende spiller.. Tror Lomano Tresor Lualua ble banens beste med et mål og en assist.. Bra kamp :D

36722[/snapback]

 

Mye tyder på at Afrika Mesterskapet er over for Adebayor, isåfall om man skal tro artikkelen på BBC idag: Adebayor vows to quit Togo squad

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...