Jump to content

Midtbanespiller


gooner6

Recommended Posts

Wenger prefers to discover unknown players and work hard to make them improve rather than splash out on the finished article.

 

Virker som vi nok en gang får et "talent" istedet for en etablert midtbanespiller som kan gå rett inn og forsterke laget....

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Jeg tipper vi får inn en back på lån eller noe sånn.. Men selv om Wenger liker å lage stjerner selv , istede for å kjøpe de , kan han jo ikke gjøre det nå.. Vi står for fall! Tottenham ligger foran oss på tabellen og CL plass er et stykke unna! Vi trenger en "killer" på midtbanen! Kanskje svaret faktisk ligger i egene rekker?

Toure sentralt på midten? Det har jeg tro på!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper vi får inn en back på lån eller noe sånn.. Men selv om Wenger liker å lage stjerner selv , istede for å kjøpe de , kan han jo ikke gjøre det nå.. Vi står for fall! Tottenham ligger foran oss på tabellen og CL plass er et stykke unna! Vi trenger en "killer" på midtbanen!  Kanskje svaret faktisk ligger i egene rekker?

Toure sentralt på midten? Det har jeg tro på!

33591[/snapback]

 

Næh.... da blir det Senderos sammen med Campbell i midtforsvaret. Og det går desverre ikke! Phillipe er ikke moden nok enda, og han trenger til til å bli mer rutinert og selvsikker!

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Tror Arsenal gjør det bedre med Toure på midten og Senderos i midtforsvaret enn med toure som midtstopper om en urutinert ung gutt sammen med gilberto på midten..

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips/ønske er Jeremy Toulalan fra Nantes.. Ung, og en av de beste sentrale midtbanespillerene i ligue 1. Dessuten trenger nantes pengene, de har en negativ pengebeholdning på 13 millioner Euro.

Diarra, Bodmer eller Ribery hadde jeg heller ikke sagt nei takk til.

Link to comment
Share on other sites

JA hvis det e noge me trenge så e det heilt klart midtbanespillere :lol: Men det må ver en spiller som kan passa på Arsenal og han må klare å sette sammen laget.

 

Bare se på Gerrard og Liverpool, Liverpool hadde ikje vert så goe hvis de ikje hadde hatt Gerrard, fordi han sette sammen lage.

 

Det må vær ein sånn spelar som Gerrard, bare han må ha Arsenals spele stil. :lol: :rolleyes:

 

 

 

 

 

 

Arsenal 4 ever

Link to comment
Share on other sites

Wenger har tidligere sagt; “Experienced, yes, but then when I brought Patrick Vieira here he was not experienced. If he has a big talent then that is all we need.

 

Så da kan vi nok forvente at det kan komme kanskje en litt ukjent spiller inn, men dette vil nok da være en spiller som har stort potensiale og har blitt scouted nok slik at Wenger vet ganske bra hva han får. Selv om vi gjerne skulle ønske oss et stort navn eller noe sånt, så er jeg trygg på at hvis det blir noe av denne handelen som det tydeligvis kan ligge an til, så vet Wenger veldig godt hva han gjør og jeg tror vi får en bra forsterkning. ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger har tidligere sagt; “Experienced, yes, but then when I brought Patrick Vieira here he was not experienced. If he has a big talent then that is all we need.

 

Så da kan vi nok forvente at det kan komme kanskje en litt ukjent spiller inn, men dette vil nok da være en spiller som har stort potensiale og har blitt scouted nok slik at Wenger vet ganske bra hva han får. Selv om vi gjerne skulle ønske oss et stort navn eller noe sånt, så er jeg trygg på at hvis det blir noe av denne handelen som det tydeligvis kan ligge an til, så vet Wenger veldig godt hva han gjør og jeg tror vi får en bra forsterkning. ;)

33628[/snapback]

 

Skulle ikke overraske meg i det hel tatt. Det hadde vært veldig utypisk Wenger å f.eks. hente en store navn som Ballack.

 

Jeg vil ikke avskrive en mindre kjent unggutt, men da må denne eventuelle unggutten kun tilpasse seg fort, slik f.eks. Vieira og Petit gjorde.

 

Når stenger forresten overgangsvinduet?

Link to comment
Share on other sites

Zokora tror jeg ville vært en veldig bra forsterkning. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/arse...ticle526668.ece

 

Det som er problemet er jo at Wenger har benektet at vi er ute etter han, men det kan jo også være et spill for galleriet, slik at vi får jobbet i fred med å sikre oss han. Hadde ikke blitt lei meg om det hadde endt med at vi hadde kjøpt han ;)

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at det er Alou Diarra Wenger vil kjøpe...

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...1678041,00.html

 

Han som ble Liverpools eiendom, men aldri ble hentet til England.

Spiller for Lens og kan spille defensiv midtbane eller midtstopper.

Jeg har knapt sett han spille men..

 

Stats hittil i årets sesong viser:

22 kamper

2 mål

8 gule kort og 1 rødt kort :P

 

Mye kort.. Det er jo sånne stats Vieira hadde i Arsenal :P

 

Spørsmålet er: Kan han spille CL med Arsenal hvis han har spilt UEFA cup for Lens denne sesongen?

Og...Er han god nok??

Må nesten være en grunn til at Liverpool ikke ville ha han...

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Ryktene sier at det er Alou Diarra Wenger vil kjøpe...

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...1678041,00.html

 

Han som ble Liverpools eiendom, men aldri ble hentet til England.

Spiller for Lens og kan spille defensiv midtbane eller midtstopper.

Jeg har knapt sett han spille men..

 

Stats hittil i årets sesong viser:

22 kamper

2 mål

8 gule kort og 1 rødt kort  :P

 

Mye kort.. Det er jo sånne stats Vieira hadde i Arsenal  :P

 

Spørsmålet er: Kan han spille CL med Arsenal hvis han har spilt UEFA cup for Lens denne sesongen?

Og...Er han god nok??

Må nesten være en grunn til at Liverpool ikke ville ha han...

33694[/snapback]

 

1.nei

 

2.jeg synes ikke det. bra defensivt, men for dårlig offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at det er Alou Diarra Wenger vil kjøpe...

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...1678041,00.html

 

Han som ble Liverpools eiendom, men aldri ble hentet til England.

Spiller for Lens og kan spille defensiv midtbane eller midtstopper.

Jeg har knapt sett han spille men..

 

Stats hittil i årets sesong viser:

22 kamper

2 mål

8 gule kort og 1 rødt kort :P

 

Mye kort.. Det er jo sånne stats Vieira hadde i Arsenal :D

 

Spørsmålet er: Kan han spille CL med Arsenal hvis han har spilt UEFA cup for Lens denne sesongen?

Og...Er han god nok??

Må nesten være en grunn til at Liverpool ikke ville ha han...

33694[/snapback]

 

Å pokker.... Trodde med en gang at det var Mamadou Diarra, Lyon, det var snakk om. Så han mot Strasbourg i går. Imponerer meg.

Denne Alou Diarra har vel vært mye i den franske troppen det siste året hvis jeg ikke husker feil så helt ille kan ikke han være heller. Og nå må huske at pool har kjøpt og solgt "tusenvis" av spillere med førsr Houllier og så Benitez så spilletid der kunne det blitt knapt med.

En fortid i Bayern har han også og pr. i dag blir han sammanlignet med Essien, :P , i følge Guardian.

Link to comment
Share on other sites

sitat fra artikkelen: "Diarra's added attraction for Wenger is that he is available for the knockout phase of the Champions League as his five matches in Europe this season have been in the Uefa Cup. Playing in the Champions League would be a significant lure for Diarra, who hopes to cement his international place in time for the World Cup".

 

diarra kan altså spille cl for oss hvis han skulle komme. jeg er spent, men litt skeptisk.

 

vi har jo tidligere i høst blitt linket med rio mavuba fra bordoux. noen som har sett han?

Link to comment
Share on other sites

Eg har sett denne Diarra i ett par kamper denne sessongen, virker meget solid. Er en type spelar som kan knekke motstanderens midtbane på egenhan, solid defansivt, ikkje fullt like god offansivt, men bidrar. Tørr å smelle til i taklingene. Trur dette kunne vært eit lurt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Jeg hadde håpet at Arsenal kunne vurdert å kjøpe Gravesen, det tror jeg hadde vært en kjempesigning, da hadde vi fått litt kraft inn på midtbanen! Synes generelt at troppen er tynn, det bør forsterkes i alle ledd!

 

Ser at Gravesen vil tilbake til Premiership også

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...#39;s+Prem+plea

33712[/snapback]

 

gravesen hadde vært et langt bedre alternativ enn diarra. gravesen er tøff og sterk, men også en veldig god pasningslegger. diarra, derimot, er utelukkende en grovarbeider. takler og løper og det er stort sett det. kanskje et helt greit anker i 4-5-1, men alt for dårlig med ballen til å spille sentralt på midtbanen i 4-4-2...

Link to comment
Share on other sites

Patrick Vieira var og er, i mine øyne, heller aldri noen stor pasningslegger. Gilberto like så. Jeg tror Diarra hadde vært glimrende. Han er glimrende. Det var tross alt ikke Michael Essien som ble kåret til årets midtbanespiller i Frankrike i fjor.

 

Vi har så mange andre glimrende pasningsleggere i laget at det er rom for en grovarbeider. Når det er sagt, synes jeg heller ikke Diarra er så dårlig som du vil ha det til på dette feltet.

 

Selvsagt ville M. Diarra forsterket Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...