Jump to content

FM VS CM


the gunners

Recommended Posts

Lastet ned komplett norsk versjon av fm på http://thepiratebay.org den funker som bare det, og spillet har allerede lurt vekk mange timer med søvn  :) 

 

Prøvde også CM5, det var heilt ubrukelig spør du meg, spilte 5 treningskamper med arsenal mot 2.div lag uten å klare å lage ett eineste mål. Drittspill.

34177[/snapback]

 

 

Skal ikke prate moral eller slikt ang nedlastinger. Men dette er en av få spill jeg kjøper orginalt......

Rett og slett fordi jeg vil støtte de som lager disse spillene til å komme med flere og bedre produkt.

Snakker om FM serien off course.........

Link to comment
Share on other sites

Lastet ned komplett norsk versjon av fm på http://thepiratebay.org den funker som bare det, og spillet har allerede lurt vekk mange timer med søvn  :P 

 

Prøvde også CM5, det var heilt ubrukelig spør du meg, spilte 5 treningskamper med arsenal mot 2.div lag uten å klare å lage ett eineste mål. Drittspill.

34177[/snapback]

 

 

CM5 er ikke et tema engang, FM er helt utrolig vanvittig bra B) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Artig da jeg tok over et norskt 2.div. lag(nybergsund)..Ikke artig da den gamen klikka.. =/

 

Så nå har jeg tatt over engelske Luton Town! Opprykk er målet, selv om årets FM sies å være vanskeligere enn tidligere..

Link to comment
Share on other sites

Guest the-gunners-fan

Jeg er Begynte som Jobb-løs, den første klubben min var Monaco,der var jeg i 2 år før jeg ble sparket, nå er jeg i Barnet og Spiller i Championchip, Har også kjøp gode spillere som, Hatem Ben Arfa, Robbie Keane, Diego og Vincent Kompany :D jeg er også ønsket av Belgiske Racing Genk og Nederlanske AZ aalkamar

Link to comment
Share on other sites

Snakker vi Total Club Manager fra easports mot Football manager fra Sega?

Elr snakker vi Fifa manager fra easports mot Championship manager fra Eidos? :unsure:

 

I så fall.. Hvilket spill er d som "leder" ? :S

Link to comment
Share on other sites

Guest *vegfos*

heihei.. har spilt fm i en god stund,, beste mitt var å føre west brom til en 4 plass og champions league.. fra en 17 plass.. men nå er det monga.. noen som har en crack.. eller et sted det finnes crack til spillet..??

Link to comment
Share on other sites

heihei.. har spilt fm i en god stund,, beste mitt var å føre west brom til en 4 plass og champions league.. fra en 17 plass.. men nå er det monga.. noen som har en crack.. eller et sted det finnes crack til spillet..??

36308[/snapback]

 

 

eg kan hjelpe deg, men PM meg da..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...