Jump to content

2006.01.07 Cardiff City H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply
Noen som kan fortelle litt mer om denne episoden med Cardiff hooligansen (Soul Crew)? Hva skejdde etc? Ante meg at det ville bli episoder når den gjengen kom til Highbury, har jo ett "noe" brokete rykte!

34094[/snapback]

 

Hvilken episode?

Link to comment
Share on other sites

Almunia slått ned av en Cardiff fan.. oppe igjen nå..

34080[/snapback]

34101[/snapback]

 

Her er et bilde rett etter situasjonen:

fangoesatalmunia.jpg

 

Og dette sa Arsene Wenger iflg sportinglife om situasjonen:

 

"You don't like to see that. The guy ran onto the pitch, but what can you do to stop them?

 

"We had that once at Manchester City when a naked girl ran onto the pitch and I must say it was much more attractive!

 

"But, of course, I feel they have to ban that as they could interrupt the game every five minutes."

Link to comment
Share on other sites

Det beviser en del når Wenger stiller med "90% lag" mot litte Cardiff. Han viser at han ikke er helt fornøyd og at han bruker FA-cupen til å evt. justere på PL-laget! Men det er deilig å se hvem som hviler denne kampen: Henry, Campbell, en til og Fabregas! Det beviser at Wenger er fornøyd med hans innsats på A-laget og at han er et klart 1.valg! Hærligt asså!

 

gilberto_chrisbaker_epa.jpg

Morsomt bilde! ;)

Link to comment
Share on other sites

"We had that once at Manchester City when a naked girl ran onto the pitch and I must say it was much more attractive!

34119[/snapback]

 

Kongekommentar!

34129[/snapback]

 

Hehe... jepp! "Som i gamle dager" :D :D

Han har ikke mistet gnisten som menneske iallefall, men kanskje som trener? ;)

Link to comment
Share on other sites

"We had that once at Manchester City when a naked girl ran onto the pitch and I must say it was much more attractive!

34119[/snapback]

 

Kongekommentar!

34129[/snapback]

 

Hehe... jepp! "Som i gamle dager" ;) :D

Han har ikke mistet gnisten som menneske iallefall, men kanskje som trener? ;)

34131[/snapback]

 

Oii.... etter å ha lest hva jeg selv har skrevet her så blir dette en helt feil tråd å skrive det siste der i! Her vant vi jo mot Cardiff og jeg spekulerer om Wenger har mistet gnisten som trener. Beklager! :D

Men jeg kunne sikkert lagt det inn i Klagemuren!..?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...