Jump to content

Hvilke lag holder dere med i Serie A??


Guest Höstad89_DB10

Recommended Posts

Guest Höstad89_DB10

Hvilke lag holder dere med i serie a?? har altid likt Fiorentina ganske godt.. Syntes Rui Costa var utroliiig god da han spilte der ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest ashleycole
Aldri likt serie-A. Liker og se på Premier League hvor det lukter svidd etter en takling,ikke hårgelé.

34374[/snapback]

 

Utroli bra sagt! :lol:

har aldrig følg med på serie A. liker mykje betre primera divisjon og barcelona.. utenom arsenal spiller di den beste fotballen i verda.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nils Eirik Arsenal Lindgaard

Jeg har KUN 1 Klubb.. å det er mitt elskede Arsenal.. ingen over dem ingen under dem å ingen ved siden av dem! simple as that!

Link to comment
Share on other sites

Hvilke lag holder dere med i serie a?? har altid likt Fiorentina ganske godt.. Syntes Rui Costa var utroliiig god da han spilte der :D

34366[/snapback]

 

Jeg hadde faktisk et ok øye til Fiorentina en gang i tiden, men jeg måtte bare kutte dem ut når vi møtte dem i CL for noen år tilbake. Kan ikke påstå at jeg fulgte dem så veldig tett at det gjorde noe, for Italiensk fotball er mildt sagt boooooooriiiiiing!!!!! Omtrent som å se på Ch€£$ki for tiden...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Virker som om mange av dere blander det Italienske landslaget og italiensk klubbfotball. Den kynismen landslaget står for i kvalifisering til og i påfølgende mesterskap ser man ikke i Serie A. Italienske lag i Europa er en annen sak. Der er det lettere å dra paralleler til landslaget. (Noe jeg faktisk kunne tenkt meg Arsenal kunne tatt litt lærdom av.)

 

Men tilbake til italiensk klubbfotball. Noen av dere gir et bilde av flust av 1-0 kamper. Dette er ikke helt riktig. Tror faktisk at det i år er blitt scoret like mange mål per kamp i Italia, som i England, om ikke mer.

 

Ta eksempelvis Roma-Lazio oppgjørene. Det er kamper det er verdt å se!

Link to comment
Share on other sites

Aldri likt serie-A. Liker og se på Premier League hvor det lukter svidd etter en takling,ikke hårgelé.

34374[/snapback]

 

-Ja, slik var den engelske fotballen opp til tidlig nittitall. Anno 2006 ser man ikke forskjell på italiensk og engelsk fotball på dette området. Like mange fisefine primadonnaer i engelsk fotball for tiden.

 

Dog er kanskje en uting som skuespill enda mer utbredt og akseptert i italiensk fotball, og det er synd.

 

Myten om at italiensk fotball er så forbanna kjedelig lever også fortsatt, ser jeg. Enten er man uopplyste eller så er det anglofilien som henger i fortsatt, for italiensk fotball er for tiden veldig underholdende, og det scores mye mål, nesten like mye som i PL i snitt per kamp.

 

Laget mitt i Italia er Ascoli, mye på grunn av gærne supportere.

 

Grunnen til at jeg ikke vier italiensk fotball mye oppmerksomhet er helt klart supporterkulturen. Altfor mye politiske ytringer, og tilskuerbråk.

Link to comment
Share on other sites

Virker som om mange av dere blander det Italienske landslaget og italiensk klubbfotball. Den kynismen landslaget står for i kvalifisering til og i påfølgende mesterskap ser man ikke i Serie A. Italienske lag i Europa er en annen sak. Der er det lettere å dra paralleler til landslaget. (Noe jeg faktisk kunne tenkt meg Arsenal kunne tatt litt lærdom av.)

 

Men tilbake til italiensk klubbfotball. Noen av dere gir et bilde av flust av 1-0 kamper. Dette er ikke helt riktig. Tror faktisk at det i år er blitt scoret like mange mål per kamp i Italia, som i England, om ikke mer.

 

Ta eksempelvis Roma-Lazio oppgjørene. Det er kamper det er verdt å se!

39289[/snapback]

 

Jeg er forutinntatt. Italinsk fotball er tidtrøyte. Hverken mer eller mindre.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Drar opp denne igjen, siden jeg er en veldig stor fan av Serie A! Mitt lag er den gamle storhet, Juventus, som idag startet sesongen på en glimrende måte med 4 - 1 seier mot Parma. Det Juventus viste idag var meget lovende, og jeg har troen på en god sesong.

 

PS: Arsenal er mitt soleklare favorittlag, en Juventus seier veier ikke opp for et Arsenal tap. Bare så dere har det klart :)

Link to comment
Share on other sites

Alltid likt Parma best i italiensk fotball, klubb som kan sammenliknes med West Ham på mange måter med at de er utrolig gode til å produsere spillere, men mangler økonomien på å holde på de beste. Produsert blant annet Buffon, Cannavaro-brødrene, Thuram, Crespo, Mutu, Adriano, Frey og Bonero(Alle disse slo gjennom i Parma)

Link to comment
Share on other sites

Drar opp denne igjen, siden jeg er en veldig stor fan av Serie A! Mitt lag er den gamle storhet, Juventus, som idag startet sesongen på en glimrende måte med 4 - 1 seier mot Parma. Det Juventus viste idag var meget lovende, og jeg har troen på en god sesong.

 

PS: Arsenal er mitt soleklare favorittlag, en Juventus seier veier ikke opp for et Arsenal tap. Bare så dere har det klart :)

 

Juventus er også mitt soleklare favorittlag i Serie A. Tror det ble sånn fordi jeg syntes navnet var så tøft :lol: Interessen var likevel større før, da Del Piero, Nedved og Trezeguet var store. Da kampfiksingdommen ble et faktum dalte iallfall min interesse veldig, men prøver å få med meg hvordan det går med Juve :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...