Jump to content

Midtbanespiller


gooner6

Recommended Posts

Patrick Vieira var og er, i mine øyne, heller aldri noen stor pasningslegger. Gilberto like så. Jeg tror Diarra hadde vært glimrende. Han er glimrende. Det var tross alt ikke Michael Essien som ble kåret til årets midtbanespiller i Frankrike i fjor.

 

Vi har så mange andre glimrende pasningsleggere i laget at det er rom for en grovarbeider. Når det er sagt, synes jeg heller ikke Diarra er så dårlig som du vil ha det til på dette feltet.

 

Selvsagt ville M. Diarra forsterket Arsenal.

33731[/snapback]

 

Det er ikke samme Diarra. Dette er Alou Diarra som var Liverpools eiendom for noen år siden, og som nå spiller for Lens. Tror du tenker på den Diarra som spiller på Lyon?

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Patrick Vieira var og er, i mine øyne, heller aldri noen stor pasningslegger. Gilberto like så. Jeg tror Diarra hadde vært glimrende. Han er glimrende. Det var tross alt ikke Michael Essien som ble kåret til årets midtbanespiller i Frankrike i fjor.

 

Vi har så mange andre glimrende pasningsleggere i laget at det er rom for en grovarbeider. Når det er sagt, synes jeg heller ikke Diarra er så dårlig som du vil ha det til på dette feltet.

 

Selvsagt ville M. Diarra forsterket Arsenal.

33731[/snapback]

 

tror du blander diarraene her. det er snakk om alou diarra. 'liverpoolrejecten'. ikke lyons brilliante midtbanespiller...

Link to comment
Share on other sites

Ryktene sier at det er Alou Diarra Wenger vil kjøpe...

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...1678041,00.html

 

Han som ble Liverpools eiendom, men aldri ble hentet til England.

Spiller for Lens og kan spille defensiv midtbane eller midtstopper.

Jeg har knapt sett han spille men..

 

Stats hittil i årets sesong viser:

22 kamper

2 mål

8 gule kort og 1 rødt kort :)

 

Mye kort.. Det er jo sånne stats Vieira hadde i Arsenal :)

 

Spørsmålet er: Kan han spille CL med Arsenal hvis han har spilt UEFA cup for Lens denne sesongen?

Og...Er han god nok??

Må nesten være en grunn til at Liverpool ikke ville ha han...

33694[/snapback]

Håper vi signerer han. Vet jeg har gått litt frem og tilbake når det gjelder kjøp av midtbane, men han her minner litt om Vieira syns jeg. Han er jo sterk og god defensivt og han er ikke en ung jypling heller mer så. Statistikken hans beviser det med 8 gule og 1 rødt.

Link to comment
Share on other sites

Samme for meg hvilken defensiv midtbanespiller eller stopper Wenger henter inn. Jeg håper bare han finner en som kan forsterke laget defensivt, slik at vi kan slippe oss løs...

 

Jeg ville helst sett Yaya Toure, men denne Diarra kan vel også sakene sine ettersom jeg har skjønt.

 

Akkurat til neste kamp kan vi klare oss uten. Men jeg ønsker ikke flere kamper med Flamini og Fabregas som enslig midtbaneduo. Skal vi spille 4-4-2 må vi ha en Gilberto-kaliber. Blir han skadet eller susp, må vi ha en spiller i bakhånd som vi pr. i dag ikke har.

 

Og jeg er enig i at det godt kan være en kriger. Da kan Fabregas konsentrere seg om å ha blikket fremover. Det er jo hans forse...!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal shock move for Liverpool reject Diarra

tribalfootball.com - January 5, 2006

 

Arsenal are planning a move for former Liverpool midfielder Alou Diarra.

The Guardian says Gunners boss Arsène Wenger is weighing up an unexpected £5m transfer move for the Liverpool reject this month. Diarra is seen as a midfielder considered capable of filling Patrick Vieira's boots.

 

 

The 24-year-old was Gérard Houllier's first signing at Anfield in 2002 but featured only once before being farmed out on loan to Le Havre, Bastia and Lens, where he now plays.

 

Although Wenger stated on Monday that he was "more focused on developing [Arsenal's] young players", he did say: "If I find a player, we'll do it." That non-committal position seemed to be supported yesterday when the former Arsenal midfielder Gilles Grimandi, now a European scout for Wenger, declared an interest in French players.

 

"I have been travelling a lot these days, to nearly every country," said Grimandi. "But there are a lot of great players in Ligue 1 in France. We may propose a contract to a midfielder who plays there."

 

Diarra isn't Cup-tied from the Champions League this season, adding to his attraction

 

spør du meg er det super skandale og bare tenke på og hente han jøden der...

 

tror faen jeg hedde lekt meg ner og begynt og grine.. når vi trenger en solid forsterkning kan vi nå faen ikke kjøpe en som ikke var i nærheten av og komme med på liverpool en gang.. diarra fra lyon derimot hadde hvert konge

Link to comment
Share on other sites

 

spør du meg er det super skandale og bare tenke på og hente han jøden der...

 

 

33818[/snapback]

 

 

Syns du burde tenke litt over hva du skriver...

33855[/snapback]

 

Veldig lite gjennomtenkt. Ar spudz har sine nære forbindelser er en kjent sak :blink: , men denne er på kanten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...