Guest Young Gun Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Så denne lista fra et annet forum, så tenkte jeg at vi kunne ta en liten intern kåring av hvem og hva fra dette herrens år 2005! Det er altså oss selv vi skal gi forskjellige titler til =) Kopier og lim inn! Årets snilleste: Årets nørd: Årets fjortiss: Årets kranglefant: Årets morsomste: Årets smarteste: Årets hjelpsomme: Årets spydige: Årets medgangssupporter: Årets nykommer: Årets Arsenal-ekspert: Årets kreative: Årets Arsenal-fan: Årets raring: Årets Tottenham/ManU-supporter: Årets Moderator: Årets debattant Årets unge debatant Og tilslutt den gjeveste av dem alle: Årets forumist: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Årets snilleste: Andain Årets nørd: Helmik'n Årets fjortiss: Uavgjort Imers/Helmik'n =p Årets kranglefant: Chaz Årets morsomste: Viggo Viking Årets smarteste: Dr.Phil Årets hjelpsomme: Andain Årets spydige: Jensemann Årets medgangssupporter: - Årets nykommer: - Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie Årets kreative: Andain Årets Arsenal-fan: Helmik'n Årets raring: Yiddo Årets Tottenham/ManU-supporter: Yiddo Årets Moderator: Dr.Phil Og tilslutt den gjeveste av dem alle: Årets forumist: Andain Hehe..Her er mine respektive priser for året! Hvis noen tar dere nær av det, ikke gjør det. Dette er inntrykket jeg har fått av folk på forumet i år=) Kjenner jo ingen personlig. Godt nyttår!=D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Årets snilleste: chojin Årets nørd: Korslundinho Årets fjortiss: Helmik'n og Korslundinho Årets kranglefant: AlexanderS, AnabOle, Korslundinho, Helmik'n Årets morsomste: Young Gun Årets smarteste: Mee and Bertie Årets hjelpsomme: chojin Årets spydige: Chaz Årets medgangssupporter: andi91 Årets nykommer: andi91 Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie Årets kreative: Andain Årets Arsenal-fan: Van Persie Årets debattant: Paddy Årets unge debattant: Helmik'n Årets raring: Petter_the_Yid Årets Tottenham/ManU-supporter: BC_the_Yid Årets Moderator: Kim Årets forumist: Andain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Årets snilleste: Ingen tvil, Andain. Årets nørd: Hmm..Andain, som sitter å leter rundt på nettet ettere linker, highlights osv, hehe, Riktignok positivt ment. Årets fjortiss: Imerslundinho Årets kranglefant(er?): Chaz, AleksanderS og Beelzebot Årets morsomste: Charlie George vinner etter sine kommentarer og påfunn om ett visst oppgjør i ligacupen Årets smarteste: Dr. Phil Årets hjelpsomme: Andain Årets spydige: Jensemann Årets medgangssupporter: Andy91, noen som husker han som postet at han hadde skiftet klubb like før Bolton kampen at han hadde skiftet fra manu til Arsenal, og etter det har vi ikke sett ham? Årets nykommer: Vet ikke. Årets Arsenal-ekspert: Det er for mange eksperter og "eksperter" her til at noen slik pris kan kåres Årets kreative: Young Gun, mester til å tegne (se The drawing tråd på of topic) og laget en fin hjemmeside Årets Arsenal-fan: Arsenal_4ever, ingen forklarer sin kjærlighet til Arsenal og spillerne som henne. Ingen tvil om at det eneste som kan "skille" Arsenal og Arsenal_4ever fra hverandre er døden Årets raring: Han manu supporteren i "mens vi venter"-tråden. Årets Tottenham/ManU-supporter: Petter Årets Moderator: Doktor'n Og tilslutt den gjeveste av dem alle: Årets forumist: Andain, no doubt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Høhø, jeg blei kra til Årets NØRD av Imerslund, begrunnelse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Høhø, jeg blei kra til Årets NØRD av Imerslund, begrunnelse ? 32810[/snapback] Etter den kommentaren kommer du sammen med Helmik på Årets fjortiss også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Normalt sett så plar vi fylgje fotballsesongen når det gjeld slike kåringar på dette forumet. Ei kåring utan årets debattant og årets unge debatant ser eg på som direkte useriøs dessutan. Dette er for øvrig ikkje det same som årets forumist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Høhø, jeg blei kra til Årets NØRD av Imerslund, begrunnelse ? 32810[/snapback] Etter den kommentaren kommer du sammen med Helmik på Årets fjortiss også! 32812[/snapback] Hoho, begrunnelser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Høhø, jeg blei kra til Årets NØRD av Imerslund, begrunnelse ? 32810[/snapback] Etter den kommentaren kommer du sammen med Helmik på Årets fjortiss også! 32812[/snapback] Hoho, begrunnelser? 32815[/snapback] Må fylle ut de plassene også vet du! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Normalt sett så plar vi fylgje fotballsesongen når det gjeld slike kåringar på dette forumet. Ei kåring utan årets debattant og årets unge debatant ser eg på som direkte useriøs dessutan. Dette er for øvrig ikkje det same som årets forumist. 32814[/snapback] Hehe..Okei, du skal få vilja di Pad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Normalt sett så plar vi fylgje fotballsesongen når det gjeld slike kåringar på dette forumet. Ei kåring utan årets debattant og årets unge debatant ser eg på som direkte useriøs dessutan. Dette er for øvrig ikkje det same som årets forumist. 32814[/snapback] Har nå lagt til disse og gjett hvem som ble årets debattant? DU! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Paddyprisene: Årets Debattant: Paddy, god til å begrunne sine meninger og skriver veldig bra. Årets Unge Debattant: vet ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardinho Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Årets snilleste: Andain Årets nørd: Helmik Årets fjortiss: Imers Årets kranglefant: Imers Årets morsomste: Charlie George Årets smarteste: Mee and Bertie Årets hjelpsomme: Andain/Bleader Årets spydige: Chaz Årets medgangssupporter: andi91 Årets nykommer: - Årets Arsenal-ekspert: Chaz Årets kreative: Young Gun Årets Arsenal-fan: Andain Årets raring: Helmik Årets Tottenham/ManU-supporter: Petter-the-yid Årets Moderator: Dr. Phil Årets debattant: Chaz Årets unge debatant: Korslundinho Og tilslutt den gjeveste av dem alle: Årets forumist: Chaz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Dette var ett artig påfunn ! Jeg er årets Arsenal-fan, i følge Imers . Det blir rett og slett for vanskelig for meg å lage en slik liste, men jeg gleder meg til å se alle dere andres meninger. ...men det skulle ikke forundre meg om det står: Årets tråd: Året 2005! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 30, 2005 Report Share Posted December 30, 2005 Årets snilleste: Andain Årets nørd: Mee and Bertie Årets fjortiss: Imerslundinho Årets kranglefant: Chaz Årets morsomste: Petter (vår kjære Yid) Årets smarteste: Paddy Årets hjelpsomme: Andain Årets spydige: Chaz Årets medgangssupporter: Andi91 Årets nykommer: Andi91(?) Årets Arsenal-ekspert: Chaz (M& Årets kreative: Young Gun (grunnet din gode hjemmeside) Årets Arsenal-fan: det er så mange...... Årets raring: Imerslundinho Årets Tottenham/ManU-supporter: Petter Årets Moderator: Dr. Phil Årets debattant: Paddy (bruker mye "reply"-knappen registrerer jeg... ) Årets unge debatant: Korslundinho Og tilslutt den gjeveste av dem alle: ----- Årets forumist: Paddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Etter min mening: Årets Snilleste: helt klart Andain Årets Nørd: Andain Årets Fjortis: Imerslundinho Årets Kranglefant: AlexanderS Årets Morsomste: Charlie George Årets Smarteste: Mee And Bertie Årets Hjelpsomme: Andain Årets Spydigste: Årets Medgangssupporter: Andi91 Årets Nykommer: - Årets Arsenal-ekspert: må nok deles mellom Chaz og Bertie And Mee. En stor takk til Bertie And Mee for alt han har skrevet på nostalgi. Har lært mye om Arsenal av deg der. Årets Kreative: Young Gun Årets Arsenal-fan: Litt vanskelig å plukke ut en av mange på denne siden. Årets Raring: Petter The YID. Hva har egentlig en scum supporter å gjøre på gunners.no? Årets Tottenham/ManU-Supporter: YID Årets Moderator: Dr. Phil. Takk for all hjelpa. Årets Debattant: Klarer ikke å velge ut noen spesiell. Årets Unge Debattant: Vanskelig å velge ut noen her også. Årets Forumist: Chaz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Hvorfor setter alle meg på Årets fjortiss? Jeg er for gammel til å være det uansett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted December 31, 2005 Report Share Posted December 31, 2005 Hvorfor setter alle meg på Årets fjortiss? Jeg er for gammel til å være det uansett. 32973[/snapback] Hvorfor gidde å kommentere det. Ta det som et "komplient" sånn som jeg gjorde med "årets raring" fra Richardinho! Sikkert ikke sånn det var ment fra hans side, men who cares? Jeg forstår forøvrig hvorfor folk setter deg opp på årets fjortiss også da men..... Jeg ble jo også kåret til årets Arsenal-fan av Young Gun.... DET må vel regnes som å være et kompliment iallefall. Takk! Men for å komme til poenget i denne posten: GODT NYTTÅR ALLE GOONERS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted January 1, 2006 Report Share Posted January 1, 2006 Hvorfor setter alle meg på Årets fjortiss? Jeg er for gammel til å være det uansett. 32973[/snapback] Det er da virkelig ingen bombe!!!! Og samme hvor gammel du er, det er måten du skriver på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Årets snilleste: Andain Årets nørd: Imerslundinho Årets fjortiss: Imerslundinho Årets kranglefant: Jensemann og Paddy Årets morsomste: Van Persie Årets smarteste: M&B Årets hjelpsomme: Evju Årets spydige: Jensemann Årets medgangssupporter: Imerslundinho Årets nykommer: RockyRocastle Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie Årets kreative: Andain Årets Arsenal-fan: helgeaarsvoll Årets debattant: Wurku Årets unge debattant: Helmik'n Årets raring: Imerslundinho Årets Moderator: Dr. Phil! Årets forumist: Andain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 Årets morsomste. Takker og bukker! Eller var det nok en gang "ironi" fra AnabOles side....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Årets morsomste. Takker og bukker! Eller var det nok en gang "ironi" fra AnabOles side....? 33252[/snapback] Hehehe. Der ser du hvor artig du er! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Phil Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Årets smarteste: M&B.. .. .. Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie 33211[/snapback] ..og der var arven sikret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Årets smarteste: M&B.. .. .. Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie 33211[/snapback] ..og der var arven sikret? 33322[/snapback] Tviler sterkt på det. Han så vel ironien de andre plassene i kåringen min også.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted January 3, 2006 Report Share Posted January 3, 2006 Årets fjortiss: Imerslundinho Årets kranglefant: Chaz Årets smarteste: Gaston Årets medgangssupporter: Andi91 Årets nykommer: Jannis Årets Arsenal-ekspert: Mee and Bertie Årets kreative: Young Gun Årets raring: imerslundinho Årets Tottenham/ManU-supporter: Petter_The_Yid Årets Moderator: Dr. Phil Årets unge debatant: Uten tvil: Helmik`n Og tilslutt den gjeveste av dem alle: Årets forumist: Paddy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.