Jump to content

Hvem vinner Tippeligaen?


Guest Young Gun

Hvem av disse vinner?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest Young Gun

Jeg tror det vil stå om disse 6 til tittelen i år, med Bodø/Glimt som min favoritt ;)

Rett og slett fordi de er farlig gode! Men Rosenborg drar det vel kanskje hjem til brakka i år og. Men Vålerenga har jo vist god form så tror faktisk at de blir nr.2

Brann og Lillestrøm hakk i hæl. Tromsø tok jeg fordi de var med i royal league ;) (Bare et lag i nord!!) ;)

Link to comment
Share on other sites

hmm... ;) Okey...Du har liksom ikke glemt at Glimt kom på kvalikk plassen i fjord og tapte 1-0 for KONGSVINGEL IL?Og at de ikke har noen stjernespillere? En grund til at de skulle vinne? NONE.... Men derimot Rosenborg :D :D Også fØlger VIF :angry: og brann rett bak.. Og selvfølgelig :( Så rykker KIL opp :P JEJ hva hadde det egentlig med arsenal å gjØre? Laget i mitt hjerte! gO Arsenal, nå tar vi sØlvet i PL :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
hmm... ;) Okey...Du har liksom ikke glemt at Glimt kom på kvalikk plassen i fjord og tapte 1-0 for KONGSVINGEL IL?Og at de ikke har noen stjernespillere? En grund til at de skulle vinne? NONE.... Men derimot Rosenborg Også fØlger VIF :unsure: og brann rett bak.. Og selvfølgelig  ;) Så rykker KIL opp  :P  JEJ hva hadde det egentlig med arsenal å gjØre? Laget i mitt hjerte! gO Arsenal, nå tar vi sØlvet i PL

1921[/snapback]

Glimt knuste fredrikstad 4-1 nå på la manga.. ;) ingen stjernespillere??? Runar berg, t.f.ludvigsen,S.Johansen,t.Olsen og t.egil horn kaller jeg landslagsklasse hele bunchen! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg tror det vil stå om disse 6 til tittelen i år, med Bodø/Glimt som min favoritt :D

Rett og slett fordi de er farlig gode! Men Rosenborg drar det vel kanskje hjem til brakka i år og. Men Vålerenga har jo vist god form så tror faktisk at de blir nr.2

Brann og Lillestrøm hakk i hæl. Tromsø tok jeg fordi de var med i royal league :) (Bare et lag i nord!!) :D

1891[/snapback]

 

:) Bodø/Glimt... ?????? ;)

 

:D ... ett av de få lagene i Norge som er i stand til å slå et skadeskutt Fredrikstad-lag 4-1!?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

hvis folk seriøst kan tippe at glimt skal være med og kjempe i toppen, ja da burde det være legitimt med et tips på klubben som har fostret landets beste fotballspiller igjennom tidene.

 

IK Start vinner tipeligaen i år.

 

 

(egentlig tror jeg på enga...men ikke si det høyt!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Jeg tipper at Vålerenga vinner årets tippeliga, tett fulgt av Rosenborg.

 

Brann tar bronsen.

 

Bak de tre første vil det kunne bli tett mellom Viking, Lyn, Lillestrøm og Tromsø som alle vil være kapable til å kjempe om fjerdeplassen.

 

Ham-Kam, Bodø/Glimt vil unngå den verste bunnstriden, men likevel ligge godt passert på nedre del av tabellen.

 

Sannsynlige nedrykkskandidater er: Aalesund, Start og Molde.

 

Det laget jeg føler meg mest usikker på er Odd: Øvre halvdel, trygg plassering på nedre del av tabellen eller kanskje til og med nedrykksstrid?

Link to comment
Share on other sites

Gammel vane er vond og vende... I år blir det satt potet i Orkdalen igjen, da blir det gull til Troillongan! <_<

 

Danile Braaten kommer til å bli en skikkelig hit i år, helt til Wenger ikke tør å sitte på gjerdet lengre. Sann mine ord. Braaten går utenpå alt som har vært av talent på Lerkendal, i følge en viss herr Eggen.

Link to comment
Share on other sites

Tror Vålerenga foran RBK, Lyn og Viking....

 

3lag skilte seg ut i fjor, det var Enga og RBK og Tromsø. Sistnevnte ble svekket midtveis i fjorårssesongen og blir å finne på en typisk Spudz-plassering i år.

Enga har styrket laget betraktelig med Ishizaki, Grindheim, Johnsen, Muri, Skiri, Mabizela (!) i første rekke. Hagen borte fra i fjor, men mange gode erstattere.

Tror Holm-brødrene blir særdeles viktig, i tilegg til at ligaens to beste spillere etter min mening er i klubben; Iversen og Arason.

RBK har handlet inn Ødegaard på en plass de allerede har mer enn god nok dekning. Brattbakk,Johnsen,Helstad,Braaten,Ødegaard,Storflor kjemper vel om 3plasser. Kan fort bli litt surmuling på brakka i år.

Ellers er forsvaret overmodent for utskiftninger. Kvarme er ingen fremtidens mann, og et gammelt og tregt forsvar med en usikker E.Johnsen bakerst borger for endel baklengs.

Jeg tror hegemoniet blir brutt i år...

 

Brann; er alltid best før sesongstart! I fjor hadde de Olofinjana halve sesongen. Han er like god som Andresen. Sæternes kom inn i fjor og styrket laget, men stallen er ikke i nærheten av Vålerenga og Rosenborg. Tror dessverre bergenserne blir skuffet i år også...

 

Enga

RBK

Lyn

Viking

Brann

Lillestrøm

Start

Ham-Kam

Tromsø

Glimt

Fredrikstad

Odd

Molde

Aalesund

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg tror Normark (Ålesunds trener) når han sier at Viking kan toppe serien....helt til slutt.

 

RBK har mange gamle spillere, men de vinner...det er typisk... :D

 

 

Håper IK Start gjør det bra da :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Tror Vålerenga vil slite litt i år. Ikke bli sur på meg nå Enga-fans, men de virker å savne Erik Hagen og Jørgen Jalland.

 

I tillegg er Iversen, Fredheim Holm og Hulsker skadet. Da blir laget svekket.

 

Rosenborg har for vane å åpne rufsete, men de kommer seg utover sommeren og høsten når potetene er tatt opp....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...