Jump to content

Cristopher Wreh


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne, men la den her... Er det noen her som vet hvor han spiller nå? Og om han skal spille i afrika mesterskapet hvis Liberia er med da..

Link to comment
Share on other sites

Mannen som scoret det fantastiske målet mot Bolton, spiller nå i amatørlaget Bishop's Stortford! Det sier vel sitt om hvordan Wrehs kvalitet har falt.

Wreh var jo faktisk på prøvespill i Brann for et par sesonger siden, men ble vraket. Det var da Brann slet i bunnen av tippeligaen! <_<

 

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=10493

Link to comment
Share on other sites

Det er heilt utrulig! En spiller som var med i rotasjon systemet og skåret endel mål for ett Arsenal lag som vant både FA cup og PL, ikke klare å spille seg innpå noe aent enn ett amatør lag. Så vitt eg vett er han vel født i 1975, står vertfall det i "the gunners post". Men for meg virker det som dette er ett årstall som er "antatt" og ikke heilt sikker. Kansje mannen er godt oppi 40 årene? Og at han var på sitt beste og "slutten" av sin karriere i Arsenal. Virker vertfall veldig rart at han ikke kan spille seg til fast plass på ett brann lag, eller ett championship lag i en alder av 30-31.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Wreh & Manninger var jo Arsenal sine jokere under siste del av 97/98 sesongen.. Er veldig rart at han ikke fikk spille for Brann en gang.. Når vi er hvordan Suffo gjorde det i Tippeligaen.. Og det var en x-sheff united spiller.. Da jeg ryddet her om dagen fant jeg igjen mitt signerte bilde av Wreh. Det var litt artig.. Hadde vært veldig moro å sett han i tippeligaen nå.. Kanskje han kunne vært noe for Fredrikstad.. De har jo allerede hente Rami!

Link to comment
Share on other sites

Mannen som scoret det fantastiske målet mot Bolton, spiller nå i amatørlaget Bishop's Stortford! Det sier vel sitt om hvordan Wrehs kvalitet har falt.

Wreh var jo faktisk på prøvespill i Brann for et par sesonger siden, men ble vraket. Det var da Brann slet i bunnen av tippeligaen!  :D

 

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=10493

34874[/snapback]

 

Jeg tviler sterkt på at han spiller hos Bishop nå. Soccerbase er ikke alltid veldig oppdatert.

Link to comment
Share on other sites

Mannen som scoret det fantastiske målet mot Bolton, spiller nå i amatørlaget Bishop's Stortford! Det sier vel sitt om hvordan Wrehs kvalitet har falt.

Wreh var jo faktisk på prøvespill i Brann for et par sesonger siden, men ble vraket. Det var da Brann slet i bunnen av tippeligaen! :D

 

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=10493

34874[/snapback]

 

Jeg tviler sterkt på at han spiller hos Bishop nå. Soccerbase er ikke alltid veldig oppdatert.

35768[/snapback]

 

 

Akkurat!

Det var det eneste jeg fant, så det forbauser meg ikke om han har gått videre. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Christopher Wreh har lagt opp og har vert på musikkturne i Europa med sitt band: Soul Rebels. Han har for øvrig sin eigen blogg!!

 

Bloggen til Christopher Wreh

35777[/snapback]

 

 

Jøss! Slik kan det gå!

 

Siste klubben han spilte for ifølge premierleague.com var Buckingham town i amatørligaen...

Link to comment
Share on other sites

Wreh var en joker for en kort periode. Husker selvsagt målet mot Bolton i 1-0-kampen. Må også ta med semifinalen mot Wolves i FA-cupen. Der scoret han det eneste målet.

 

Husker også at Ronny Johnsen fikk spørsmål om Wreh. Svaret var Wreh??? Litt senere banket han inn vinnermålet mot Bolton!!

Link to comment
Share on other sites

Og her har dere faktisk talt grunnen til at det ble slutt i BS, like bortenfor Stansted Airport:

 

I left Bishop's for a few reasons. Although I really enjoyed playing for the club - there's a real passion to the place and they've got a great little set of fans! I felt I wasn't really doing myself justice. My fitness isnt what it used to be - too many dinners like last night - one hell of a big bowl of chocolate mousse! Plus a few niggling injuries have taken there toll. I didnt feel I could really express myself as I'd like to on the pitch anymore. You've gotta know when it's your time to move on, and it was mine.

 

Konklusjon; skal du være fotballspiller må du passe kostholdet! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

Link to comment
Share on other sites

Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

 

Sverige er kun dobbelt så stort som Norge....

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

 

Sverige er kun dobbelt så stort som Norge....

36099[/snapback]

 

Da burde de være dobbelt så gode også, noe de ikke er i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

 

Sverige er kun dobbelt så stort som Norge....

36099[/snapback]

 

Da burde de være dobbelt så gode også, noe de ikke er i det hele tatt.

36114[/snapback]

 

Kanskje et noe spinkelt argument. Kina burde altså være 500 ganger bedre enn oss :D Nei, tror nok vi mangler en del på ungdomssatsingen vår spesielt. Vi må begynne å føre fram talentene allerede fra 9-10-årsalderen.

 

Hva Christopher Wreh angår, så savner jeg en squad player som kan score et og annet mål. Var aldri noen stor spiller, men tross alt, han gjorde da noe godt også ;) Se på stallen i dag; squad players eksisterer nesten ikke..

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Kanskje et noe spinkelt argument. Kina burde altså være 500 ganger bedre enn oss  :D  Nei, tror nok vi mangler en del på ungdomssatsingen vår spesielt. Vi må begynne å føre fram talentene allerede fra 9-10-årsalderen.

 

Ja, jeg er enig at vi er for dårlige tekniske og at dette burde vært innlært fra barnsben av. Har selv erfart fra aldersbestemt fotball at man kaster inn de tidligste utviklede og de beste kun for å vinne kampen istedet for å prøve å utvikle tekniske spillere som må lide grunnet dette...Taktikk og soneforsvar trengs ikke å læres før man er voksen.

 

Men at Norge er noe særlig dårligere på det området enn Sverige tviler jeg på. Innbyggertall har også veldig mye å si for hvor gode landslag er. Det er ingen tilfedlighet at Norge er dårligere i fotball enn England. Man kan ikke forvente at vi skal komme til sluttspill etter sluttspill. At kina ikke er bedre skyldes nok ikke innbyggertallet men interessen, tradisjonen, historien og kulturen for denne sporten i landet som er svært liten.

Link to comment
Share on other sites

Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

 

Sverige er kun dobbelt så stort som Norge....

36099[/snapback]

 

Da burde de være dobbelt så gode også, noe de ikke er i det hele tatt.

36114[/snapback]

 

Beklagligvis, på landslagsnivå så er Sverige MINST dobbelt så gode som Norge for tiden. Sverige er et europeisk topplag, det er ikke Norge i nærheten av å være.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

 

Sverige er kun dobbelt så stort som Norge....

36099[/snapback]

 

Da burde de være dobbelt så gode også, noe de ikke er i det hele tatt.

36114[/snapback]

 

Beklagligvis, på landslagsnivå så er Sverige MINST dobbelt så gode som Norge for tiden. Sverige er et europeisk topplag, det er ikke Norge i nærheten av å være.

36162[/snapback]

 

 

herregud, dette kan du da ikke mene.

Link to comment
Share on other sites

Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

Unnskyld meg, men legg du sjela di i å prøve å ikkje forstå kva folk meiner?

 

Kosthald er ein naturleg del for einkvar toppidrettsutøvar (som eg meinar ein profesjonell utøvar BØR vere). Det er mange reportar på eit slapt kosthald hjå fotballspelarar, og då særleg unge talent. Trur du ikkje dette går ut over treninga deira? Trur du ikkje dette går ut over evnen til å utvikle tekniske, så vel som taktiske og fysiologiske evner?

 

Dess fleire som har satsa skikkelig, som innebærer eit skikkelig kosthald, dess fleire hadde blitt bedre i fotball - og dess betre hadde vårt landslag blitt. Simpel matematikk. :D

 

Folketal er sjølvsagt ein innvirkande faktor. Eg ser at vi ikkje blir noko stormakt innan fotball, men å kvalifisere seg til meisterskap etter meisterskap ser eg ærlig talt ikkje at det er noko særleg hinder for... At vi som eit av dei mest utvikla landa i verda, ikkje skal kunne vere blandt dei 32 beste fotball-laga i verden, skjønnar eg ikkje.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87
Dersom nokon kunne fortalt dei overbetalte tippeligaspelarane det same kunne vi kanskje fått eit anstending landslag etterkvart også...

36053[/snapback]

 

Ja, for det er jo helt klart kostholdet som er problemet til vårt kjære landslag.

 

Tror det heller ligger mer i innbyggertall jeg...

36090[/snapback]

Unnskyld meg, men legg du sjela di i å prøve å ikkje forstå kva folk meiner?

 

Kosthald er ein naturleg del for einkvar toppidrettsutøvar (som eg meinar ein profesjonell utøvar BØR vere). Det er mange reportar på eit slapt kosthald hjå fotballspelarar, og då særleg unge talent. Trur du ikkje dette går ut over treninga deira? Trur du ikkje dette går ut over evnen til å utvikle tekniske, så vel som taktiske og fysiologiske evner?

 

Dess fleire som har satsa skikkelig, som innebærer eit skikkelig kosthald, dess fleire hadde blitt bedre i fotball - og dess betre hadde vårt landslag blitt. Simpel matematikk. :D

 

Folketal er sjølvsagt ein innvirkande faktor. Eg ser at vi ikkje blir noko stormakt innan fotball, men å kvalifisere seg til meisterskap etter meisterskap ser eg ærlig talt ikkje at det er noko særleg hinder for... At vi som eit av dei mest utvikla landa i verda, ikkje skal kunne vere blandt dei 32 beste fotball-laga i verden, skjønnar eg ikkje.

36165[/snapback]

 

 

Nå er vel ikke akkurat Norges landslag kjent for å ha fysikken som en svakhet, snarere tvert imot. Og nei, jeg ser ikke sammenhengen mellom kosthold og teknikk. Diego Maradona har glimrende teknikk, men hadde ikke akkurat noe kjempekosthold da han var på sitt verste.

 

At Norge ikke er blant de 32 beste landslagene i verden er noe en må regne med når det kun bor 4 mill mennesker i landet. Og ikke kom med at vi skal ha så mye bedre forutsetninger bare fordi vi er et rikt land. Brasil som er et fattig land er det beste landslaget i verden.

 

Dessuten ville vi vært blant de 32 VM-lagene om VM-plassene hadde blitt fordelt etter kvalitet og ikke etter kontinenter. Er jo feil at Asia og Afrika har så mange plasser, men jeg kan også forstå FIFA som ikke vil ha et VM styrt av europeiske nasjoner selvom det hadde vært det mest rettferdige rent sportslig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...