Jump to content

Året 2005


Guest Young Gun

Recommended Posts

Årets snilleste: Dr. Phil

 

Årets nørd: Helmik'n ;)

 

Årets fjortiss: Imers

 

Årets kranglefant: Chaz og MArius

 

Årets morsomste: ??

 

Årets smarteste: Paddy

 

Årets hjelpsomme: Dr. Phil

 

Årets spydige: Korslundinho

 

Årets medgangssupporter: Imers

 

Årets nykommer: Helmik'n

 

Årets Arsenal-ekspert: Chaz

 

Årets kreative: Young Gun

 

Årets Arsenal-fan: mange

 

Årets raring: Imers

 

Årets Tottenham/ManU-supporter: Petter The Yid

 

Årets Moderator: Dr. Phil

 

Årets debattant: AleksanderS

 

Årets unge debatant: Helmik'n

 

Og tilslutt den gjeveste av dem alle:

 

Årets forumist: Chaz

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Årets nørd: Helmik'n :P

34145[/snapback]

 

Ja.... nå har jeg blitt kåra til "nørd" mange ganger. og jeg ser at du tilogmed har fått inn et " :P " også... så:

 

Hvorfor er jeg er nørd????? B)

34153[/snapback]

Vet ikke, men det kan ha noe med at du er en av de aller yngste brukerne, samtidig som det kan ha noe med hvordan du skriver. Mange av gode, gamle brukerne liker å kalle de saller yngste brukerne for "nørd".

 

Rart at det ikke har kommet flere forslag i denne tråden :huh: . Jeg hadde trodd at dette tråden skulle bli en hit, men den har mer blitt en flopp :D !

 

Please, kan ikke flere komme med sine forslag til interne priser for året 2005???

Link to comment
Share on other sites

Rart at det ikke har kommet flere forslag i denne tråden ;) . Jeg hadde trodd at dette tråden skulle bli en hit, men den har mer blitt en flopp :angry: !

 

Please, kan ikke flere komme med sine forslag til interne priser for året 2005???

35165[/snapback]

 

 

-Den er kort fordi de fleste mener at en slik jippo bør følge fotballsesongen i England, og at en slik kåring bær bli foretatt i mai.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Rart at det ikke har kommet flere forslag i denne tråden :D . Jeg hadde trodd at dette tråden skulle bli en hit, men den har mer blitt en flopp :P !

 

Please, kan ikke flere komme med sine forslag til interne priser for året 2005???

35165[/snapback]

 

 

-Den er kort fordi de fleste mener at en slik jippo bør følge fotballsesongen i England, og at en slik kåring bær bli foretatt i mai.

35316[/snapback]

Er jippo et skjellsord?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...