the gunners Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 er det noen som vet hvilken side man laster demo til fm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andain Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 er det noen som vet hvilken side man laster demo til fm 34166[/snapback] Vil tro det måtte være hjemme siden til produsenten av spillet ? http://www.sigames.com/fm/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 http://www.fmnorge.com/ her er den norske fansiten til FM. og BTW FM er way better enn cm. Kommer antageligvis ikke flere CM enn CM5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal90 Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 er det noen som vet hvilken side man laster demo til fm 34166[/snapback] Hmm, hvorfor ikke bare laste ned en komplett version av FM 06?? Det gjoprde jeg med FM 05, og det funka like bra, og ikke noe virus som jeg merka hvertfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Lastet ned komplett norsk versjon av fm på http://thepiratebay.org den funker som bare det, og spillet har allerede lurt vekk mange timer med søvn Prøvde også CM5, det var heilt ubrukelig spør du meg, spilte 5 treningskamper med arsenal mot 2.div lag uten å klare å lage ett eineste mål. Drittspill. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsenal76 Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Lastet ned komplett norsk versjon av fm på http://thepiratebay.org den funker som bare det, og spillet har allerede lurt vekk mange timer med søvn Prøvde også CM5, det var heilt ubrukelig spør du meg, spilte 5 treningskamper med arsenal mot 2.div lag uten å klare å lage ett eineste mål. Drittspill. 34177[/snapback] Skal ikke prate moral eller slikt ang nedlastinger. Men dette er en av få spill jeg kjøper orginalt...... Rett og slett fordi jeg vil støtte de som lager disse spillene til å komme med flere og bedre produkt. Snakker om FM serien off course......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
the gunners Posted January 8, 2006 Author Report Share Posted January 8, 2006 hei kan dere gi meg linken, der jeg bare laster fm2006 . PS- plizzz ingen viruser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Lastet ned komplett norsk versjon av fm på http://thepiratebay.org den funker som bare det, og spillet har allerede lurt vekk mange timer med søvn Prøvde også CM5, det var heilt ubrukelig spør du meg, spilte 5 treningskamper med arsenal mot 2.div lag uten å klare å lage ett eineste mål. Drittspill. 34177[/snapback] CM5 er ikke et tema engang, FM er helt utrolig vanvittig bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 CM5 er noe inngrodd piss. Kjøp deg heller FM. Mye bedre....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted January 8, 2006 Report Share Posted January 8, 2006 Artig da jeg tok over et norskt 2.div. lag(nybergsund)..Ikke artig da den gamen klikka.. =/ Så nå har jeg tatt over engelske Luton Town! Opprykk er målet, selv om årets FM sies å være vanskeligere enn tidligere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the gunners Posted January 9, 2006 Author Report Share Posted January 9, 2006 jeg har laste helle FM spille, men så virker det ikke, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Nå har jeg kjøpt FM2006! Jeg gleder meg noe sinnsykt til å ta Arsenal til topps i Europa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the-gunners-fan Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Jeg er Begynte som Jobb-løs, den første klubben min var Monaco,der var jeg i 2 år før jeg ble sparket, nå er jeg i Barnet og Spiller i Championchip, Har også kjøp gode spillere som, Hatem Ben Arfa, Robbie Keane, Diego og Vincent Kompany jeg er også ønsket av Belgiske Racing Genk og Nederlanske AZ aalkamar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zinho Posted January 15, 2006 Report Share Posted January 15, 2006 Snakker vi Total Club Manager fra easports mot Football manager fra Sega? Elr snakker vi Fifa manager fra easports mot Championship manager fra Eidos? I så fall.. Hvilket spill er d som "leder" ? :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jensegutt Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 jeg har laste helle FM spille, men så virker det ikke, 34282[/snapback] Så kjøp spillet da vel.. Det er ikke særlig dyrt, og det er verdt det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest *vegfos* Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 heihei.. har spilt fm i en god stund,, beste mitt var å føre west brom til en 4 plass og champions league.. fra en 17 plass.. men nå er det monga.. noen som har en crack.. eller et sted det finnes crack til spillet..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 heihei.. har spilt fm i en god stund,, beste mitt var å føre west brom til en 4 plass og champions league.. fra en 17 plass.. men nå er det monga.. noen som har en crack.. eller et sted det finnes crack til spillet..?? 36308[/snapback] eg kan hjelpe deg, men PM meg da.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.