Jump to content

Jorge Andrade


Guest Marius

Recommended Posts

Viss vi selger Henry, så får vi råd til Andrade? Dette høres ut som en fantastisk historie.

 

Uansett er eg ikkje i tvil om kven eg helst ville hatt. Dog seier eg: Ja, takk. Begge deler, utan at eg trur det er noko i dette.

Link to comment
Share on other sites

Ja takk, begge deler høres fornuftig ut her. Selge Henry for å kunne kjøpe en annen er helt på jordet. Det er penger i kassa til spillerkjøp og disse vil forhåpentligvis bli brukt i januar uten at noen forsvinner ut døra. Stallen er tynn nok som den er!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg har sett av han har vært bra. For den prisen de forlanger kan Wenger sikkert fikse en billigere og bedre stopper....Spørsmålet er jo hvor mye vi trenger han.

24859[/snapback]

 

Helt enig. Tror ikke Deportivo selger han før VM. £18m er ganske mye for en midtstopper.

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

£18mill?!?

Dette er han ikke vært synes nå jeg da.

 

Wenger sa jo også at han ikke trengte

midtstoppere når overgangs-vinduet var opent(det forrige alså).

Link to comment
Share on other sites

Vi skal fanken meg ikke kjøpe forsvarere til denne prisen. SÅÅ god er han ikke! Finnes mange andre gode midtstoppere som koster mye mindre. Han er sikkert priset så høyt siden Chelsea også har lagt ut følere etter han. Vil gjerne at Wenger bruker masse penger i Januar og til sommeren, men skal han bruke masse penger på en spiller så burde den spilleren hete Ronaldinho, Adriano eller noe sånt. :huh:

Link to comment
Share on other sites

det er berre ein forsvarer i verden som er verdt den prisen og det er John Terry

24999[/snapback]

 

Så du mener at Terry er den beste forsvareren i verden, er det det du prøver å si eller...?

Jeg må vel da si meg uenig i det da... F.eks Puyol, han er jo etter mitt vett den beste midtstopperen i verden. Mens R.Carlos, A.Cole er verdens beste venstreback(er) Og det er bare såvidt at Terry kommer med på mitt verdenslag engang...

 

Ellers så hadde Andrade vært konge. Men iallefall ikke på bekostning av Henry! Andrade hadde gjort at det hadde blitt mer organisert bakover, og Gilberto hadde ikke vært så viktig lenger, men uansett: Laget er godt nok bakover som det er, mener nå jeg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
det er berre ein forsvarer i verden som er verdt den prisen og det er John Terry

24999[/snapback]

 

Så du mener at Terry er den beste forsvareren i verden, er det det du prøver å si eller...?

Jeg må vel da si meg uenig i det da... F.eks Puyol, han er jo etter mitt vett den beste midtstopperen i verden. Mens R.Carlos, A.Cole er verdens beste venstreback(er) Og det er bare såvidt at Terry kommer med på mitt verdenslag engang...

 

Ellers så hadde Andrade vært konge. Men iallefall ikke på bekostning av Henry! Andrade hadde gjort at det hadde blitt mer organisert bakover, og Gilberto hadde ikke vært så viktig lenger, men uansett: Laget er godt nok bakover som det er, mener nå jeg...

25289[/snapback]

 

eg syns terry er verdens beste stopper fordi han er mye yngre enn puyol. han ikkje ein ung stopper. det er terry,

Link to comment
Share on other sites

eg syns terry er verdens beste stopper fordi han er mye yngre enn puyol. han ikkje ein ung stopper. det er terry,

25655[/snapback]

Jaha... Ikke den beste grunnen jeg har hørt, men... Akkurat som om jeg skulle sagt: "Jeg synes Torres er bedre enn Ronaldinho, fordi Torres er yngre!"

 

HERREGUD!

Link to comment
Share on other sites

Akkurat som om jeg skulle sagt: "Jeg synes Torres er bedre enn Ronaldinho, fordi Torres er yngre!"

HERREGUD!

25767[/snapback]

 

Vet ikke om det med Ronaldinho er ironi eller ikke, men om du mener det, så betyr det jo at du spår at Torres kommer til å bli like god som Ronaldinho når han når den alderen som Ronaldinho er nå.....Torres er og blir god, men alle gode, unge spillere kan ikke bare få det ryktet at de skal bli bedre enn de beste spillerne i verden. Akkurat som når det kommer en ung, god brasilianer, da blir han med en gang "den nye Pelè"....det er bare dumt. Men tilbake til denne diskusjonen: Torres kommer til å bli en av verdens beste fotballspillere, men han kommer nok ikke til å bli like god som Ronaldinho. Men som sagt: det kan ha vært ironi det du sa der da............

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
I tillegg er det vel ikkje større aldersforskjell enn to år. Om noko skulle dette, i øyeblikket, tale til Puyol sin fordel. Erfaring er viktig der bak.

25781[/snapback]

 

ja. men eg syns terry er bedre. det er min meining

Link to comment
Share on other sites

Akkurat som om jeg skulle sagt: "Jeg synes Torres er bedre enn Ronaldinho, fordi Torres er yngre!"

HERREGUD!

25767[/snapback]

 

Vet ikke om det med Ronaldinho er ironi eller ikke, men om du mener det, så betyr det jo at du spår at Torres kommer til å bli like god som Ronaldinho når han når den alderen som Ronaldinho er nå.....Torres er og blir god, men alle gode, unge spillere kan ikke bare få det ryktet at de skal bli bedre enn de beste spillerne i verden. Akkurat som når det kommer en ung, god brasilianer, da blir han med en gang "den nye Pelè"....det er bare dumt. Men tilbake til denne diskusjonen: Torres kommer til å bli en av verdens beste fotballspillere, men han kommer nok ikke til å bli like god som Ronaldinho. Men som sagt: det kan ha vært ironi det du sa der da............

25785[/snapback]

Det var ironi. Thomaz påstår at en som er yngre er bedre, men det er ikke riktig!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
eg synest Terry e bedre... fordi Puyol e homo ;) :P :P

25889[/snapback]

Herregud for et usaklig innlegg!

25892[/snapback]

 

må seie meg enig med deg der.

 

men for å svare på det andre om at eg syns terry er bedre.

eg tryr terry enda kan utvikle seg som spiller og bli bedre men at puyol har nådd sin topp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...